Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Iris93 wrote:
roberttt wrote:Bij de Mac eten waar een bekende staat XD bestel bic Mac menu medium en krijg 2 big Macs, 4 hamburgers, grote cola, grote milkshake , mcflurry en grote patat en 3 pasjes voor gratis bic Mac :lol: voor 4,50
En ik maar denken dat ik veel eet :oh:
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Ik was van de week bij de Mac, even snel Mc Kroket halen. Sta ik 10 min te wachten, besteld er iemand een Mc Kroket, krijgt hij die van mij gewoon. Dus ik zeg er gelijk wat van. Ja sorry sorry meneer, hier heb je medium cola en een hamburger. Mc Kroket komt er zo aan. 1 minuut later was die klaar. Dus hambuger, Mc Kroket en medium cola voor maar 1,95 :cool:
Hardtraxx Addict
1418 posts member since 2011
last seen May 2013
ORGAN DONORS vs A*S*Y*S vs KAMUI Collab!
Posted on Wednesday, 22nd June 2011
Image

Could this be the most insane collaboration in history? The boys began work in germany! Expect something beyond insane!....
FUCK YEAH kan niet wachten op samples! :worship: Kamui eindelijk weer terug en dan samen met ASYS en Organ Donors?! ZIEK! :drool:

http://www.organdonors.dj/news/2011/jun ... mui-collab
Hardtraxx Crew
30630 posts member since 2010
last seen 7 hours ago
Sooo, daar ben ik erg benieuwd naar dan :D
Hardtraxx Addict
1418 posts member since 2011
last seen May 2013
Ja ik ook! :D

Kamui comebaaaack! :D
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Gone ▲ ▼ 19 oktober 2006 17:17 [Meld misbruik of mededeling voor beheerder]

heb op me stage een paar porties van 400 mg l-tryptofaan meegenomen.. kan je dat spul ook snuiven, zodat het meteen in je hersenen wordt omgezet naar serotonine en je meteen niet meer depri bent na de xtc? :p
=H@RDCORE= ▲ ▼ 19 oktober 2006 17:22 [Meld misbruik of mededeling voor beheerder]
[=H@RDCORE=]
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

het blijft hier gieren !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Deze post op partyflock was voor mij een genietmomentje.
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
mrazura wrote:
Gone ▲ ▼ 19 oktober 2006 17:17 [Meld misbruik of mededeling voor beheerder]

heb op me stage een paar porties van 400 mg l-tryptofaan meegenomen.. kan je dat spul ook snuiven, zodat het meteen in je hersenen wordt omgezet naar serotonine en je meteen niet meer depri bent na de xtc? :p
=H@RDCORE= ▲ ▼ 19 oktober 2006 17:22 [Meld misbruik of mededeling voor beheerder]
[=H@RDCORE=]
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

het blijft hier gieren !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Deze post op partyflock was voor mij een genietmomentje.
:worship:
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
genietmomentje: de gedachte dat ik vrijdag eindelijk vakantie heb ^^
G
RoughSketch - Cork Out
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
MMA remis op de fiets 's ochtends en met de melo en vocals erbij kreeg ik gewoon kippenvel, blijft echt een heerlijk moment. :$
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Het horen van het gesprek tussen Teknizon en Squirrie afgelopen zondag, waarbij duidelijk werd dat ik 'geluk' had en hij niet. :lol:
Hardtraxx Addict
1521 posts member since 2011
last seen Sep 2013
Chukkels wrote:Het horen van het gesprek tussen Teknizon en Squirrie afgelopen zondag, waarbij duidelijk werd dat ik 'geluk' had en hij niet. :lol:
Daar had ik al een bericht over geplaatst bij irritatiemomentjes, bij mij de irritatie bij jou het genieten! Laffe :P
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
Squirrie wrote:
Chukkels wrote:Het horen van het gesprek tussen Teknizon en Squirrie afgelopen zondag, waarbij duidelijk werd dat ik 'geluk' had en hij niet. :lol:
Daar had ik al een bericht over geplaatst bij irritatiemomentjes, bij mij de irritatie bij jou het genieten! Laffe :P
Geluk met wat? Mis iets volgens mij. Heeft chukkels wat gewonnen? :D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Squirrie wrote:
Ik vond het wel tamelijk geniaal. Kwam ook zo onverwachts :P
mrazura wrote:
Squirrie wrote:
Geluk met wat? Mis iets volgens mij heeft chukkels wat gewonnen? :D
Ik had juist iets niet gekregen. Of was je te lam om je dat te herinneren? xd
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
Hm dat vind ik dan echt lullig alsof julie er wat aan kunnen doen dat julie beetje wappie waren. Daar dient hardtraxx gewoon rekening mee te houden vind ik.
Hardtraxx Addict
1521 posts member since 2011
last seen Sep 2013
mrazura wrote:Hm dat vind ik dan echt lullig alsof julie er wat aan kunnen doen dat julie beetje wappie waren. Daar dient hardtraxx gewoon rekening mee te houden vind ik.
Dat sowieso!

