Lol wat steekt die gast z'n middelvinger op
(zie je als je nog niet op play drukt)
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
met nando, david en thijs een weekend qontinent geboekt 
Last edited by Ruubiie on 26 Jul 2011 14:58, edited 1 time in total.
Zeker een genietmomentje!QnalQut wrote:met nando, alex en thijs een weekend qontinent geboekt
Niet met mij?QnalQut wrote:met nando, alex en thijs een weekend qontinent geboekt
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
een andere alex hoop ikNando wrote:Zeker een genietmomentje!QnalQut wrote:met nando, alex en thijs een weekend qontinent geboektKan niet wachten!
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
had graag mee gewild maar ben dan op vakantie. volgend jaar herkansingQnalQut wrote:uiteraard welfoutje gemaakt
![]()
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
pizza in de oven
(straks mond verbranden dus..)
Je kunt hem er ook gewoon met een ovenwant uithalen, hoeft niet met je mond.Hoofdcoach wrote:pizza in de oven
wootum wrote:Je kunt hem er ook gewoon met een ovenwant uithalen, hoeft niet met je mond.Hoofdcoach wrote:pizza in de oven
SSSSHHHHHTTTTTTQnalQut wrote:met nando, david en thijs een weekend qontinent geboekt
Ik baal al genoeg dat ik er niet heen kan
Pommer wrote:SSSSHHHHHTTTTTTQnalQut wrote:met nando, david en thijs een weekend qontinent geboekt
Ik baal al genoeg dat ik er niet heen kan
ON:
View on YouTube
Krijg altijd zin om te stampen als ik hier naar kijk
-
C
Stroopwafel 
Haha, koning.wootum wrote:Je kunt hem er ook gewoon met een ovenwant uithalen, hoeft niet met je mond.Hoofdcoach wrote:pizza in de oven
Zometeen lekker een uurtje of anderhalf pompen in de sportschool, terwijl ik nonstop Trasher! en Snitcher! luister 
op de fiets willen stappen naar het werk toe en dat je moeder zegt, ik wil je wel even brengen, heerlijk! 
hoef ik niet alweer die 15 km te fietsen
hoef ik niet alweer die 15 km te fietsen
VAKANTIE!!!!!!!
Tot 25 augustus of zo
Tot 25 augustus of zo
Met champignonsoep (met stukjes knakworst
) achter de computer nutteloos Governer of Poker spelen terwijl mijn buren mee mogen genieten van Trasher! 
-
C
Dominator uitverkocht
Nieuwe Hard With Style
Luistert zo heerlijk weg!
Luistert zo heerlijk weg!