Dat is best knap 2 t-shirts tegelijkertijd aan hebben.mrazura wrote:In lloret iemand met een the qpntinent en hardbass shirt tegenkomen
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
dit.Daveytl wrote:Nieuwe Hard With Style![]()
Luistert zo heerlijk weg!
3x eerste wordenmet Karten. En gratis 2e heat winnen
Daar is niks moeilijks aan?Ramirez wrote:Dat is best knap 2 t-shirts tegelijkertijd aan hebben.mrazura wrote:In lloret iemand met een the qpntinent en hardbass shirt tegenkomen
-
C
Photo- & Video
You're allowed to bring a digital photo or video camera to Dominator Festival. All types of cameras are allowed, we don’t care how big or professional they are. Please make as many pictures and clips as you want and SPAM the internet afterwards.
iemand ene TV ploegje geregeld voor Dominator?
You're allowed to bring a digital photo or video camera to Dominator Festival. All types of cameras are allowed, we don’t care how big or professional they are. Please make as many pictures and clips as you want and SPAM the internet afterwards.
iemand ene TV ploegje geregeld voor Dominator?
-
E
hmm ik ruik werk!
Spot aan!, licht uit!, Geluid loopt?
en .......ACTIE!
Spot aan!, licht uit!, Geluid loopt?
en .......ACTIE!
Groeten uit Vada, Toscane.
Lekker weer hier en een mooi strand. Een surfschool in de buurt waar je boards en zeilen kan huren. Vande week sowieso effe over de middellandse zee knallen.

Lekker weer hier en een mooi strand. Een surfschool in de buurt waar je boards en zeilen kan huren. Vande week sowieso effe over de middellandse zee knallen.
We zijn 2 zomers in Toscane geweest, en 1 keer ook Vada!hidde wrote:Groeten uit Vada, Toscane.![]()
Lekker weer hier en een mooi strand. Een surfschool in de buurt waar je boards en zeilen kan huren. Vande week sowieso effe over de middellandse zee knallen.![]()
Baia del Marinaio, zit jij daar nu ook?
Dat ik vanavond lekker bij mn vriendin slaap 
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
ga je slapen dan?Intervention wrote:Dat ik vanavond lekker bij mn vriendin slaap
Bedoel je de camping/het hotel? Ik zit op Molino à Fuoco ofzo. Mooie camping, best groot alleen weinig tot geen leeftijdsgenoten.katamaran wrote:We zijn 2 zomers in Toscane geweest, en 1 keer ook Vada!hidde wrote:Groeten uit Vada, Toscane.![]()
Lekker weer hier en een mooi strand. Een surfschool in de buurt waar je boards en zeilen kan huren. Vande week sowieso effe over de middellandse zee knallen.![]()
Baia del Marinaio, zit jij daar nu ook?
op zich wel hier.
Hopelijk staat er vanmiddag wind. Wil echt weer ns surfen.
De camping.
Maar Toscane was altijd wel leuk!
Quote uit het topic van Profyler- ID
Ik zeg niet dat ik het eens ben met iSense, maar wat in dat topic staat is wel een beetje gek
Haha, die frustratie is heerlijk.iSenSe` wrote:jordy.. kun je zulke reacties niet gewoon filteren en blokkeren ofzo ?Intervention wrote: kvind dit beetje het niveau van Gold niet goed dus imo.
jezus man..
of block gewoon intervention.. die gast praat met iedereen mee... lees gerust al zijn reacties door...
ga dat hier niet onderbouwen etc.. denk dat heel veel mensen het met me eens zijn![]()
Ik zeg niet dat ik het eens ben met iSense, maar wat in dat topic staat is wel een beetje gek
Paul Elstak Megamix 2011 Happy Hardcore.
Love it haha.
Love it haha.
Met G1LL Losgaan op kazige hardstylenummertjes gisteravond 
Zonnen in 17 gradenThe Anim0l wrote:zonnen in 35 graden
Zonnen zonder zonOlijfboompje wrote:Zonnen in 17 gradenThe Anim0l wrote:zonnen in 35 graden
Zonnen is gay, ik ga veel liever in de spuitcabine!
Rawbin wrote:Zonnen is gay, ik ga veel liever in de spuitcabine!

Eerste associatie die er bij mij opkomt.
Steffnov wrote:Rawbin wrote:Zonnen is gay, ik ga veel liever in de spuitcabine!
Eerste associatie die er bij mij opkomt.
-
B
Ik zat meer aan bukkake te denken bij het woord spuitcabine.. 
Last edited by Banaanslak on 29 Jul 2011 15:16, edited 1 time in total.