Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 37 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Maar lief klein meisje ga jij zo ook op bed? Is nu wel tijd voor kleine meisjes zoals jij
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
En het niveau is zo laag :lol:
OT:

Co2 - Goddamn :loving:
H
roberttt wrote:Maar lief klein meisje ga jij zo ook op bed? Is nu wel tijd voor kleine meisjes zoals jij
haha ik blijf nog op :P
T
roberttt wrote:Maar lief klein meisje ga jij zo ook op bed? Is nu wel tijd voor kleine meisjes zoals jij
Ja ik ga zo naar bed.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Onze Renault Espace die sinds gisteren is omgetoverd tot een Renault E-Space :woot:
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
Chukkels wrote:Onze Renault Espace die sinds gisteren is omgetoverd tot een Renault E-Space :woot:
:lol: Cool :lol:
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
:lol:
T
Chukkels wrote:Onze Renault Espace die sinds gisteren is omgetoverd tot een Renault E-Space :woot:
Ik wil een ritje maken met die E-Space
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Probeer je je drugs-in-comments-gehalte omhoog te halen of zo?
Bijna alle posts van je gaan over drugs :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Daveytl wrote:
Probeer je je drugs-in-comments-gehalte omhoog te halen of zo?
Bijna alle posts van je gaan over drugs :lol:
Het is dan ook weer een heerlijk weekendje geweest met verschillende Hardtraxxers die hieraan hebben meegeholpen. Dat hier drugs in voorkomt, wil niet zeggen dat het hier niet vermeld mag worden ondanks dat het een genietmomentje is? Nee, inderdaad. Dus dan wordt het hier vermeld. En gezien het feit dat jij het bericht gelezen hebt en erop gereageerd hebt, is het dus absoluut geen nutteloze post. ^^
Hardtraxx Veteran
Jij kan je er wel briljant uitlullen zeg :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
El Mare wrote:Jij kan je er wel briljant uitlullen zeg :lol:
Ik heb enorm veel energie gespaard op Free Festival vanwege het stil staan. Deze energie stroomt door naar de receptoren in mijn hersencelletjes, die daardoor in een versnelt tempo werken, waardoor ik op dit moment zeer scherp over kan komen en dit soort opmerkingen zomaar uit m'n losse mouw schud.
Hardtraxx Veteran
Maar het is wel waarheid :P
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
+100000 xd wat de e-space bracht ons wel naar mcPep en mepdonalds!
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
El Mare wrote:Maar het is wel waarheid :P
Nou ja, het is weekend. En in dit weekend heb ik veel drugsgerelateerde dingen meegemaakt. Daardoor zul je een post met een 'verslag' van deze dingen veelal terug zien in mijn posts en lijkt het alsof ik niks post dat niet-drugsgerelateerd is. Maar dat is echt niet zo, hoor! :$
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
:worship:
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Lekkerste kick topic, heel gedoe met die hardstylelover en raw vizion etc. Komisch om te zien :lol: een 14jarige dude die sjanst op een forum met een 14 jarige dudette die verliefd is op een ver familielid van de Crane familie. Waarbij ze ook nog eens een dude met de naam van een bekend koekje achter zich aan heeft ter bescherming, of wat ie ook doet :lol:
Andere kan is het een irritatiemoment, maar vond het atm net iets meer komisch dan irritant.
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Skedoedelefloeps wrote:Lekkerste kick topic, heel gedoe met die hardstylelover en raw vizion etc. Komisch om te zien :lol: een 14jarige dude die sjanst op een forum met een 14 jarige dudette die verliefd is op een ver familielid van de Crane familie. Waarbij ze ook nog eens een dude met de naam van een bekend koekje achter zich aan heeft ter bescherming, of wat ie ook doet :lol:
Andere kan is het een irritatiemoment, maar vond het atm net iets meer komisch dan irritant.
+14
H
Skedoedelefloeps wrote:Lekkerste kick topic, heel gedoe met die hardstylelover en raw vizion etc. Komisch om te zien :lol: een 14jarige dude die sjanst op een forum met een 14 jarige dudette die verliefd is op een ver familielid van de Crane familie. Waarbij ze ook nog eens een dude met de naam van een bekend koekje achter zich aan heeft ter bescherming, of wat ie ook doet :lol:
:D
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Die omschrijving van je ook. xd
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
als stopwoordje gebruiken: even bijpakken.. xd :lol: :lol: :lol: al die reacties, en epic face's die je dan te horen/ te zien krijgt

onbetaalbaar
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
QnalQut wrote:als stopwoordje gebruiken: even bijpakken.. xd :lol: :lol: :lol: al die reacties, en epic face's die je dan te horen/ te zien krijgt

onbetaalbaar
En rietjes zijn snuifbuisjes. Roept-ie ook even keihard door de McDonalds heen, zodat ze het bij de McDrive nog kunnen horen :lol:
Hardtraxxer
586 posts member since 2011
last seen Feb 2015
eindelijk me Puchske werkend gekregen :) :D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
kakbout wrote:eindelijk me Puchske werkend gekregen :) :D
Je watte? :huh:
E
Chukkels wrote:
kakbout wrote:eindelijk me Puchske werkend gekregen :) :D