Vet! Al een idee waar je het aan wilt besteden?Solis wrote:Even een reischeque ter waarde van 1500 euro gewonnen bij TUI!
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 9 days ago
Proficiat, maar dan heb je toch niet teveel betaald? (omdat het zo snel ging)RomanAnthony wrote:Ons eerste huis gekocht.
Donderdag eerste bezichtiging, zaterdag tweede bezichtiging, zaterdagmiddag een bod gedaan en vanmorgen akkoord.
Jezus dat ging allemaal snel.
Volgens worden koophuizen in populaire gebieden in Nederland sowieso wel binnen een week verkocht.
Het gaat momenteel allemaal redelijk rap inderdaad. En wat is te veel. We hebben het net onder de vraagprijs gekocht in ieder geval.
Nog geen flauw idee wat de bestemming gaat worden eigenlijk!Uberhout wrote:Vet! Al een idee waar je het aan wilt besteden?Solis wrote:Even een reischeque ter waarde van 1500 euro gewonnen bij TUI!
Congratz!RomanAnthony wrote:Ons eerste huis gekocht.
Donderdag eerste bezichtiging, zaterdag tweede bezichtiging, zaterdagmiddag een bod gedaan en vanmorgen akkoord.
Jezus dat ging allemaal snel.
Ligt er aan wat je wilt. Wil je strand, cultuur, natuur, warmte, wintersport, Europa, Amerika enz enzSolis wrote: Nog geen flauw idee wat de bestemming gaat worden eigenlijk!Tips iemand toevallig?
Als ik dat weet wil ik best wat aanraden
Mijn planning voor de komende jaren qua dure reizen is het zuiden en zuidoosten van Mexico (Chiapas & Yucatan), een roadtrip door mid tot zuid Chili/Argentinië, reis door Japan, reis door Noorwegen, Italië en een roadtrip door de VS.
Sowieso de warmte in. Natuur en cultuur combineren is natuurlijk de ideale combinatie. Vorig jaar al in Amerika geweest, dus die bestemming sla ik dit keer over. Genoeg gekke Amerikanen gezien voorlopig.Broken Balance wrote:Ligt er aan wat je wilt. Wil je strand, cultuur, natuur, warmte, wintersport, Europa, Amerika enz enzSolis wrote: Nog geen flauw idee wat de bestemming gaat worden eigenlijk!Tips iemand toevallig?
![]()
Mijn planning voor de komende jaren qua dure reizen is het zuiden en zuidoosten van Mexico (Chiapas & Yucatan), een roadtrip door mid tot zuid Chili/Argentinië, reis door Japan, reis door Noorwegen, Italië en een roadtrip door de VS.
Zojuist een wortelkanaalbehandeling gehad, ging beter dan ik had verwacht. Het was ook zomaar klaar
Verdoving is echt ideaal.
Verdoving is echt ideaal.
Liggende aan wat voor natuur + cultuur + warmte kan je denken aan de Italiaanse Dolomieten of Bloemenriviera, Zwitserse Alpen, Chiapas & Yucatan in Mexico (Warmte, strand en oude Inca cultuur), Madeira (veel te doen, veel oud Portugal en prachtnatuur).Solis wrote:Sowieso de warmte in. Natuur en cultuur combineren is natuurlijk de ideale combinatie. Vorig jaar al in Amerika geweest, dus die bestemming sla ik dit keer over. Genoeg gekke Amerikanen gezien voorlopig.Broken Balance wrote:Ligt er aan wat je wilt. Wil je strand, cultuur, natuur, warmte, wintersport, Europa, Amerika enz enzSolis wrote: Nog geen flauw idee wat de bestemming gaat worden eigenlijk!Tips iemand toevallig?
![]()
Als je meer van middeleeuwen of oudheid houdt kan je denken aan zuidwest Frankrijk, Budva Montenegro, Efeze Turkije of Malta.
Als je high-end wilt doen, Madagaskar, Ghana, Midden/Zuid Chili, Mid/Zuid Japan en Nicaragua of Costa Rica
Ik ben wel Azië-liefhebber. Natuur heb ik zelf niet hoog op mijn lijst staan maar als je richting Borneo gaat wordt dit vaak gecombineerd met Java en/of Bali.Solis wrote:Sowieso de warmte in. Natuur en cultuur combineren is natuurlijk de ideale combinatie. Vorig jaar al in Amerika geweest, dus die bestemming sla ik dit keer over. Genoeg gekke Amerikanen gezien voorlopig.Broken Balance wrote:Ligt er aan wat je wilt. Wil je strand, cultuur, natuur, warmte, wintersport, Europa, Amerika enz enzSolis wrote: Nog geen flauw idee wat de bestemming gaat worden eigenlijk!Tips iemand toevallig?
![]()
Costa Rica kan ik in ieder geval aanraden, echt een geweldige reis daar gehadBroken Balance wrote:Als je high-end wilt doen, Madagaskar, Ghana, Midden/Zuid Chili, Mid/Zuid Japan en Nicaragua of Costa Rica
-
UHardtraxxer
- 528 posts member since 2012
- last seen Mar 2023
Vorige week iets online besteld, bij ontvangen bleek de bestelling 1 ding te missen. Contact opgezocht en ze zouden het dan nog nasturen. Krijg ik vandaag die nalevering binnen, hebben ze de complete bestelling opnieuw verzonden
80 euro gratis spullen dankjewel 
HANDEL!Ultraterrorloudsound wrote:Vorige week iets online besteld, bij ontvangen bleek de bestelling 1 ding te missen. Contact opgezocht en ze zouden het dan nog nasturen. Krijg ik vandaag die nalevering binnen, hebben ze de complete bestelling opnieuw verzonden![]()
80 euro gratis spullen dankjewel
Ligt er aan. Als het een big black cock is for anal destruction weet ik niet of er veel handel in zit.
Nichemarkt maar een marktRemi wrote:Ligt er aan. Als het een big black cock is for anal destruction weet ik niet of er veel handel in zit.
Ja, zit veel handel inRemi wrote:Ligt er aan. Als het een big black cock is for anal destruction weet ik niet of er veel handel in zit.
Ah ja, jij behoort natuurlijk níet tot die doelgroep 'big black cock' maar tot 'black cock'.TiMOTHYb wrote:Ja, zit veel handel inRemi wrote:Ligt er aan. Als het een big black cock is for anal destruction weet ik niet of er veel handel in zit.
Voor het eerst sinds zaterdagnacht een hele nacht kunnen slapen dankzij naproxen. Fijn gevoel dit
Op recept? Ik slaap al weet ik het hoelang niet door namelijk. Vroeger was inslapen altijd het probleem, nu dat eindelijk iets beter gaat word ik 20 keer per nacht wakker :')
Beste medicatie die er is tegen slapeloosheid is een stuk in de kloten zuipm.
mwah, dat is niet helemaal waar. Je valt weliswaar sneller in slaap, maar het is ook een onrustige slaap en verslechterd je nachtrust.
Als ik 4 dagen achter elkaar aan het zuipen ben krijg ik juist last van slapeloosheid door de alcohol.
Als ik 4 dagen achter elkaar aan het zuipen ben krijg ik juist last van slapeloosheid door de alcohol.