Active topics in Off-Topic
Moderators
-
B
-
M
100 pagina's met genietmomentjes 
Die paar seconden per minuut dat de Dominator livestream wel werkt...
-
G
fuck yeahJosh-T wrote:100 pagina's met genietmomentjes
-
G
dit:

Vannacht toen we pizza gingen bestellen met de vrienden.
Eerst kwam de pizzakoerier niet opdagen, dus na een uurtje maar ff gebeld waar ons eten blijft.
Was de jongen aan de telefoon vergeten het huisnummer te vermelden
'Komt over een kwartiertje' zei de man aan de telefoon.
Na een half uur komt dat ding eindelijk aanrijden, dus 1 van mijn vrienden zegt: 'Ik ga ff flink wat geld afdingen, dit kan ECHT niet'.
2 minuten later komt hij lachend weer binnen. Wij vragen dus aan hem hoeveel hij van de prijs af heeft gekregen. 'Ik heb 1 euro bijgelegd'
Hele groep kwam ongeveer 5 minuten niet meer bij van het lachen.
Eerst kwam de pizzakoerier niet opdagen, dus na een uurtje maar ff gebeld waar ons eten blijft.
Was de jongen aan de telefoon vergeten het huisnummer te vermelden
'Komt over een kwartiertje' zei de man aan de telefoon.
Na een half uur komt dat ding eindelijk aanrijden, dus 1 van mijn vrienden zegt: 'Ik ga ff flink wat geld afdingen, dit kan ECHT niet'.
2 minuten later komt hij lachend weer binnen. Wij vragen dus aan hem hoeveel hij van de prijs af heeft gekregen. 'Ik heb 1 euro bijgelegd'
Hele groep kwam ongeveer 5 minuten niet meer bij van het lachen.
-
E
how do it yourself?KSwoosh wrote:dit:
-
G
met de OSX86 distro: iAtkos S3 V2biscuit wrote:how do it yourself?
die kan je via torrents downen, hier wat meer info erover:
http://www.mechodownload.com/forum/maci ... Hosts.html
je moet alleen zorgen dat je hardware hebt die er mee overweg kan, zo zit in veel acer laptops een Intel WiFi Link 5100 AGN kaart, die OSX niet aan kan en geen custom drivers voor zijn.
daarom heb ik een ander kaartje voor €6 van ebay gekocht, die het als het goed is wel moet doen
enigste probleem heb ik nu dat ik em niet meer geboot krijg, maar ik denk dat ik weet waardoor het komt
EDIT: en jahoor, problem solved
Williams Syndrome - Emotions .. wat een heldenplaat 
-
M
Ramirez wrote:Pommer?dawasiknie wrote:Wakker worden, je twitter checken en allemaal dronken tweets teruglezen haha.
Een niet nader te noemen lid van hardtraxx spande toch wel redelijk de kroon vannacht
Dyprax die Tommyknocker - Hurricane draait @ Dominator

Na het surfen heerlijk met een Coronatje op het strand zitten met wat chilloit muziek op de achtergrond. 
De nieuwe subwoofer uittesten die aangesloten is bij het surroundsystem 
Promo die een eigen zaal mag hosten op Thrillogy. Stijve fucking plassertttttt 
-
C
Home alone zijn en wss na dag 1 al een chick geregeld hebben voor elke nacht hahaha
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Hele avonden 'film' kijken zeker.robkuh1990 wrote:Home alone zijn en wss na dag 1 al een chick geregeld hebben voor elke nacht hahaha
Ramirez wrote:Hele avonden 'film' kijken zeker.robkuh1990 wrote:Home alone zijn en wss na dag 1 al een chick geregeld hebben voor elke nacht hahaha
of een film maken
Jij?!robkuh1990 wrote:Home alone zijn en wss na dag 1 al een chick geregeld hebben voor elke nacht hahaha
Nando wrote:Jij?!robkuh1990 wrote:Home alone zijn en wss na dag 1 al een chick geregeld hebben voor elke nacht hahahaWat is je geheim?
drogeren
ZON. Goh, die hebben we gemist in NL zeg...