Iris93 wrote:En ik maar denken dat ik veel eetroberttt wrote:Bij de Mac eten waar een bekende staat XD bestel bic Mac menu medium en krijg 2 big Macs, 4 hamburgers, grote cola, grote milkshake , mcflurry en grote patat en 3 pasjes voor gratis bic Macvoor 4,50
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik was van de week bij de Mac, even snel Mc Kroket halen. Sta ik 10 min te wachten, besteld er iemand een Mc Kroket, krijgt hij die van mij gewoon. Dus ik zeg er gelijk wat van. Ja sorry sorry meneer, hier heb je medium cola en een hamburger. Mc Kroket komt er zo aan. 1 minuut later was die klaar. Dus hambuger, Mc Kroket en medium cola voor maar 1,95 
FUCK YEAH kan niet wachten op samples!ORGAN DONORS vs A*S*Y*S vs KAMUI Collab!
Posted on Wednesday, 22nd June 2011
Could this be the most insane collaboration in history? The boys began work in germany! Expect something beyond insane!....
http://www.organdonors.dj/news/2011/jun ... mui-collab
Sooo, daar ben ik erg benieuwd naar dan 
Deze post op partyflock was voor mij een genietmomentje.Gone ▲ ▼ 19 oktober 2006 17:17 [Meld misbruik of mededeling voor beheerder]
heb op me stage een paar porties van 400 mg l-tryptofaan meegenomen.. kan je dat spul ook snuiven, zodat het meteen in je hersenen wordt omgezet naar serotonine en je meteen niet meer depri bent na de xtc? :p
=H@RDCORE= ▲ ▼ 19 oktober 2006 17:22 [Meld misbruik of mededeling voor beheerder]
[=H@RDCORE=]
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
het blijft hier gieren !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mrazura wrote:Deze post op partyflock was voor mij een genietmomentje.Gone ▲ ▼ 19 oktober 2006 17:17 [Meld misbruik of mededeling voor beheerder]
heb op me stage een paar porties van 400 mg l-tryptofaan meegenomen.. kan je dat spul ook snuiven, zodat het meteen in je hersenen wordt omgezet naar serotonine en je meteen niet meer depri bent na de xtc? :p
=H@RDCORE= ▲ ▼ 19 oktober 2006 17:22 [Meld misbruik of mededeling voor beheerder]
[=H@RDCORE=]
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
het blijft hier gieren !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
genietmomentje: de gedachte dat ik vrijdag eindelijk vakantie heb 
-
G
RoughSketch - Cork Out
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
MMA remis op de fiets 's ochtends en met de melo en vocals erbij kreeg ik gewoon kippenvel, blijft echt een heerlijk moment. 
Het horen van het gesprek tussen Teknizon en Squirrie afgelopen zondag, waarbij duidelijk werd dat ik 'geluk' had en hij niet. 
Daar had ik al een bericht over geplaatst bij irritatiemomentjes, bij mij de irritatie bij jou het genieten! LaffeChukkels wrote:Het horen van het gesprek tussen Teknizon en Squirrie afgelopen zondag, waarbij duidelijk werd dat ik 'geluk' had en hij niet.
Geluk met wat? Mis iets volgens mij. Heeft chukkels wat gewonnen?Squirrie wrote:Daar had ik al een bericht over geplaatst bij irritatiemomentjes, bij mij de irritatie bij jou het genieten! LaffeChukkels wrote:Het horen van het gesprek tussen Teknizon en Squirrie afgelopen zondag, waarbij duidelijk werd dat ik 'geluk' had en hij niet.
Ik vond het wel tamelijk geniaal. Kwam ook zo onverwachtsSquirrie wrote:Daar had ik al een bericht over geplaatst bij irritatiemomentjes, bij mij de irritatie bij jou het genieten! LaffeChukkels wrote:Het horen van het gesprek tussen Teknizon en Squirrie afgelopen zondag, waarbij duidelijk werd dat ik 'geluk' had en hij niet.
