Active topics in Off-Topic
Moderators
South Park parodie over 24

edit: oh en dit weekend ook nog family guy weekend
edit: oh en dit weekend ook nog family guy weekend
This is two two two two sidez liiiiiiive!!!!
200 bpm?
Haha nee 6,4% opgepitched heb ik em nu, dan is ie perfect 
Pommer wrote:Haha nee 6,4% opgepitched heb ik em nu, dan is ie perfect
Net zoals Goddamn!Pommer wrote:Haha nee 6,4% opgepitched heb ik em nu, dan is ie perfect
Dat mn moeder net vertelde tegen mn broertje dat ie niks mag omdat ie zich niet gedraagt en niet aan de regels houdt.
En dat ie een voorbeeld moest nemen aan mij
Vind je jezelf niet zo lief dan thuisIris93 wrote:Dat mn moeder net vertelde tegen mn broertje dat ie niks mag omdat ie zich niet gedraagt en niet aan de regels houdt.
OT: De krant lezen na het eten, en aan tafel in slaap vallen
En wat me nu pas opvalt, dat het hier al 2 dagen heerlijk rustig en vredevol is op het forum.
En dat een bepaald persoon al 2 dagen niet meer online is geweest.

Thuis ben ik heel lief, en ik hou me keurig aan de afspraken.urbandesigner wrote:Vind je jezelf niet zo lief dan thuisIris93 wrote:Dat mn moeder net vertelde tegen mn broertje dat ie niks mag omdat ie zich niet gedraagt en niet aan de regels houdt.
En dat ie een voorbeeld moest nemen aan mij?
OT: De krant lezen na het eten, en aan tafel in slaap vallen
Maar ze weten niet wat ik verder uitspook op feesten enz.. En dat is maar goed ook
Nu je het zegt ja! Veel beter zo zonder posts met 1 emoticon erin. Genietmomentje.Iris93 wrote:En wat me nu pas opvalt, dat het hier al 2 dagen heerlijk rustig en vredevol is op het forum.
Nando wrote:Nu je het zegt ja! Veel beter zo zonder posts met 1 emoticon erin. Genietmomentje.Iris93 wrote:En wat me nu pas opvalt, dat het hier al 2 dagen heerlijk rustig en vredevol is op het forum.
omdat je erom vraagt
Echt heerlijk.Nando wrote:Nu je het zegt ja! Veel beter zo zonder posts met 1 emoticon erin. Genietmomentje.Iris93 wrote:En wat me nu pas opvalt, dat het hier al 2 dagen heerlijk rustig en vredevol is op het forum.
Plus, de rust is weder gekeerd en de sfeer is weer een stuk beter..
Houden zo!
En QnalQut, we weten dat je irritant bent
Na 18 dagen droog staan vannacht eindelijk weer niet
euh ik bedoel...na 18 dagen je vriendin missen. der weer zien
Good luck, spuit 11livinforthemusic wrote:Na 18 dagen droog staan vannacht eindelijk weer niet![]()
hoezo spuit 11....QnalQut wrote:Good luck, spuit 11livinforthemusic wrote:Na 18 dagen droog staan vannacht eindelijk weer niet![]()
Ogh. T is alleen voor de seks?livinforthemusic wrote:Na 18 dagen droog staan vannacht eindelijk weer niet![]()
Misschien is ze wel zwaar ongesteld. Mja je weet wat ze zeggen; Een echte schipper bevaart ook de rode zee.
18 dagen droog staan...livinforthemusic wrote:hoezo spuit 11....QnalQut wrote:Good luck, spuit 11livinforthemusic wrote:Na 18 dagen droog staan vannacht eindelijk weer niet![]()
Spuit 11 dus :p
pil ftw :pParvuz wrote:Ogh. T is alleen voor de seks?livinforthemusic wrote:Na 18 dagen droog staan vannacht eindelijk weer niet![]()
euh ik bedoel...na 18 dagen je vriendin missen. der weer zien![]()
Misschien is ze wel zwaar ongesteld. Mja je weet wat ze zeggen; Een echte schipper bevaart ook de rode zee.
18 dagen droog staan...QnalQut wrote:hoezo spuit 11....livinforthemusic wrote:Good luck, spuit 11livinforthemusic wrote:Na 18 dagen droog staan vannacht eindelijk weer niet![]()
Spuit 11 dus :p[/quote]
kan ik toch niks aan doen
Snap jij dan wel wat Spuit 11 is?QnalQut wrote: 18 dagen droog staan...![]()
Spuit 11 dus :p
Hopeloos verlorenlivinforthemusic wrote:Na 18 dagen droog staan vannacht eindelijk weer niet![]()
shitIris93 wrote:Hopeloos verlorenlivinforthemusic wrote:Na 18 dagen droog staan vannacht eindelijk weer niet![]()