Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 16 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 7 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 9 hours ago
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 9 days ago
Solis wrote:Even een reischeque ter waarde van 1500 euro gewonnen bij TUI! :D
Vet! Al een idee waar je het aan wilt besteden?
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 19 hours ago
RomanAnthony wrote:Ons eerste huis gekocht.

Donderdag eerste bezichtiging, zaterdag tweede bezichtiging, zaterdagmiddag een bod gedaan en vanmorgen akkoord.

Jezus dat ging allemaal snel.

:beer:
Proficiat, maar dan heb je toch niet teveel betaald? (omdat het zo snel ging) :P
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Volgens worden koophuizen in populaire gebieden in Nederland sowieso wel binnen een week verkocht.
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Het gaat momenteel allemaal redelijk rap inderdaad. En wat is te veel. We hebben het net onder de vraagprijs gekocht in ieder geval.
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Uberhout wrote:
Solis wrote:Even een reischeque ter waarde van 1500 euro gewonnen bij TUI! :D
Vet! Al een idee waar je het aan wilt besteden?
Nog geen flauw idee wat de bestemming gaat worden eigenlijk! :P Tips iemand toevallig? :)
RomanAnthony wrote:Ons eerste huis gekocht.

Donderdag eerste bezichtiging, zaterdag tweede bezichtiging, zaterdagmiddag een bod gedaan en vanmorgen akkoord.

Jezus dat ging allemaal snel.

:beer:
Congratz!
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Solis wrote: Nog geen flauw idee wat de bestemming gaat worden eigenlijk! :P Tips iemand toevallig? :)
Ligt er aan wat je wilt. Wil je strand, cultuur, natuur, warmte, wintersport, Europa, Amerika enz enz :P
Als ik dat weet wil ik best wat aanraden :P

Mijn planning voor de komende jaren qua dure reizen is het zuiden en zuidoosten van Mexico (Chiapas & Yucatan), een roadtrip door mid tot zuid Chili/Argentinië, reis door Japan, reis door Noorwegen, Italië en een roadtrip door de VS.
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Broken Balance wrote:
Solis wrote: Nog geen flauw idee wat de bestemming gaat worden eigenlijk! :P Tips iemand toevallig? :)
Ligt er aan wat je wilt. Wil je strand, cultuur, natuur, warmte, wintersport, Europa, Amerika enz enz :P

Mijn planning voor de komende jaren qua dure reizen is het zuiden en zuidoosten van Mexico (Chiapas & Yucatan), een roadtrip door mid tot zuid Chili/Argentinië, reis door Japan, reis door Noorwegen, Italië en een roadtrip door de VS.
Sowieso de warmte in. Natuur en cultuur combineren is natuurlijk de ideale combinatie. Vorig jaar al in Amerika geweest, dus die bestemming sla ik dit keer over. Genoeg gekke Amerikanen gezien voorlopig. :lol:
Hardtraxxer
230 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Zojuist een wortelkanaalbehandeling gehad, ging beter dan ik had verwacht. Het was ook zomaar klaar ^^
Verdoving is echt ideaal.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Solis wrote:
Broken Balance wrote:

Sowieso de warmte in. Natuur en cultuur combineren is natuurlijk de ideale combinatie. Vorig jaar al in Amerika geweest, dus die bestemming sla ik dit keer over. Genoeg gekke Amerikanen gezien voorlopig. :lol:
Liggende aan wat voor natuur + cultuur + warmte kan je denken aan de Italiaanse Dolomieten of Bloemenriviera, Zwitserse Alpen, Chiapas & Yucatan in Mexico (Warmte, strand en oude Inca cultuur), Madeira (veel te doen, veel oud Portugal en prachtnatuur).

Als je meer van middeleeuwen of oudheid houdt kan je denken aan zuidwest Frankrijk, Budva Montenegro, Efeze Turkije of Malta.

Als je high-end wilt doen, Madagaskar, Ghana, Midden/Zuid Chili, Mid/Zuid Japan en Nicaragua of Costa Rica
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Weekje vakantie! Heerlijk! :yay:
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 12 days ago
Solis wrote:
Broken Balance wrote:

Ik ben wel Azië-liefhebber. Natuur heb ik zelf niet hoog op mijn lijst staan maar als je richting Borneo gaat wordt dit vaak gecombineerd met Java en/of Bali.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 10 days ago
Broken Balance wrote:Als je high-end wilt doen, Madagaskar, Ghana, Midden/Zuid Chili, Mid/Zuid Japan en Nicaragua of Costa Rica
Costa Rica kan ik in ieder geval aanraden, echt een geweldige reis daar gehad :loving:
U
Hardtraxxer
528 posts member since 2012
last seen Mar 2023
Vorige week iets online besteld, bij ontvangen bleek de bestelling 1 ding te missen. Contact opgezocht en ze zouden het dan nog nasturen. Krijg ik vandaag die nalevering binnen, hebben ze de complete bestelling opnieuw verzonden :thumbsup: :lol: 80 euro gratis spullen dankjewel xd
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Ultraterrorloudsound wrote:Vorige week iets online besteld, bij ontvangen bleek de bestelling 1 ding te missen. Contact opgezocht en ze zouden het dan nog nasturen. Krijg ik vandaag die nalevering binnen, hebben ze de complete bestelling opnieuw verzonden :thumbsup: :lol: 80 euro gratis spullen dankjewel xd
HANDEL! :yes:
Hardtraxx Veteran
last seen 12 days ago
Ligt er aan. Als het een big black cock is for anal destruction weet ik niet of er veel handel in zit.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 18 days ago
Remi wrote:Ligt er aan. Als het een big black cock is for anal destruction weet ik niet of er veel handel in zit.
Nichemarkt maar een markt :thumbsup:
Donateur
last seen Aug 2024
Remi wrote:Ligt er aan. Als het een big black cock is for anal destruction weet ik niet of er veel handel in zit.
Ja, zit veel handel in
Hardtraxx Veteran
last seen 12 days ago
TiMOTHYb wrote:
Ja, zit veel handel in
Ah ja, jij behoort natuurlijk níet tot die doelgroep 'big black cock' maar tot 'black cock'.
Donateur
last seen Aug 2024
Ze noemen mij ook wel de witte neger
Hardtraxx Veteran
last seen 12 days ago
Integratie alles.
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Voor het eerst sinds zaterdagnacht een hele nacht kunnen slapen dankzij naproxen. Fijn gevoel dit
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 23 days ago
Op recept? Ik slaap al weet ik het hoelang niet door namelijk. Vroeger was inslapen altijd het probleem, nu dat eindelijk iets beter gaat word ik 20 keer per nacht wakker :')
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 15 days ago
Beste medicatie die er is tegen slapeloosheid is een stuk in de kloten zuipm.
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
mwah, dat is niet helemaal waar. Je valt weliswaar sneller in slaap, maar het is ook een onrustige slaap en verslechterd je nachtrust.

Als ik 4 dagen achter elkaar aan het zuipen ben krijg ik juist last van slapeloosheid door de alcohol.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 5 days ago
Daar heb je de oorzaak dus Pommer