Alcohol=drugs dus wat je zegt is wel een beetje dubbelop.. Daar komt nog eens bij dat jij helemaal geen biertjes mag jongeman!RAW-vizion wrote:biscuit wrote:Chukkels wrote: Drugs, Sex, Beer and Rock`nd Roll.
The most important things in life.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
B
Bier is alcohol en alcohol is een van de kutste drugs. En dus is het geen fun. Maar het is nog wel een drug. Hmm... 
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Care, het paste gewoon zo mooi in het rijtjeBanaanslak wrote:Alcohol=drugs dus wat je zegt is wel een beetje dubbelop.. Daar komt nog eens bij dat jij helemaal geen biertjes mag jongeman!
biscuit wrote:Chukkels wrote:Pedobear.Daveytl wrote:Niveau van off-topic ligt de laatste tijd wel heeel erg laag.
Gaat alleen maar over drugs en 'liefde'![]()
Dat is overigens geen genietmomentje.
The most important thing in life.
-
E
Daveytl wrote:biscuit wrote:Chukkels wrote:Pedobear.
The most important thing in life.

Je bent zelf zo druk bezig om aan je imago als Pedobear te werken.
Maak ik d'r een opmerking over, en dan kom je gelijk met hele stomme plaatjes

Maak ik d'r een opmerking over, en dan kom je gelijk met hele stomme plaatjes
-
H
niet huilenDaveytl wrote:Je bent zelf zo druk bezig om aan je imago als Pedobear te werken.
Maak ik d'r een opmerking over, en dan kom je gelijk met hele stomme plaatjes![]()
![]()
-
E
ik ga toch niet met minderjarigen neuken.
wat is daar het nut van?
ze houden er schade aan over. gewoon een volwassen meid waar je gezellig mee kunt doen.
wat is daar het nut van?
ze houden er schade aan over. gewoon een volwassen meid waar je gezellig mee kunt doen.
-
H
je slimste opmerking wij minderjarige meiden denken dan dat die altijd bij ons blijven dan gaat hij weg zitten we jaren lang met een gebroken hart daarom wacht ik tot ik getrouwd ben of volwassen..biscuit wrote:ik ga toch niet met minderjarigen neuken.
wat is daar het nut van?
-
T
Dit dus.hardstylelover1997 wrote:je slimste opmerking wij minderjarige meiden denken dan dat die altijd bij ons blijven dan gaat hij weg zitten we jaren lang met een gebroken hart daarom wacht ik tot ik getrouwd ben of volwassen..biscuit wrote:ik ga toch niet met minderjarigen neuken.
wat is daar het nut van?
-
RHardtraxx Veteran
Haha word jij ooit volwassen dan?hardstylelover1997 wrote:je slimste opmerking wij minderjarige meiden denken dan dat die altijd bij ons blijven dan gaat hij weg zitten we jaren lang met een gebroken hart daarom wacht ik tot ik getrouwd ben of volwassen..biscuit wrote:ik ga toch niet met minderjarigen neuken.
wat is daar het nut van?
-
T
Zegt iemand van 14RAW-vizion wrote:Haha word jij ooit volwassen dan?hardstylelover1997 wrote:je slimste opmerking wij minderjarige meiden denken dan dat die altijd bij ons blijven dan gaat hij weg zitten we jaren lang met een gebroken hart daarom wacht ik tot ik getrouwd ben of volwassen..biscuit wrote:ik ga toch niet met minderjarigen neuken.
wat is daar het nut van?
-
E
-
H
tuurlijk alles heeft zijn tijd nodig dus ik ookRAW-vizion wrote:Haha word jij ooit volwassen dan?hardstylelover1997 wrote:je slimste opmerking wij minderjarige meiden denken dan dat die altijd bij ons blijven dan gaat hij weg zitten we jaren lang met een gebroken hart daarom wacht ik tot ik getrouwd ben of volwassen..biscuit wrote:ik ga toch niet met minderjarigen neuken.
wat is daar het nut van?
-
E
en gelijk heeft ze!
-
H
dankubiscuit wrote:en gelijk heeft ze!
We'll seehardstylelover1997 wrote:tuurlijk alles heeft zijn tijd nodig dus ik ookRAW-vizion wrote: Haha word jij ooit volwassen dan?
Nee, zal vast wel goed komen.
-
T
Bij hem moet de volwassenheid nog komen.biscuit wrote:en gelijk heeft ze!
-
RHardtraxx Veteran
Bij wie?wesskeej wrote:Bij hem moet de volwassenheid nog komen.biscuit wrote:en gelijk heeft ze!
-
T
Jij en BiscuitRAW-vizion wrote:Bij wie?wesskeej wrote:Bij hem moet de volwassenheid nog komen.biscuit wrote:en gelijk heeft ze!
jaren met een gebroken hart.. seriously je hebt echt geen idee he
-
H
dat kleine geleuter kan je net lezen... komt idd vast wel goed hoop het anders welmikeee wrote:We'll seehardstylelover1997 wrote:tuurlijk alles heeft zijn tijd nodig dus ik ookRAW-vizion wrote: Haha word jij ooit volwassen dan?![]()
Nee, zal vast wel goed komen.
-
E
wesskeej wrote:Bij hem moet de volwassenheid nog komen.biscuit wrote:en gelijk heeft ze!

-
H
why er zijn meiden die dat vaak hebben mee gemaakt en dan geen vertrouwen meer hebben in de gene waar ze uiteindelijk mee trouwen..tommetjeuh wrote:jaren met een gebroken hart.. seriously je hebt echt geen idee he
-
T
Ahh sorry biscuitbiscuit wrote:wesskeej wrote:Bij hem moet de volwassenheid nog komen.biscuit wrote:en gelijk heeft ze!