Zelfde als waar ik jou en je vriendin heb gevondenRawbin wrote:Hoe heb je een foto van mij en vrienden gevonden

Zelfde als waar ik jou en je vriendin heb gevondenRawbin wrote:Hoe heb je een foto van mij en vrienden gevonden

Hoi JohnSteffnov wrote:Zelfde als waar ik jou en je vriendin heb gevondenRawbin wrote:Hoe heb je een foto van mij en vrienden gevonden
Gefeliciteerd!JEFSKIII wrote:Dat ik dit weekend weer oom word, ben al peet-oom van een meisje van anderhalf, nou word ik oom van een jongetje.
Dus word genieten van een kersvers kindje daalijk.
Altijd leuk.

Ik ben vanaf donderdag weekje alleen thuiswootum wrote:Vanaf morgen 3 dagen alleen thuis zijn = volume opschroeven!!
had ik ook op vakantieBanaanslak wrote:Na 3 dagen kontjus eindelijk weer fatsoenlijke bruine truien kunnen breien.
oplossing: HamerFestuca wrote:Vanaf zondag een week alleen thuis, nadeel is me broer
robkuh1990 wrote:oplossing: KnuppelFestuca wrote:Vanaf zondag een week alleen thuis, nadeel is me broer
D-Nemacyst wrote:robkuh1990 wrote:oplossing: snelkookpanFestuca wrote:Vanaf zondag een week alleen thuis, nadeel is me broer
Pommer?dawasiknie wrote:Wakker worden, je twitter checken en allemaal dronken tweets teruglezen haha.
Een niet nader te noemen lid van hardtraxx spande toch wel redelijk de kroon vannacht
Daar meent ie natuurlijk niets van, maar het heeft wel zen uitwerking op jou, slimme gozer die baasRawbin wrote:Weer 20 euro fooi. En zowaar een dik compliment van mn baas (die totaal niet complimenteus is) gehad, dat ik ontiegelijk veel bestellingen rijdt en dat ik erg hard werk.toch wel een flinke opkikker
Haha nee het was echt gemeend zowaarPiaaa wrote:Daar meent ie natuurlijk niets van, maar het heeft wel zen uitwerking op jou, slimme gozer die baasRawbin wrote:Weer 20 euro fooi. En zowaar een dik compliment van mn baas (die totaal niet complimenteus is) gehad, dat ik ontiegelijk veel bestellingen rijdt en dat ik erg hard werk.toch wel een flinke opkikker