En als mensen inconsequent gaan handelen is het helemaal een trieste bedoeling.. Argumentatie was al hopeloos van hem, nog hopelozer dan dat ik me het hele weekend heb gevoeld xd

Mja, laten we nu maar weer gaan genieten zoals dit topic zegt..
D
Artiest
last seen Apr 2019
Snap hier echt niks van.
Ik vraag om een duidelijke verklaring van wat er aan de hand is, uitleg hierover en het antwoord op mijn vraag dient u in het zevertopic te deponeren.
Hartelijk bedankt ^^
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Ik was helemaal niet wappie, ik kon alleen niet slapen en ja, als dan ook nog eens zo'n kutanthem van het geniaalste Nederlandse festival voorbij komt, dan raak je gewoon geïrriteerd. Maar gelukkig maakte Teknizon mijn ochtend en dag weer goed! :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
Chukkels wrote:Ik was helemaal niet wappie, ik kon alleen niet slapen en ja, als dan ook nog eens zo'n kutanthem van het geniaalste Nederlandse festival voorbij komt, dan raak je gewoon geïrriteerd. Maar gelukkig maakte Teknizon mijn ochtend en dag weer goed! :worship:
Check je msn eens :D of zit je niet op de pc?

ot: Over naar het 2e jaar :D
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
Net helemaal stuk gegaan bij de metro :lol:
Niet zo heel mooi, maar ook niet zo heel lelijk blond meisje van volgens mij rond de 15 jaar komt naar mij toe:

Meisje: "Ja ik doe dit normaal gesproken echt niet, maar ik zag je staan en je ziet er echt uit als een hele leuke jongen, dus zou ik je nummer mogen?"

Ik:
Ja is goed.
nul-zes
twaalf
vier-en-dertig
zes-en-vijftig
acht-en-zeventig

Zij staat echt nog 10 seconden te kijken naar der Crackberry.
Meisje: "Hou je me nou voor de gek?!"

Ik: "Ja sorry, grapje. Maar ik heb al een vriendin"

Hij was wel een beetje gemeen, maar ik kon het gewoon echt niet laten xd
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Rawbin wrote:Net helemaal stuk gegaan bij de metro :lol:
Niet zo heel mooi, maar ook niet zo heel lelijk blond meisje van volgens mij rond de 15 jaar komt naar mij toe:

Meisje: "Ja ik doe dit normaal gesproken echt niet, maar ik zag je staan en je ziet er echt uit als een hele leuke jongen, dus zou ik je nummer mogen?"

Ik:
Ja is goed.
nul-zes
twaalf
vier-en-dertig
zes-en-vijftig
acht-en-zeventig

Zij staat echt nog 10 seconden te kijken naar der Crackberry.
Meisje: "Hou je me nou voor de gek?!"

Ik: "Ja sorry, grapje. Maar ik heb al een vriendin"

Hij was wel een beetje gemeen, maar ik kon het gewoon echt niet laten xd
Zooooo slecht he :P Maar wel grappig als ze er serieus intrappen >.<
D
Artiest
last seen Apr 2019
Lol, heb nu al medelijden met da meisje eigenlijk :$
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
Volgende keer gewoon het nummer geven van iemand die je niet mag das veel leuker.
D
Artiest
last seen Apr 2019
Geef d'r volgende keer maar mijn nummer, je kunt nooit genoeg 15 jarige blondines in je lijst hebben staan :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
Ja achteraf voelde ik me wel een beetje schuldig, die doet dat nu echt nooit meer :P maar het kwam gewoon zo in me op, en ze zag er gewoon niet al te slim uit, dus wou het toch even proberen. En had het dus goed, ze had het echt pas laat door dat het 0612345678 was :lol: