Had dakje dicht. Op de heenweg open trouwens, toen haalde ik 210Banaanslak wrote:Is dat niet koud met dit weer?Chukkels wrote:215km per uur halen in de Cabrio op de A7
Ow ja, voor filmpje PM, want ik zet hem niet publiekelijk online
Had dakje dicht. Op de heenweg open trouwens, toen haalde ik 210Banaanslak wrote:Is dat niet koud met dit weer?Chukkels wrote:215km per uur halen in de Cabrio op de A7
Ik moest ook echt de snelweg af in Lemmer om bij te tanken, want ik vertrouwde het niet (kijk ook maar naar Benzinemeter op filmpje) en ik had geen geld meer, behalve 10 euro kleingeld. Dus kon maar voor 6 liter bijtanken, tis me gelukt om thuis te komen. 1 kilometer na Lemmer kwam ik een Benzinepomp tegen op de A6, die ik niet verwacht had, was wel beetje faal hahaProject 141 wrote:Pfft zelfs onze camper rijdt nog zuiniger
Mensen die spoilers, bumpers, veel te grote uitlaten, idiote stickers en roof&hoodscoops op hun auto plaatsen zodat hun auto "snel" lijkt en klinkt door een verotte uitlaat. En dan maar stoer doen en foto's maken.KSwoosh wrote:filmpjes maken van hard rijden -1
Ik weet niet, maar 100 CL duels en in meer dan de helft geen doelpunt tegen krijgen is niet makkelijk.Ramirez wrote:Qua gevoel wel maar qua cijfers denk ik niet.
spoiler vind ik nog wel mooi soms, maar de rest iddD-Nemacyst wrote:Mensen die spoilers, bumpers, veel te grote uitlaten, idiote stickers en roof&hoodscoops op hun auto plaatsen zodat hun auto "snel" lijkt en klinkt door een verotte uitlaat. En dan maar stoer doen en foto's maken.KSwoosh wrote:filmpjes maken van hard rijden -1
Terwijl ik in mn onaangetaste hyundai ze allemaal voorbijkar.
En dat laatste is een genietmomentje
Pardon? Ik word niet gedrogeerd hoor haha.robkuh1990 wrote:ik ben niet zoals jouNando wrote:Drogeren is dus gelukt?robkuh1990 wrote:Afgelopen nacht... Jezus.. was goddelijk
En nu: trui breien op het werk
QnalQut wrote:waarom kwam er bij het lezen van iris' post.. toch wel een naughty tought naar boven![]()
?
QnalQut wrote:waarom kwam er bij het lezen van iris' post.. toch wel een naughty tought naar boven![]()
?
Met een elektrische vliegenmeppertD-Nemacyst wrote:Wespen en hommels neerwhacken.
Ik ben echt een giga lieve jongen.Iris93 wrote:Nooit geweten dat je zo baldadig was daan.
Bellen met Nando, wat me weer een beetje enigzins opvrolijkt
+1dawasiknie wrote:Met een elektrische vliegenmeppertD-Nemacyst wrote:Wespen en hommels neerwhacken.
En dan heel lang dat knopje indrukken zodat die beesten langzaam en pijnlijk doodsmeulen.
Genietengg!
Wij hadden ooit een keer zo'n gratis ding bij één of ander zalfje, weet niet eens meer. Maar die was een stuk sterker dan degene die je gewoon in de winkel kocht, heb wel eens gewoon letterlijk een wesp af zitten fikken ipv fonken. Heerlijke geur van overwinning ook, en de combinatie van 'sparks' en het opbranden van die hoerebeesten doet mijn oren nog steeds goed.dawasiknie wrote:Met een elektrische vliegenmeppertD-Nemacyst wrote:Wespen en hommels neerwhacken.
En dan heel lang dat knopje indrukken zodat die beesten langzaam en pijnlijk doodsmeulen.
Genietengg!
gemaakt door deze beste heer (mij dus)Rawbin wrote:Nando's avatargaat precies tegelijk op elk nummer wat ik luister
Dat wou ik serieus ook net gaan schrijven.Rawbin wrote:Nando's avatargaat precies tegelijk op elk nummer wat ik luister