Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 1261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 23:14 

eindelijk weer vrije tijd doordat school afgelopen is :P
niet normaal hoe druk ik het had de laatste tijd xd
o.a. omdat ik bijna een heel project zelf moest doen het laatste kwartaal -.-
maar nu weer leuke dingen doen en genieten van het leven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 10:42 

Hardtraxx Addict

Dat ik over 26 uur op het station sta te wachten :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 11:08 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
Voor cardio training moet je boven de 150 en tussen de 170 blijven hangen voor vetverbranding.
Voor zeer intensieve cardio training en conditionele training ga je boven de 170 en tussen de 200 hangen.

Althans dit werd mij verteld.
Het werkte ook nog eens in de tijd dat ik ging fitnessen en het heeft duidelijk effect gehad.

Ik weet niet wat ze jou verteld hebben? :P Je kan het best trainen tussen 65% en 75% van je maximale hartslag (= 220 - je leeftijd). Als je 20 bent is dat tussen de 130 en 150 per minuut. Tot 70% is vooral vetverbranding, daarboven bouw je vooral conditie op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 11:47 

Hardtraxx Veteran

mn jointje die ik nu rook(Amnesia Haze :loving: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 11:47 

Hardtraxx Veteran

Intervention schreef:
mn jointje die ik nu rook(Amnesia Haze :loving: )

Damn, dat zou ik nu ook wel lusten :love: maar doe het echt niet, nu meer dan 5,5 weken gestopt :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 12:01 

Hardtraxxer

rich schreef:
Olijfboompje schreef:
Voor cardio training moet je boven de 150 en tussen de 170 blijven hangen voor vetverbranding.
Voor zeer intensieve cardio training en conditionele training ga je boven de 170 en tussen de 200 hangen.

Het werkte ook nog eens in de tijd dat ik ging fitnessen en het heeft duidelijk effect gehad.

Ik weet niet wat ze jou verteld hebben? :P Je kan het best trainen tussen 65% en 75% van je maximale hartslag (= 220 - je leeftijd). Als je 20 bent is dat tussen de 130 en 150 per minuut. Tot 70% is vooral vetverbranding, daarboven bouw je vooral conditie op.

hmm ik ben nu 16 en zit meestal met het hardlopen op de 180 per minuut das dan nie goed ofwel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 12:03 

Donateur

Iris93 schreef:
In de sportschool tijdens de warming up, met een hartslag van 135 ( xd ) op hardtraxx xitten

135 :lol: zeker op niveau 1 staan

Ik ga ook makkelijk boven de 180 p minuut, terwijl ik een zeer goede conditie heb! ;)
maar ken ook een vrouwtje hier, die heb een sport hart ofso. En die zit 1.5 uur lang volgas op een step apparaat en de hartslag komt die hoger dan 125 ;)

Citaat:
Een heel sterk, heel groot hart.

Met intensief sporten train je ook je hart. Je hart wordt, na jarenlang intensief sporten, groter en sterker.

Per slag pompt het daardoor veel bloed rond.

In rust heeft ook de sporter weinig zuurstof nodig. De hartslag gaat dan omlaag. Bij iemand met een groot hart wordt de hartslag lager dan bij iemand met een klein hart, simpelweg omdat een groot hart per slag meer bloed rondpompt. Om dezelfde hoeveelheid bloed per minuut rond te pompen, zijn dus minder slagen nodig.

MAAR FF WEER OT! :D

aftellen totdat ik op vakantie ga! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 12:04 

Hardtraxxer

Dalijk naar de mac, kipnuggets en een vanille milkshake :love: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 12:08 

Aan het typen...

hardaddict schreef:
rich schreef:
Olijfboompje schreef:

hmm ik ben nu 16 en zit meestal met het hardlopen op de 180 per minuut das dan nie goed ofwel?

Afbeelding
Dus met 180 bpm zit je zone 4.

Mijn hartslag is een geval apart xd Ik zit in rust al op 100, met rustig hardlopen op 180 en met sprinten zo rond de 230-240 :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 12:10 

Hardtraxx Addict

Klopt je hartslagmeter wel? :P

Ik zit ook altijd vrij hoog, maar toen ik keer op 215 zat kwam m'n sportinstructeur mij aanspreken dat dit toch niet te bedoeling was.. Volgens mij is boven de 200 niet meer echt gezond :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 12:12 

Aan het typen...

Ja die klopt wel, is op Sport Medisch Centrum in Papendal gemeten dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 12:14 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Ja die klopt wel, is op Sport Medisch Centrum in Papendal gemeten dus :P

Heb je vast het tegenovergestelde van een sporthart :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 12:16 

Aan het typen...

Komt waarschijnlijk door mijn vermoeidheid, het was eerst de vraag hoe om het was:
Hoge hartslag door de vermoeidheid of vermoeid door de hoge hartslag.

Voordat ik moe werd trainde ik 3x per week (judo) 2x kracht en 2x hardlopen dus aan mn conditie lag het niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 12:18 

Donateur

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 12:21 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:

Is fake hé..

Sorry dat ik het even de fun moet verpesten, maar het is echt zo :P

Verder is die wel top gemaakt :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 12:22 

Artiest

Hij is saai... niet grappig, fake, nogmaals saai en niet grappig en een repost van een repost die een repost reposte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 12:24 

Donateur

Joh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 12:24 

Hardtraxxer

Anti-depressiva + Alcohol + Cocaine + Mdma + Skunk

Ik denk dat je dan wel wat anders aan het doen bent, dan de helpdesk van nederland 2 bellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 12:27 

Donateur

Bij de Mac eten waar een bekende staat XD bestel bic Mac menu medium en krijg 2 big Macs, 4 hamburgers, grote cola, grote milkshake , mcflurry en grote patat en 3 pasjes voor gratis bic Mac :lol: voor 4,50
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 12:28 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Bij de Mac eten waar een bekende staat XD bestel bic Mac menu medium en krijg 2 big Macs, 4 hamburgers, grote cola, grote milkshake , mcflurry en grote patat en 3 pasjes voor gratis bic Mac :lol: voor 4,50

Kerel, het is pas fucking half 1 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 12:29 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Dat is wel donders fijn. Alleen een grote cola en een grote milkshake gaat zwaar worden. Kan niet allebei. :P Die cola moet je maar als laatste doen, want daarna lust je niets meer. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 12:54 

Hardtraxx Veteran

Aangenomen zijn voor mijn stage van volgend jaar :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 13:01 

Donateur

Parvuz schreef:
roberttt schreef:

Dat is wel donders fijn. Alleen een grote cola en een grote milkshake gaat zwaar worden. Kan niet allebei. :P Die cola moet je maar als laatste doen, want daarna lust je niets meer. :P

Kots misselijk nu xd en een big Mac over en hamburger .. Wie wil kom naar sneek
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 13:41 

Hardtraxx Veteran

eerste hertentamen teruggekregen en ruim gehaald,weer een zorg minder :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 14:15 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:

En ik maar denken dat ik veel eet :oh:
Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 1261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic