G
eindelijk weer vrije tijd doordat school afgelopen is :P
niet normaal hoe druk ik het had de laatste tijd xd
o.a. omdat ik bijna een heel project zelf moest doen het laatste kwartaal -.-
maar nu weer leuke dingen doen en genieten van het leven :P
Hardtraxx Addict
1571 posts member since 2011
last seen Aug 2012
Dat ik over 26 uur op het station sta te wachten :loving:
R
Hardtraxxer
256 posts member since 2009
last seen Jun 2021
Olijfboompje wrote:Voor cardio training moet je boven de 150 en tussen de 170 blijven hangen voor vetverbranding.
Voor zeer intensieve cardio training en conditionele training ga je boven de 170 en tussen de 200 hangen.

Althans dit werd mij verteld.
Het werkte ook nog eens in de tijd dat ik ging fitnessen en het heeft duidelijk effect gehad.
Ik weet niet wat ze jou verteld hebben? :P Je kan het best trainen tussen 65% en 75% van je maximale hartslag (= 220 - je leeftijd). Als je 20 bent is dat tussen de 130 en 150 per minuut. Tot 70% is vooral vetverbranding, daarboven bouw je vooral conditie op.
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
mn jointje die ik nu rook(Amnesia Haze :loving: )
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Intervention wrote:mn jointje die ik nu rook(Amnesia Haze :loving: )
Damn, dat zou ik nu ook wel lusten :love: maar doe het echt niet, nu meer dan 5,5 weken gestopt :innocent:
Hardtraxxer
941 posts member since 2011
last seen Dec 2014
rich wrote:
Olijfboompje wrote:Voor cardio training moet je boven de 150 en tussen de 170 blijven hangen voor vetverbranding.
Voor zeer intensieve cardio training en conditionele training ga je boven de 170 en tussen de 200 hangen.

Het werkte ook nog eens in de tijd dat ik ging fitnessen en het heeft duidelijk effect gehad.
Ik weet niet wat ze jou verteld hebben? :P Je kan het best trainen tussen 65% en 75% van je maximale hartslag (= 220 - je leeftijd). Als je 20 bent is dat tussen de 130 en 150 per minuut. Tot 70% is vooral vetverbranding, daarboven bouw je vooral conditie op.

hmm ik ben nu 16 en zit meestal met het hardlopen op de 180 per minuut das dan nie goed ofwel?
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Iris93 wrote:In de sportschool tijdens de warming up, met een hartslag van 135 ( xd ) op hardtraxx xitten
135 :lol: zeker op niveau 1 staan

Ik ga ook makkelijk boven de 180 p minuut, terwijl ik een zeer goede conditie heb! ;)
maar ken ook een vrouwtje hier, die heb een sport hart ofso. En die zit 1.5 uur lang volgas op een step apparaat en de hartslag komt die hoger dan 125 ;)
Een heel sterk, heel groot hart.

Met intensief sporten train je ook je hart. Je hart wordt, na jarenlang intensief sporten, groter en sterker.

Per slag pompt het daardoor veel bloed rond.

In rust heeft ook de sporter weinig zuurstof nodig. De hartslag gaat dan omlaag. Bij iemand met een groot hart wordt de hartslag lager dan bij iemand met een klein hart, simpelweg omdat een groot hart per slag meer bloed rondpompt. Om dezelfde hoeveelheid bloed per minuut rond te pompen, zijn dus minder slagen nodig.

MAAR FF WEER OT! :D

aftellen totdat ik op vakantie ga! :thumbsup:
Last edited by Kevin-Raw on 05 Jul 2011 12:07, edited 2 times in total.
Hardtraxxer
369 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Dalijk naar de mac, kipnuggets en een vanille milkshake :love: .
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
hardaddict wrote:
rich wrote:

hmm ik ben nu 16 en zit meestal met het hardlopen op de 180 per minuut das dan nie goed ofwel?
Image
Dus met 180 bpm zit je zone 4.

Mijn hartslag is een geval apart xd Ik zit in rust al op 100, met rustig hardlopen op 180 en met sprinten zo rond de 230-240 :surrender:
Hardtraxx Addict
1521 posts member since 2011
last seen Sep 2013
Klopt je hartslagmeter wel? :P

Ik zit ook altijd vrij hoog, maar toen ik keer op 215 zat kwam m'n sportinstructeur mij aanspreken dat dit toch niet te bedoeling was.. Volgens mij is boven de 200 niet meer echt gezond :P
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Ja die klopt wel, is op Sport Medisch Centrum in Papendal gemeten dus :P
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2013
Lyst wrote:Ja die klopt wel, is op Sport Medisch Centrum in Papendal gemeten dus :P
Heb je vast het tegenovergestelde van een sporthart :D
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Komt waarschijnlijk door mijn vermoeidheid, het was eerst de vraag hoe om het was:
Hoge hartslag door de vermoeidheid of vermoeid door de hoge hartslag.

Voordat ik moe werd trainde ik 3x per week (judo) 2x kracht en 2x hardlopen dus aan mn conditie lag het niet :P
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
View on YouTube
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2013
dawasiknie wrote:View on YouTube
Is fake hé..

Sorry dat ik het even de fun moet verpesten, maar het is echt zo :P

Verder is die wel top gemaakt :cool:
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Hij is saai... niet grappig, fake, nogmaals saai en niet grappig en een repost van een repost die een repost reposte.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Joh.
Hardtraxxer
369 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Anti-depressiva + Alcohol + Cocaine + Mdma + Skunk

Ik denk dat je dan wel wat anders aan het doen bent, dan de helpdesk van nederland 2 bellen.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Bij de Mac eten waar een bekende staat XD bestel bic Mac menu medium en krijg 2 big Macs, 4 hamburgers, grote cola, grote milkshake , mcflurry en grote patat en 3 pasjes voor gratis bic Mac :lol: voor 4,50
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
roberttt wrote:Bij de Mac eten waar een bekende staat XD bestel bic Mac menu medium en krijg 2 big Macs, 4 hamburgers, grote cola, grote milkshake , mcflurry en grote patat en 3 pasjes voor gratis bic Mac :lol: voor 4,50
Kerel, het is pas fucking half 1 :P
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 8 hours ago
roberttt wrote:Bij de Mac eten waar een bekende staat XD bestel bic Mac menu medium en krijg 2 big Macs, 4 hamburgers, grote cola, grote milkshake , mcflurry en grote patat en 3 pasjes voor gratis bic Mac :lol: voor 4,50
Dat is wel donders fijn. Alleen een grote cola en een grote milkshake gaat zwaar worden. Kan niet allebei. :P Die cola moet je maar als laatste doen, want daarna lust je niets meer. :P
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Aangenomen zijn voor mijn stage van volgend jaar :clap:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Parvuz wrote:
Dat is wel donders fijn. Alleen een grote cola en een grote milkshake gaat zwaar worden. Kan niet allebei. :P Die cola moet je maar als laatste doen, want daarna lust je niets meer. :P
Kots misselijk nu xd en een big Mac over en hamburger .. Wie wil kom naar sneek
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
eerste hertentamen teruggekregen en ruim gehaald,weer een zorg minder :yay:
Hardtraxx Addict
1571 posts member since 2011
last seen Aug 2012
En ik maar denken dat ik veel eet :oh: