Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 1262  Volgende
Bericht Geplaatst op 26 jul 2011 14:40 
 
Hardtraxx Veteran

Lol wat steekt die gast z'n middelvinger op :lol: (zie je als je nog niet op play drukt)
Bericht Geplaatst op 26 jul 2011 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

met nando, david en thijs een weekend qontinent geboekt :D
Bericht Geplaatst op 26 jul 2011 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

QnalQut schreef:
met nando, alex en thijs een weekend qontinent geboekt :D

Zeker een genietmomentje! :D Kan niet wachten!
Bericht Geplaatst op 26 jul 2011 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

QnalQut schreef:
met nando, alex en thijs een weekend qontinent geboekt :D

Niet met mij? :cry:
Bericht Geplaatst op 26 jul 2011 14:58 
 
Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
QnalQut schreef:
met nando, alex en thijs een weekend qontinent geboekt :D

Zeker een genietmomentje! :D Kan niet wachten!


een andere alex hoop ik :lol:
Bericht Geplaatst op 26 jul 2011 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

uiteraard wel :woot: foutje gemaakt :P :lol:
Bericht Geplaatst op 26 jul 2011 16:02 
 
Hardtraxx Veteran

QnalQut schreef:
uiteraard wel :woot: foutje gemaakt :P :lol:


had graag mee gewild maar ben dan op vakantie. volgend jaar herkansing :D
Bericht Geplaatst op 26 jul 2011 16:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nog een dag te gaan en vakantie!
Bericht Geplaatst op 26 jul 2011 18:21 
 
Hardtraxx Veteran

pizza in de oven
(straks mond verbranden dus..)
Bericht Geplaatst op 26 jul 2011 19:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
pizza in de oven
(straks mond verbranden dus..)


Je kunt hem er ook gewoon met een ovenwant uithalen, hoeft niet met je mond.
Bericht Geplaatst op 26 jul 2011 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Hoofdcoach schreef:
pizza in de oven
(straks mond verbranden dus..)


Je kunt hem er ook gewoon met een ovenwant uithalen, hoeft niet met je mond.

:lol:
Bericht Geplaatst op 26 jul 2011 19:55 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

QnalQut schreef:
met nando, david en thijs een weekend qontinent geboekt :D


SSSSHHHHHTTTTTT

Ik baal al genoeg dat ik er niet heen kan :(
Bericht Geplaatst op 26 jul 2011 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
QnalQut schreef:
met nando, david en thijs een weekend qontinent geboekt :D


SSSSHHHHHTTTTTT

Ik baal al genoeg dat ik er niet heen kan :(

:( That sucks :/
ON:

Krijg altijd zin om te stampen als ik hier naar kijk :D
Bericht Geplaatst op 26 jul 2011 21:05 
 

Stroopwafel (L)
Bericht Geplaatst op 26 jul 2011 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Hoofdcoach schreef:
pizza in de oven
(straks mond verbranden dus..)


Je kunt hem er ook gewoon met een ovenwant uithalen, hoeft niet met je mond.

Haha, koning. :worship:
Bericht Geplaatst op 27 jul 2011 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zometeen lekker een uurtje of anderhalf pompen in de sportschool, terwijl ik nonstop Trasher! en Snitcher! luister :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 27 jul 2011 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Lollig :D
Bericht Geplaatst op 27 jul 2011 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

op de fiets willen stappen naar het werk toe en dat je moeder zegt, ik wil je wel even brengen, heerlijk! :D
hoef ik niet alweer die 15 km te fietsen ^^
Bericht Geplaatst op 27 jul 2011 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

VAKANTIE!!!!!!! :yay:
Tot 25 augustus of zo :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 27 jul 2011 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met champignonsoep (met stukjes knakworst :love: ) achter de computer nutteloos Governer of Poker spelen terwijl mijn buren mee mogen genieten van Trasher! (L)
Bericht Geplaatst op 27 jul 2011 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Clock Kid @ Defqon 2011 :loving:
Bericht Geplaatst op 27 jul 2011 21:10 
 

Dominator uitverkocht
Bericht Geplaatst op 27 jul 2011 22:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tassen gepakt, vakantie here we go!
Bericht Geplaatst op 28 jul 2011 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe Hard With Style (L)
Luistert zo heerlijk weg!
Bericht Geplaatst op 28 jul 2011 00:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In lloret iemand met een the qpntinent en hardbass shirt tegenkomen :D
Vorige  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 1262  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic