Wat een bout plaatKSwoosh wrote:View on YouTube
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
De liefde tussen de mensen van Hardtraxx
die van hardstylelover1997 ook?Olijfboompje wrote:De liefde tussen de mensen van Hardtraxx
Wat een verschl met zaterdag bij Free Festival. Dus ja. Gewoon iedere dag pillen slikken, dan ben je iedere dag lievvvvvvvvOlijfboompje wrote:De liefde tussen de mensen van Hardtraxx
De enige positieve liefde hiertommetjeuh wrote:die van hardstylelover1997 ook?Olijfboompje wrote:De liefde tussen de mensen van Hardtraxx
Die is toch alleen tussen mrazura en dat meisje?Olijfboompje wrote:De enige positieve liefde hiertommetjeuh wrote:die van hardstylelover1997 ook?Olijfboompje wrote:De liefde tussen de mensen van Hardtraxx
-
S
D.O.N.K.E.Y. gisteren tijdens de set van Zany @ de Time Out

-
H
@ chukkels.... WTF ik en mrazura hoe kom je daar op 
Ik dacht dat ik jou vriendje was hardstyle lover 
-
H
okej dit word met de minuut vreemderKettingzaag wrote:Ik dacht dat ik jou vriendje was hardstyle lover
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Jezus mensen op een forum met een seks tekort ofzohardstylelover1997 wrote:okej dit word met de minuut vreemderKettingzaag wrote:Ik dacht dat ik jou vriendje was hardstyle lover
Bij de McDonalds in Kampen alle aandacht op je afstemmen, omdat er 3 junkies die mee zijn gegaan ALLEEN maar over drugs, snuifbuisjes (rietjes) en bijpakken aan het praten zijn. Of nou ja, praten... Schreeuwen. Dit terwijl hun kaak zo'n beetje in de kassa ligt van het schaatsen om het gigantisch naar drugsruikende biljet weg te stoppen. Ach ja, we hebben gelachen en m'n anonimiteit betreffende drugs in Kampen is hoe dan ook voorbij 
-
H
denk hetRAW-vizion wrote:Jezus mensen op een forum met een seks tekort ofzohardstylelover1997 wrote:okej dit word met de minuut vreemderKettingzaag wrote:Ik dacht dat ik jou vriendje was hardstyle lover
Tja, je moet wat als je onder invloed van **** geen seks kan hebben...RAW-vizion wrote:Jezus mensen op een forum met een seks tekort ofzo
-
E
20 juli: bier
23 Juli: bier
volgende week: bier
27 augustus: bier
28 augustus: cola
29 augustus: school
heerlijke tijden
heerlijke tijden
-
H
faalChukkels wrote:Tja, je moet wat als je onder invloed van **** geen seks kan hebben...RAW-vizion wrote:Jezus mensen op een forum met een seks tekort ofzo![]()
-
H
lekker al dat bier johbiscuit wrote:20 juli: bier
heerlijke tijden
-
E
dat hele spul is een faal, zelfs als je hier een topic openmaakt. dan ben je echt hopeloos bezig.hardstylelover1997 wrote:faalChukkels wrote:Tja, je moet wat als je onder invloed van **** geen seks kan hebben...RAW-vizion wrote:Jezus mensen op een forum met een seks tekort ofzo![]()
-
E
hardstylelover1997 wrote:lekker al dat bier johbiscuit wrote:20 juli: bier
heerlijke tijden
voor jouw cola dan? of WKD?
-
H
mag nog geen bier maar het is damm lekker op de verjaardag van mijn pa mag ik eindelijk een blikiebiscuit wrote:hardstylelover1997 wrote:lekker al dat bier johbiscuit wrote:20 juli: bier
heerlijke tijden
voor jouw cola dan? of WKD?
-
E
laten we t vooral niet hebben over jouw levensstijlroberttt wrote:Die opmerking van jou is een faal.
-
H
laten we het erop houden dat iedereen zijn faal momenten heeft somige weinig anderen veelbiscuit wrote:laten we t vooral niet hebben over jouw levensstijlroberttt wrote:Die opmerking van jou is een faal.
Wat is jou probleembiscuit wrote:laten we t vooral niet hebben over jouw levensstijlroberttt wrote:Die opmerking van jou is een faal.