Ja daar lukt het zeker meebiscuit wrote: @roberttt: lukt met de hercules?
Last edited by roberttt on 17 Jul 2011 22:41, edited 1 time in total.
Ja daar lukt het zeker meebiscuit wrote: @roberttt: lukt met de hercules?
snap het nie en wil het ook niet snappen klinkt niet echt goed namelijkroberttt wrote:Ja daar lukt het zeker meewerkt perfecto
biscuit wrote:genietmomentje: mijn ctrl+c & ctrl+v skills en onzin hier te mogen delen met anderen.
Banaanslak wrote:biscuit wrote:genietmomentje: mijn bullshit hier te mogen delen met anderen.
Serieus je bent echt nog een klein kind hehardstylelover1997 wrote:snap het nie en wil het ook niet snappen klinkt niet echt goed namelijkroberttt wrote:Ja daar lukt het zeker meewerkt perfecto
iedereen zegt wel eens onzin hij, ik en jij zeker wetenBanaanslak wrote:biscuit wrote:genietmomentje: mijn ctrl+c & ctrl+v skills en onzin hier te mogen delen met anderen.
roberttt wrote:Serieus je bent echt nog een klein kind hehardstylelover1997 wrote:snap het nie en wil het ook niet snappen klinkt niet echt goed namelijkroberttt wrote:Ja daar lukt het zeker meewerkt perfecto
Oke dametje bedankt voor deze info, wil je nu een knuffel?hardstylelover1997 wrote:iedereen zegt wel eens onzin hij, ik en jij zeker wetenBanaanslak wrote:biscuit wrote:genietmomentje: mijn ctrl+c & ctrl+v skills en onzin hier te mogen delen met anderen.
ga ALSJEBLIEFT eens niet overal serieus op in...hardstylelover1997 wrote:@ banaanslak... Why
sorrytommetjeuh wrote:ga ALSJEBLIEFT eens niet overal serieus op in...hardstylelover1997 wrote:@ banaanslak... Why
het is sarcasme
Ja niks, als jij elke post die hier wordt geplaatst seks gerelateerd ziet of anders.. Tsja moet je toch is volwassen wordenhardstylelover1997 wrote:
iemand tips how to grow uproberttt wrote:Ja niks, als jij elke post die hier wordt geplaatst seks gerelateerd ziet of anders.. Tsja moet je toch is volwassen wordenhardstylelover1997 wrote:
Minder van dit soort reacties geven, af en toe kan maar jij doet het echt te vaak.hardstylelover1997 wrote:iemand tips how to grow uproberttt wrote:Ja niks, als jij elke post die hier wordt geplaatst seks gerelateerd ziet of anders.. Tsja moet je toch is volwassen wordenhardstylelover1997 wrote:
??
tommetjeuh wrote:Banaanslak wrote:biscuit wrote:genietmomentje: mijn bullshit hier te mogen delen met anderen.
Banaanslak wrote:http://en.wikipedia.org/wiki/Facepalm
Nando wrote:Banaanslak wrote:http://en.wikipedia.org/wiki/Facepalm
biscuit wrote:Nando wrote:Banaanslak wrote:http://en.wikipedia.org/wiki/Facepalm
nando, bakkes houden.
Drugs, Sex and Fun.Daveytl wrote:Niveau van off-topic ligt de laatste tijd wel heeel erg laag.
Gaat alleen maar over drugs en 'liefde'![]()
Dat is overigens geen genietmomentje.
Chukkels wrote:Drugs, Sex and Rock`nd Roll.Daveytl wrote:Niveau van off-topic ligt de laatste tijd wel heeel erg laag.
The most important things in life.
biscuit wrote:Chukkels wrote:Drugs, Sex, Beer and Rock`nd Roll.Daveytl wrote:Niveau van off-topic ligt de laatste tijd wel heeel erg laag.
The most important things in life.