Slechtste chauffeur van Nederland kijken
Komisch programma is dat.
Komisch programma is dat.
vertel?hidde wrote:Fokking blij nu.
Binnenkort. Eerst iets concreets hebben. Maar ik ben iig blij.Iris93 wrote:vertel?hidde wrote:Fokking blij nu.![]()
Oeh nog meer verliefde mensen erbij?hidde wrote:Binnenkort. Eerst iets concreets hebben. Maar ik ben iig blij.Iris93 wrote:vertel?hidde wrote:Fokking blij nu.![]()
Haha I can't help it.QnalQut wrote:iris en nando... trendsetters
u can't help it.. but you DO help usIris93 wrote:Haha I can't help it.QnalQut wrote:iris en nando... trendsetters

Whaha nee, iets heeeel anders.Iris93 wrote:Oeh nog meer verliefde mensen erbij?hidde wrote:Binnenkort. Eerst iets concreets hebben. Maar ik ben iig blij.Iris93 wrote: vertel?![]()
Haha klinkt net zohidde wrote:Whaha nee, iets heeeel anders.Iris93 wrote:Oeh nog meer verliefde mensen erbij?hidde wrote:
Binnenkort. Eerst iets concreets hebben. Maar ik ben iig blij.
Haha omg. Ik blijf erbij dat die kerel lelijk is.QnalQut wrote:u can't help it.. but you DO help usIris93 wrote:Haha I can't help it.QnalQut wrote:iris en nando... trendsetters
i can't help itHaha omg. Ik blijf erbij dat die kerel lelijk is.
Maar graag gedaan
Tijd geleden manrich wrote:Ik weet niet wat ze jou verteld hebben?Olijfboompje wrote:Voor cardio training moet je boven de 150 en tussen de 170 blijven hangen voor vetverbranding.
Voor zeer intensieve cardio training en conditionele training ga je boven de 170 en tussen de 200 hangen.
Althans dit werd mij verteld.
Het werkte ook nog eens in de tijd dat ik ging fitnessen en het heeft duidelijk effect gehad.Je kan het best trainen tussen 65% en 75% van je maximale hartslag (= 220 - je leeftijd). Als je 20 bent is dat tussen de 130 en 150 per minuut. Tot 70% is vooral vetverbranding, daarboven bouw je vooral conditie op.
QnalQut wrote:iris en nando... trendsetters
Met het hele liefde gedoe? En waar is mijn vermelding dan? Ik begon met zeuren over een meisje hoor, en toen ontstond een discussie in irritatiemomentjes waardoor het relatietopic het leven zag. Give me credit too!Nando wrote:QnalQut wrote:iris en nando... trendsetters
Ook een genietmomentje overigens.
Dat tussen mij en Iris komt toch echt niet door jou hoor.hidde wrote:Met het hele liefde gedoe? En waar is mijn vermelding dan? Ik begon met zeuren over een meisje hoor, en toen ontstond een discussie in irritatiemomentjes waardoor het relatietopic het leven zag. Give me credit too!Nando wrote:QnalQut wrote:iris en nando... trendsetters
Ook een genietmomentje overigens.