Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 1261  Volgende
Bericht Geplaatst op 17 jul 2011 23:47 

Donateur

Maar lief klein meisje ga jij zo ook op bed? Is nu wel tijd voor kleine meisjes zoals jij
Bericht Geplaatst op 17 jul 2011 23:48 

Hardtraxx Veteran

En het niveau is zo laag :lol:
OT:

Co2 - Goddamn :loving:
Bericht Geplaatst op 17 jul 2011 23:48 

roberttt schreef:
Maar lief klein meisje ga jij zo ook op bed? Is nu wel tijd voor kleine meisjes zoals jij

haha ik blijf nog op :P
Bericht Geplaatst op 17 jul 2011 23:49 

roberttt schreef:

Ja ik ga zo naar bed.
Bericht Geplaatst op 17 jul 2011 23:58 

Hardtraxx Veteran

Onze Renault Espace die sinds gisteren is omgetoverd tot een Renault E-Space :woot:
Bericht Geplaatst op 17 jul 2011 23:59 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Onze Renault Espace die sinds gisteren is omgetoverd tot een Renault E-Space :woot:

:lol: Cool :lol:
Bericht Geplaatst op 17 jul 2011 23:59 

Hardtraxx Veteran

:lol:
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 00:00 

Chukkels schreef:

Ik wil een ritje maken met die E-Space
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 00:01 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Probeer je je drugs-in-comments-gehalte omhoog te halen of zo?
Bijna alle posts van je gaan over drugs :lol:
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 00:09 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Chukkels schreef:

Probeer je je drugs-in-comments-gehalte omhoog te halen of zo?
Bijna alle posts van je gaan over drugs :lol:

Het is dan ook weer een heerlijk weekendje geweest met verschillende Hardtraxxers die hieraan hebben meegeholpen. Dat hier drugs in voorkomt, wil niet zeggen dat het hier niet vermeld mag worden ondanks dat het een genietmomentje is? Nee, inderdaad. Dus dan wordt het hier vermeld. En gezien het feit dat jij het bericht gelezen hebt en erop gereageerd hebt, is het dus absoluut geen nutteloze post. ^^
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 00:11 

Hardtraxx Veteran

Jij kan je er wel briljant uitlullen zeg :lol:
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 00:23 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Jij kan je er wel briljant uitlullen zeg :lol:

Ik heb enorm veel energie gespaard op Free Festival vanwege het stil staan. Deze energie stroomt door naar de receptoren in mijn hersencelletjes, die daardoor in een versnelt tempo werken, waardoor ik op dit moment zeer scherp over kan komen en dit soort opmerkingen zomaar uit m'n losse mouw schud.
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 00:31 

Hardtraxx Veteran

Maar het is wel waarheid :P
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 00:38 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

+100000 xd wat de e-space bracht ons wel naar mcPep en mepdonalds!
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 00:41 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Maar het is wel waarheid :P

Nou ja, het is weekend. En in dit weekend heb ik veel drugsgerelateerde dingen meegemaakt. Daardoor zul je een post met een 'verslag' van deze dingen veelal terug zien in mijn posts en lijkt het alsof ik niks post dat niet-drugsgerelateerd is. Maar dat is echt niet zo, hoor! :$
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 03:00 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

:worship:
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 09:22 

Artiest

Lekkerste kick topic, heel gedoe met die hardstylelover en raw vizion etc. Komisch om te zien :lol: een 14jarige dude die sjanst op een forum met een 14 jarige dudette die verliefd is op een ver familielid van de Crane familie. Waarbij ze ook nog eens een dude met de naam van een bekend koekje achter zich aan heeft ter bescherming, of wat ie ook doet :lol:
Andere kan is het een irritatiemoment, maar vond het atm net iets meer komisch dan irritant.
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 10:43 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Lekkerste kick topic, heel gedoe met die hardstylelover en raw vizion etc. Komisch om te zien :lol: een 14jarige dude die sjanst op een forum met een 14 jarige dudette die verliefd is op een ver familielid van de Crane familie. Waarbij ze ook nog eens een dude met de naam van een bekend koekje achter zich aan heeft ter bescherming, of wat ie ook doet :lol:
Andere kan is het een irritatiemoment, maar vond het atm net iets meer komisch dan irritant.

+14
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 11:01 

Skedoedelefloeps schreef:

:D
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 13:24 

Donateur

Die omschrijving van je ook. xd
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 13:52 

Hardtraxx Veteran

als stopwoordje gebruiken: even bijpakken.. xd :lol: :lol: :lol: al die reacties, en epic face's die je dan te horen/ te zien krijgt

onbetaalbaar
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 14:18 

Hardtraxx Veteran

QnalQut schreef:
als stopwoordje gebruiken: even bijpakken.. xd :lol: :lol: :lol: al die reacties, en epic face's die je dan te horen/ te zien krijgt

onbetaalbaar

En rietjes zijn snuifbuisjes. Roept-ie ook even keihard door de McDonalds heen, zodat ze het bij de McDrive nog kunnen horen :lol:
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 17:18 

Hardtraxxer

eindelijk me Puchske werkend gekregen :) :D
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 18:20 

Hardtraxx Veteran

kakbout schreef:

Je watte? :huh:
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 19:16 

Chukkels schreef:
kakbout schreef: