tis wel gezellig vandaag zeg 
nou zeg laten we het wel aardig houdenKettingzaag wrote:Biscuit is één grote faal.
nou zeg laten we het wel aardig houdenKettingzaag wrote:Biscuit is één grote faal.
Echt he, ik weet niet wat er opeens aan de hand is maar gister was het juist omgekeerdtommetjeuh wrote:tis wel gezellig vandaag zeg
idd grote vriendKettingzaag wrote:Prachtig.
Waarom verdedig jij alleen bescuit?hardstylelover1997 wrote:nou zeg laten we het wel aardig houdenKettingzaag wrote:Biscuit is één grote faal.
Idd schatjehardstylelover1997 wrote:idd grote vriendKettingzaag wrote:Prachtig.
mijn andere grote vriendhardaddict wrote:Waarom verdedig jij alleen bescuit?hardstylelover1997 wrote:nou zeg laten we het wel aardig houdenKettingzaag wrote:Biscuit is één grote faal.
danku ander schatjeKettingzaag wrote:Idd schatjehardstylelover1997 wrote:idd grote vriendKettingzaag wrote:Prachtig.
Ik heb het al gezegd en zal het nog een keer zeggen:Pommer wrote:Echt he, ik weet niet wat er opeens aan de hand is maar gister was het juist omgekeerdtommetjeuh wrote:tis wel gezellig vandaag zeg
hahaha niet handyChukkels wrote:Ik heb het al gezegd en zal het nog een keer zeggen:Pommer wrote:Echt he, ik weet niet wat er opeens aan de hand is maar gister was het juist omgekeerdtommetjeuh wrote:tis wel gezellig vandaag zeg
De Love-Pillz zijn uitgewerkt
Geen genietmomentje overigens, dat gevoel zou altijd moeten bestaan
Doe maar niet straks komt biscuit je opzoekenroberttt wrote:ach nou ja kom dan maar na sneek..
nee dankjePommer wrote:hslover97 als ik je reacties zo lees ben je volgens mij echt nadrukkelijk op zoek naar een goeie beurt ofzo
ik heb mijn pas nog niet. wacht nog 2 weken dan.Pommer wrote:Doe maar niet straks komt biscuit je opzoekenroberttt wrote:ach nou ja kom dan maar na sneek..
Maar misschien is ze dan al 15 en wilt robert niet meerbiscuit wrote:ik heb mijn pas nog niet. wacht nog 2 weken dan.Pommer wrote:Doe maar niet straks komt biscuit je opzoekenroberttt wrote:ach nou ja kom dan maar na sneek..
hahaha heb alle geduld (nee dankubiscuit wrote:ik heb mijn pas nog niet. wacht nog 2 weken dan.Pommer wrote:Doe maar niet straks komt biscuit je opzoekenroberttt wrote:ach nou ja kom dan maar na sneek..
was ook sarcastisch bedoeld.hardstylelover1997 wrote:hahaha heb alle geduld (nee dankubiscuit wrote:ik heb mijn pas nog niet. wacht nog 2 weken dan.Pommer wrote:
Doe maar niet straks komt biscuit je opzoeken)