dat vind ik niet aardig van je. een zwerver kan hier toch echt geen bier betalen hoor, kan hij dat wel, is het geen zwerver.Banaanslak wrote:Iedereen die bier drinkt is sowieso zwerver
Active topics in Off-Topic
Moderators
Export bierDj Skitzo wrote:dat vind ik niet aardig van je. een zwerver kan hier toch echt geen bier betalen hoor, kan hij dat wel, is het geen zwerver.Banaanslak wrote:Iedereen die bier drinkt is sowieso zwerver
elke zwerver loopt met euroflopper bier, of iets dergelijks, dat goedkope blikbier.. ben ze eigenlijk nog niet anders tegengekomen!
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Die stelen gewoon lege winkelwagentjes met geld erin. 
de reacties op het youtube kanaal van Headhunterz
timhardstyle1 (2 dagen geleden) We all know headhunterz are good, why not trying to find some rookie dj's and message it to headhunterz maybe they can do something about it! make the song better but every knows no one is better as headhunterz but give little dj's a chance
xxtracymxx (2 dagen geleden) HEADHUNTERS = LEGEND!!!!!!
brandon183 (16 minuten geleden) Doomed is one of the sickest hardstyle tracks I've ever heard.

timhardstyle1 (2 dagen geleden) We all know headhunterz are good, why not trying to find some rookie dj's and message it to headhunterz maybe they can do something about it! make the song better but every knows no one is better as headhunterz but give little dj's a chance
xxtracymxx (2 dagen geleden) HEADHUNTERS = LEGEND!!!!!!
brandon183 (16 minuten geleden) Doomed is one of the sickest hardstyle tracks I've ever heard.
-
E
Schultenbrau!roberttt wrote:Export bierDj Skitzo wrote:dat vind ik niet aardig van je. een zwerver kan hier toch echt geen bier betalen hoor, kan hij dat wel, is het geen zwerver.Banaanslak wrote:Iedereen die bier drinkt is sowieso zwerver
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
"The Bioweapon Story"
Zo vermaak je je nog eens op een vrijdagavond
Zo vermaak je je nog eens op een vrijdagavond
In bed liggen, gebeld worden en gewoon niet opnemen omdat ik zo erg van mn ringtone houd 
* Lowroller - Butchering Drums
Natuurlijk wel zo gecut dat ik alleen de kicks heb
* Lowroller - Butchering Drums
Natuurlijk wel zo gecut dat ik alleen de kicks heb
Zooo.. Even heerlijk gekakt. Straks eten, indrinken en dan naar de Time Out:). Hopen dat Tatanka wat leuks neerzet, en anders maar de apres ski hut ofzo
.
Het gevoel dat je krijgt als je bij een groot feest (liefst indoor) de bass hoort gaan van buiten de zaal; Time to partyyy 
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Cakemix eten. 
-
GHardtraxxer
- 166 posts member since 2011
- last seen Jun 2013
dat is idd zo'n heerlijk gevoel!TiMOTHYb wrote:Het gevoel dat je krijgt als je bij een groot feest (liefst indoor) de bass hoort gaan van buiten de zaal; Time to partyyy
dat heb ik bij de plaatselijke discotheek al als er hardstyle draaitGiel H wrote:dat is idd zo'n heerlijk gevoel!TiMOTHYb wrote:Het gevoel dat je krijgt als je bij een groot feest (liefst indoor) de bass hoort gaan van buiten de zaal; Time to partyyy
Lijkt me ook niet echt goed, dan blijft het toch niet bijzonder! ;-)Dj Skitzo wrote: dat heb ik bij de plaatselijke discotheek al als er hardstyle draaitdus dat gevoel heb ik elke zaterdag zo'n beetje
tuurlijk wel, na een week hard gewerkt te hebbenTiMOTHYb wrote:Lijkt me ook niet echt goed, dan blijft het toch niet bijzonder! ;-)Dj Skitzo wrote: dat heb ik bij de plaatselijke discotheek al als er hardstyle draaitdus dat gevoel heb ik elke zaterdag zo'n beetje
Davey gaat compleet uit zijn bil tijdens dead of the night. En ik geniet keihard met banaanslak. Nando met zijn rag activiteiten. De mensen die voor mij zorgen. Dat zijn mijn genietmomentjes tijdens bass academy. (getype © banaansl)
Last edited by Ruubiie on 24 Jul 2011 08:35, edited 1 time in total.
Tatanka
Laatste tijd elke keer een aanfluiting van een set, maar vannacht begreep ie het eindelijk!
kleine greep uit de collectie:
Scary Track
Creation
1.000.000 Stars
Psycho
Pattern 2
Dominating
Proud to be Loud
OUR POWER
enzovoorts!
Laatste tijd elke keer een aanfluiting van een set, maar vannacht begreep ie het eindelijk!
Scary Track
Creation
1.000.000 Stars
Psycho
Pattern 2
Dominating
Proud to be Loud
OUR POWER
enzovoorts!
heb er ff 2 nu..
Nando ! echt serieus kerel, wat heb ik van jou genoten
Klinkt heel fout
Maar bedoel hoe hij los gaat en hoelang.. waar haalt die de energie vandaan
Respect 
Zelfs een maat uit Friesland, zei tegen mij 'Kiek hem is gaan !!!'
en zo ff jointje roken
Nando ! echt serieus kerel, wat heb ik van jou genoten
en zo ff jointje roken
-
E
volgens mij heeft ie t nu zelf helemaal gehad met zn eigen setje.Pommer wrote:Tatanka![]()
Scary Track
Creation
1.000.000 Stars
Psycho
Pattern 2
Dominating
Proud to be Loud
OUR POWER![]()
enzovoorts!
-
C
Art of Fighters Live op Dominator 2010...
Damn...
Damn...
Haha jah was weer mooi om te zienroberttt wrote: Nando ! echt serieus kerel, wat heb ik van jou genotenKlinkt heel fout
Maar bedoel hoe hij los gaat en hoelang.. waar haalt die de energie vandaan
Respect
hmmm, op de bank met banaanslak zitten, en dan ons afvragen of de rolstoel die we beiden zagen, ook een wheelie zou kunnen maken