En van 15-jarigen kun je genieten hoor !Skedoedelefloeps wrote:Geef d'r volgende keer maar mijn nummer, je kunt nooit genoeg 15 jarige blondines in je lijst hebben staan
(geen rare dingen denken nu hé stel fapperts)
En van 15-jarigen kun je genieten hoor !Skedoedelefloeps wrote:Geef d'r volgende keer maar mijn nummer, je kunt nooit genoeg 15 jarige blondines in je lijst hebben staan
Squirrie wrote:En van 15-jarigen kun je genieten hoor !Skedoedelefloeps wrote:Geef d'r volgende keer maar mijn nummer, je kunt nooit genoeg 15 jarige blondines in je lijst hebben staan![]()
Heb ik jouw nummer dan? :')Skedoedelefloeps wrote:15 jarige zijn komisch, want ze zijn 15![]()
Maar volgende keer geef je maar mijn nummer, als ze belt dan houdt ik je op de hoogte.
Ik vind het leuk om te zien hoe de kindjes op de voetbalvelden hun talenten laten zien in het weekend, genieten dus!The Anim0l wrote:Squirrie wrote:En van 15-jarigen kun je genieten hoor !Skedoedelefloeps wrote:Geef d'r volgende keer maar mijn nummer, je kunt nooit genoeg 15 jarige blondines in je lijst hebben staan![]()
als we geen rare dingen mogen denken
hoe bedoel je t dan
Mijn excuses, het wil wel eens fout gaan als je snel typt en probeert te werken tegelijk en dan vergeet je wel eens dat je het over jezelf hebt en er geen -t- achter moet.Project 141 wrote:Houdt is zonder t![]()
Dankjewel...dtdtdtdProject 141 wrote:Oke, excuses aanvaardtdtdtdt.
Het is foud met een D hoor, udderProject 141 wrote:Nu doe je het weer fout
Inderdaad. Foud, fouder foudst. Basiskennis!Squirrie wrote:Het is foud met een D hoor, udderProject 141 wrote:Nu doe je het weer fout
Ik kom nooit meer in die Mac in Sneek, klein kuthok en moest een halfuur wachten op mijn eten. Die van Lemmer is veel mooierroberttt wrote:Kots misselijk nuParvuz wrote:Dat is wel donders fijn. Alleen een grote cola en een grote milkshake gaat zwaar worden. Kan niet allebei.roberttt wrote:Bij de Mac eten waar een bekende staat XD bestel bic Mac menu medium en krijg 2 big Macs, 4 hamburgers, grote cola, grote milkshake , mcflurry en grote patat en 3 pasjes voor gratis bic Macvoor 4,50
Die cola moet je maar als laatste doen, want daarna lust je niets meer.
en een big Mac over en hamburger .. Wie wil kom naar sneek
En welke studie nu?Iris93 wrote:Een biertje drinken nadat ik mn welverdiende HAVO diploma in ontvangst heb mogen nemen en zojuist meer dan de helft van mn rijbewijs heb gekregen van pappie en mammie
Hippische Bedrijfskunde in DrontenMarkos wrote:En welke studie nu?Iris93 wrote:Een biertje drinken nadat ik mn welverdiende HAVO diploma in ontvangst heb mogen nemen en zojuist meer dan de helft van mn rijbewijs heb gekregen van pappie en mammie
Wat moet je je daar bij voor stellen?Iris93 wrote:Hippische Bedrijfskunde in DrontenMarkos wrote:En welke studie nu?Iris93 wrote:Een biertje drinken nadat ik mn welverdiende HAVO diploma in ontvangst heb mogen nemen en zojuist meer dan de helft van mn rijbewijs heb gekregen van pappie en mammie
Paarden kopen en verkopen.Markos wrote:Wat moet je je daar bij voor stellen?Iris93 wrote:Hippische Bedrijfskunde in Dronten
Nee het is gewoon de 'normale'HBO Bedrijfskunde, alleen krijg je er dan extra de paardentak erbij.dawasiknie wrote:Paarden kopen en verkopen.Markos wrote:Wat moet je je daar bij voor stellen?Iris93 wrote:Hippische Bedrijfskunde in Dronten