Onbijten met macaroni en witte chocola
Vooral de witte chocola
Vooral de witte chocola
Heb ik ook altijdDaveytl wrote:Ja ik weet het, maar net op het moment dat ik niet echt los gingOlijfboompje wrote:Daveytl, je staat trouwens op de aftermovie van Festivaart
WTF, dat klinkt echt walgelijkIris93 wrote:Onbijten met macaroni en witte chocola![]()
Vooral de witte chocola
iddRawbin wrote:WTF, dat klinkt echt walgelijkIris93 wrote:Onbijten met macaroni en witte chocola![]()
Vooral de witte chocola
eerst macaroni en dan witte chocola als toetje van je ontbijt hahaDj Skitzo wrote:iddRawbin wrote:WTF, dat klinkt echt walgelijkIris93 wrote:Onbijten met macaroni en witte chocola![]()
Vooral de witte chocolabij elkaar of appart eten? bij elkaar lijkt me niet echt wat want over de macaroni moet kaas
En saus neem ik aan?Dj Skitzo wrote:iddRawbin wrote:WTF, dat klinkt echt walgelijkIris93 wrote:Onbijten met macaroni en witte chocola![]()
Vooral de witte chocolabij elkaar of appart eten? bij elkaar lijkt me niet echt wat want over de macaroni moet kaas
Macaroni die helemaal klaar stond dankzij moedersRawbin wrote:En saus neem ik aan?Dj Skitzo wrote:iddRawbin wrote: WTF, dat klinkt echt walgelijkbij elkaar of appart eten? bij elkaar lijkt me niet echt wat want over de macaroni moet kaas
Epic hahahahahhahahah xDRawbin wrote:Iemand die een reactie poste op Noisecontrollers - Shreek
thumbs up if you think lyrics are secretly explicity lol
Life leaks between my thighs
White instruments
This is where you'll cum when you are ready
![]()
![]()
Haha.@NiekWesseldijk ja toch haha ik zit er ook op vandaar :p veel actief en wat is je username ? Xd
@E_Q_Lizer Aangenaam, Parvuz is de naam.
@NiekWesseldijk sirieus ? Haha geniaal
@E_Q_Lizer Haha wat is daar geniaal aan?
@NiekWesseldijk gewoon je uitspraken soms ,heb me wel bescheurd :p
Comedy Central is zoiezo al een genietmoment!Iris93 wrote:Op bed liggen met Comedy Central aan, laptop erbij en een glaasje wijn
nee, laatste tijd met die dharma en greg, friends en married with children troep is het een uitzondering als er wel weer eens wat leuks op is... mis de oude ccMaximum wrote:Comedy Central is zoiezo al een genietmoment!Iris93 wrote:Op bed liggen met Comedy Central aan, laptop erbij en een glaasje wijn
Ik hou echt van die programma'stommetjeuh wrote:nee, laatste tijd met die dharma en greg, friends en married with children troep is het een uitzondering als er wel weer eens wat leuks op is... mis de oude ccMaximum wrote:Comedy Central is zoiezo al een genietmoment!Iris93 wrote:Op bed liggen met Comedy Central aan, laptop erbij en een glaasje wijn
Fucking dikke +1, fuck die nieuwe kutprogramma's.tommetjeuh wrote:Doe mij maar family guy, californication, entourage, southpark, my name is earl enzo
Oke hier sluit ik me ook bij aan.tommetjeuh wrote:Doe mij maar family guy, californication, entourage, southpark, my name is earl enzo
How I met your mother is toch echt de enige echte eindbaas.Project 141 wrote:Ruil Entourage voor Futurama en het is perfect
How I met your mother is legen-wait for it-DAIRY!Olijfboompje wrote:How I met your mother is toch echt de enige echte eindbaas.Project 141 wrote:Ruil Entourage voor Futurama en het is perfect
legenzuivel?Banaanslak wrote:How I met your mother is legen-wait for it-DAIRY!Olijfboompje wrote:How I met your mother is toch echt de enige echte eindbaas.Project 141 wrote:Ruil Entourage voor Futurama en het is perfect
PreciesBanaanslak wrote:How I met your mother is legen-wait for it-DAIRY!Olijfboompje wrote:How I met your mother is toch echt de enige echte eindbaas.Project 141 wrote:Ruil Entourage voor Futurama en het is perfect
Hm, die kan ik me niet meer herinnerenOlijfboompje wrote:PreciesBanaanslak wrote:How I met your mother is legen-wait for it-DAIRY!Olijfboompje wrote: How I met your mother is toch echt de enige echte eindbaas.![]()
Barney de eeuwige vrouwenheld![]()
Die aflevering met hem dat ie als 80 jarig mannetje vrouwen gaat versieren door middel van een tijdmachine
Haha ja, die is ook echt epicBanaanslak wrote: Hm, die kan ik me niet meer herinnerenVind het wel zo mooi dat hij en Robin super dik worden wanneer ze een relatie hebben