Dat zegt meer over jou :')STAN- wrote:Sorry hoor, maar ik vond m best wel goedIris93 wrote:Hopeloos verlorenlivinforthemusic wrote:Na 18 dagen droog staan vannacht eindelijk weer niet![]()
euh ik bedoel...na 18 dagen je vriendin missen. der weer zien
Active topics in Off-Topic
Moderators
Je studiefinanciering wordt overgemaakt op 22 juli. Het verschilt per bank wanneer het geld op je rekening staat.
Betaaldata zien op je smartphone? Download onze app! Hier vind je ook antwoord op veelgestelde vragen en kun je berekenen hoe duur lenen voor jou is.
Wat een feest was dat
zonder twijdel degene waar ik me het meest verrot gestampt heb van allemaal, en dat heb ik vaak genoeg gedaan geloof me 
werken in de horeca
geld verdienen terwijl je vrienden het aan de andere kant van de bar uitgeven op dat moment!
geld verdienen terwijl je vrienden het aan de andere kant van de bar uitgeven op dat moment!
Ja en; werken als al je vrienden 'eindelijk weekend' hebben.pecola-tje wrote:werken in de horeca![]()
pecola-tje wrote:werken als pizzabezorger^^
geld verdienen en in 2 weken tijd 142 euro fooi hebben
Wat een kut feest was dat voor mij
Jij was idd niet oppervrolijkroberttt wrote:
Wat een kut feest was dat voor mijMaagzuur
![]()
![]()
Kon verdomme niets
Nee vond er echt geen bal aan
Me maaginhoud kwam steeds omhoog als ik me voeten bewoog
Dus kon gewoon niet losgaan
Had even bij de E.H.B.O een rennie moeten halen, maarja achteraf.
Had even bij de E.H.B.O een rennie moeten halen, maarja achteraf.
Ik vond het juist het vetste indoorfeest van het jaar! Geen moment verveeld, op het begin na, toen moest ik ff inkomen na een zware nacht 
Jij vind elk feest het beste feest van het jaar..Chukkels wrote:Ik vond het juist het vetste indoorfeest van het jaar! Geen moment verveeld, op het begin na, toen moest ik ff inkomen na een zware nacht
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Loudness! 
Haha idd.roberttt wrote:Jij vind elk feest het beste feest van het jaar..Chukkels wrote:Ik vond het juist het vetste indoorfeest van het jaar! Geen moment verveeld, op het begin na, toen moest ik ff inkomen na een zware nacht
Ho, ho. Qua gevoel wel ja, maar ik kijk naar kwaliteiten van het feest. Bijvoorbeeld op Free Festival heb ik me meer vermaakt dan op Emporium. Maar Emporium was kwalitatief een beter feest dan Free Fest. Niet dat Emporium goed was, maar dat terzijde. Een feest beoordeel ik op kwaliteiten van het feest, de organisatie, de opzet en de sfeer. Dat sommige feesten qua gevoel elkaar overtreffen, heeft niks met het feest te maken, of in ieder geval niet allesNando wrote:Haha idd.roberttt wrote:Jij vind elk feest het beste feest van het jaar..Chukkels wrote:Ik vond het juist het vetste indoorfeest van het jaar! Geen moment verveeld, op het begin na, toen moest ik ff inkomen na een zware nachtElk feest overtreft de andere weer.
Beter voorbeeld: Euphoria. Heb ik me beter vermaakt qua gevoel dan Loudness. Maar Loudness was als feest beter
Ik snap wat je bedoeld, ik heb me op FF ook optimaal vermaakt terwijl het eigenlijk gewoon een baggerfeest was
Bij WiSH was het een beetje omgekeerd, terwijl dat feest 10 x zo goed was eigenlijk 
Dat betwijfel ikPommer wrote:Wat een feest was datzonder twijdel degene waar ik me het meest verrot gestampt heb van allemaal, en dat heb ik vaak genoeg gedaan geloof me
Wel waarOlijfboompje wrote:Dat betwijfel ikPommer wrote:Wat een feest was datzonder twijdel degene waar ik me het meest verrot gestampt heb van allemaal, en dat heb ik vaak genoeg gedaan geloof me
-
E
WiSH was wel t mooiste outdoorfeestje,
en net een heerlijk bosrit gemaakt van 2 uurtjes, toen een hertog jan en als afkoelertje een jagermeister
en net een heerlijk bosrit gemaakt van 2 uurtjes, toen een hertog jan en als afkoelertje een jagermeister
Dat was Dreamfieldsbiscuit wrote:WiSH was wel t mooiste outdoorfeestje,
Jij bent in de hemel?Project 141 wrote:Net een lekkere wandeling door Warschau gemaaktHier mag je tenminste nog gewoon openbaar bier drinken, en iedereen doet dat ook
-
B
Iedereen die bier drinkt is sowieso zwerver 
+1Banaanslak wrote:Iedereen die bier drinkt is sowieso zwerver