Ik had juist iets niet gekregen. Of was je te lam om je dat te herinneren?mrazura wrote:Geluk met wat? Mis iets volgens mij heeft chukkels wat gewonnen?Squirrie wrote:Daar had ik al een bericht over geplaatst bij irritatiemomentjes, bij mij de irritatie bij jou het genieten! LaffeChukkels wrote:Het horen van het gesprek tussen Teknizon en Squirrie afgelopen zondag, waarbij duidelijk werd dat ik 'geluk' had en hij niet.
Hm dat vind ik dan echt lullig alsof julie er wat aan kunnen doen dat julie beetje wappie waren. Daar dient hardtraxx gewoon rekening mee te houden vind ik.
Dat sowieso!mrazura wrote:Hm dat vind ik dan echt lullig alsof julie er wat aan kunnen doen dat julie beetje wappie waren. Daar dient hardtraxx gewoon rekening mee te houden vind ik.
En als mensen inconsequent gaan handelen is het helemaal een trieste bedoeling.. Argumentatie was al hopeloos van hem, nog hopelozer dan dat ik me het hele weekend heb gevoeld
Mja, laten we nu maar weer gaan genieten zoals dit topic zegt..
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Snap hier echt niks van.
Ik vraag om een duidelijke verklaring van wat er aan de hand is, uitleg hierover en het antwoord op mijn vraag dient u in het zevertopic te deponeren.
Hartelijk bedankt
Ik vraag om een duidelijke verklaring van wat er aan de hand is, uitleg hierover en het antwoord op mijn vraag dient u in het zevertopic te deponeren.
Hartelijk bedankt
Ik was helemaal niet wappie, ik kon alleen niet slapen en ja, als dan ook nog eens zo'n kutanthem van het geniaalste Nederlandse festival voorbij komt, dan raak je gewoon geïrriteerd. Maar gelukkig maakte Teknizon mijn ochtend en dag weer goed! 
Check je msn eensChukkels wrote:Ik was helemaal niet wappie, ik kon alleen niet slapen en ja, als dan ook nog eens zo'n kutanthem van het geniaalste Nederlandse festival voorbij komt, dan raak je gewoon geïrriteerd. Maar gelukkig maakte Teknizon mijn ochtend en dag weer goed!
ot: Over naar het 2e jaar
Net helemaal stuk gegaan bij de metro
Niet zo heel mooi, maar ook niet zo heel lelijk blond meisje van volgens mij rond de 15 jaar komt naar mij toe:
Meisje: "Ja ik doe dit normaal gesproken echt niet, maar ik zag je staan en je ziet er echt uit als een hele leuke jongen, dus zou ik je nummer mogen?"
Ik:
Ja is goed.
nul-zes
twaalf
vier-en-dertig
zes-en-vijftig
acht-en-zeventig
Zij staat echt nog 10 seconden te kijken naar der Crackberry.
Meisje: "Hou je me nou voor de gek?!"
Ik: "Ja sorry, grapje. Maar ik heb al een vriendin"
Hij was wel een beetje gemeen, maar ik kon het gewoon echt niet laten
Niet zo heel mooi, maar ook niet zo heel lelijk blond meisje van volgens mij rond de 15 jaar komt naar mij toe:
Meisje: "Ja ik doe dit normaal gesproken echt niet, maar ik zag je staan en je ziet er echt uit als een hele leuke jongen, dus zou ik je nummer mogen?"
Ik:
Ja is goed.
nul-zes
twaalf
vier-en-dertig
zes-en-vijftig
acht-en-zeventig
Zooooo slecht heRawbin wrote:Net helemaal stuk gegaan bij de metro![]()
Ik:
Ja is goed.
nul-zes
twaalf
vier-en-dertig
zes-en-vijftig
acht-en-zeventig
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Lol, heb nu al medelijden met da meisje eigenlijk 
Volgende keer gewoon het nummer geven van iemand die je niet mag das veel leuker.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Geef d'r volgende keer maar mijn nummer, je kunt nooit genoeg 15 jarige blondines in je lijst hebben staan 
Ja achteraf voelde ik me wel een beetje schuldig, die doet dat nu echt nooit meer
maar het kwam gewoon zo in me op, en ze zag er gewoon niet al te slim uit, dus wou het toch even proberen. En had het dus goed, ze had het echt pas laat door dat het 0612345678 was