Steffnov wrote:ZON.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
M'n baas die echt alles vergeet. Gister had ik voor mn eerste bestelling die ik moest rijden extra wisselgeld nodig. Heb er echt 4x om moeten vragen, maar elke keer vergat ie had. Dus zelf maar 20eu gepakt, laten zien. Zijn reactie: "Ja is goed, ik doe het zo in het systeem zetten". Dat is niet gebeurd natuurlijk
Dus weer lekker 20eu extra. Daarnaast had ik sowieso 23eu fooi
in 4 dagen 115 eu fooi
The Anim0l wrote:Nando wrote:Jij?!robkuh1990 wrote:Home alone zijn en wss na dag 1 al een chick geregeld hebben voor elke nacht hahahaWat is je geheim?
drogeren
de inner creativity remix van B-front in zijn thrillogy mix
het nummer zelf was al eindbaas, maar ik vind dat deze heldige remix gereleased moet worden
wat een plaat!
-
C
Haha...Nando wrote:Jij?!robkuh1990 wrote:Home alone zijn en wss na dag 1 al een chick geregeld hebben voor elke nacht hahahaWat is je geheim?
nouja, gisteren was ik op terras met maten, en paar meiden... dus was in gesprek met eentje van die meiden dat ik alweer 4 jaar vrijgezel was en het niet erg zou vinden als het weer *vingerknip geluid* iets was..
Toen kwam ik Ione tegen en ik zei. is davy niet erbij.. zij hoezo... ik is dat niet je vriend?
Zij meteen: nee ben vrijgezel.. ik zo: oh, ben ook nog in de aanbieding... zij meteenL: geef je nummer maar..
Dus nog ff mee gebuurt en die schijnt wat gezeik thuis te hebben dus die slaapt zolang hier
-
C
At the moment mijn broodje krabsalade met ijsbergsla en drekt weer een carameldesert
voor later:
... mijn meisje is er zo na een lange dag werken
voor later:
ik ben deze week vrij en volgende week op vakantie 
Elke keer als ik 2-1 weer hoor, wel de Jack van Gelder versie. 
-
C
Afgelopen nacht... Jezus.. was goddelijk
En nu: trui breien op het werk
Drogeren is dus gelukt?robkuh1990 wrote:Afgelopen nacht... Jezus.. was goddelijk
-
C
ik ben niet zoals jouNando wrote:Drogeren is dus gelukt?robkuh1990 wrote:Afgelopen nacht... Jezus.. was goddelijk
Overmars die er nog een sprint uitgooit. Wat een held. 
-
G
and................ its gone.Steffnov wrote:ZON. Goh, die hebben we gemist in NL zeg...
View on YouTubeKSwoosh wrote:and................ its gone.Steffnov wrote:ZON. Goh, die hebben we gemist in NL zeg...
Foto's vakantie terug kijken en zie relatie topic.
Edwin van der Sar, geweldig afscheid.
En terecht!
-
C
Mooie beelden idd
Beste keeper aller tijden.katamaran wrote:Edwin van der Sar, geweldig afscheid.En terecht!
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Qua gevoel wel maar qua cijfers denk ik niet. 
215km per uur halen in de Cabrio op de A7 
-
B
Is dat niet koud met dit weer?Chukkels wrote:215km per uur halen in de Cabrio op de A7