Er knuffelen hier wel meer mensen hoorOlijfboompje wrote:Preciesdawasiknie wrote:Olijfboompje maakt zn gebrek aan een sixpack wel weer goed met hele andere dingenOuwe knuffelbeer
![]()
Jij mag er ook wezen anders met je knuffelskills, grote teddybeer
Active topics in Off-Topic
Moderators
Niet zo lekker als ons.Iris93 wrote:Er knuffelen hier wel meer mensen hoorOlijfboompje wrote:Preciesdawasiknie wrote:Olijfboompje maakt zn gebrek aan een sixpack wel weer goed met hele andere dingenOuwe knuffelbeer
![]()
Bij ons zit er echt liefde in en gevoel.
Bij jullie zijn het allemaal oppervlakkige knuffels voor oppervlakkige bevrediging!
We zullen zien op FFOlijfboompje wrote:Niet zo lekker als ons.Iris93 wrote:Er knuffelen hier wel meer mensen hoorOlijfboompje wrote: Precies![]()
Bij jullie zijn het allemaal oppervlakkige knuffels voor oppervlakkige bevrediging!
Donders waaien en onweren. Naar buiten kijken en dan zien dat de buren nog lekker buiten onder een luifeltje zitten. Diehards. 
Kijk dit is dan weer jammer..
Zo'n krielkippetje en dan er zo bij lopen..

Zo'n krielkippetje en dan er zo bij lopen..

Wat wij hebben is echtOlijfboompje wrote:Niet zo lekker als ons.
Geniaal, elke keer als ik naar jou keek stond je echt met een belachelijk grote grijns op je smoel te genieten van alles en iedereen
Hahadawasiknie wrote:Wat wij hebben is echtOlijfboompje wrote:Niet zo lekker als ons.
Bij jullie zijn het allemaal oppervlakkige knuffels voor oppervlakkige bevrediging!![]()
![]()
Geniaal, elke keer als ik naar jou keek stond je echt met een belachelijk grote grijns op je smoel te genieten van alles en iedereen
Geweldig
Volgende keer gaat gewoon weer zo worden
Nu alweer zin in haha
Was gewoon zo te gek met jou en de rest
Ook gewoon nog bikkelhard los gegaan samen
Vrouwen lopen altijd te zeggen dat ze een jongen willen met een sixpack, maar diep van binnen willen ze toch een jongen met een buikje (zoals ik), zodat ze lekker hun hoofdje erop kunnen laten rusten. Zo'n wasbordje is veel te hard daarvoor!
amenRawbin wrote:Vrouwen lopen altijd te zeggen dat ze een jongen willen met een sixpack, maar diep van binnen willen ze toch een jongen met een buikje (zoals ik), zodat ze lekker hun hoofdje erop kunnen laten rusten. Zo'n wasbordje is veel te hard daarvoor!
-
C
+2Rawbin wrote:Vrouwen lopen altijd te zeggen dat ze een jongen willen met een sixpack, maar diep van binnen willen ze toch een jongen met een buikje (zoals ik), zodat ze lekker hun hoofdje erop kunnen laten rusten. Zo'n wasbordje is veel te hard daarvoor!
Setje van E-Force op en een lekker flesje Jupiler! + Ronddwalen op hardtraxx. 
Edit: E-Force ft. Freq's - TBA

Edit: E-Force ft. Freq's - TBA
Onweer. Raam wagenwijd open en gewoon naar buiten hangen. Lekker temperatuurtje, hangt eenofandere rustgevende sfeer...
Geen flauw idee waarom, maar ik geniet.
Dit dus!hidde wrote:Onweer. Raam wagenwijd open en gewoon naar buiten hangen. Lekker temperatuurtje, hangt eenofandere rustgevende sfeer...
Heerlijk!
Haha, en ik maar denken dat ik de enige was die intens gelukkig kon worden van een beetje onweer. 
Ik kan echt niet slapen met deze hitte 
Ik op zich wel maar you know, fuck it. Bijna vakantie, geen zin meer in school. Skip ATM toch de helft.
Morgen laatste lesdag, dan 3 toetsdaagjes en dan vakantie!
-
B
Boef!hidde wrote:Ik op zich wel maar you know, fuck it. Bijna vakantie, geen zin meer in school. Skip ATM toch de helft.
-
G
Idd, stoere manBanaanslak wrote:Boef!hidde wrote:Ik op zich wel maar you know, fuck it. Bijna vakantie, geen zin meer in school. Skip ATM toch de helft.
-
G
komt allemaal door iris die de balans verstoord... een actief vrouwlijk lid, da kenne we hier nieProject 141 wrote:genietmomentje: Het woord 'vrouwen' komt ter sprake, plus er is ook nog eens iemand van dat geslacht op HT, betekent opeens overal alles volgespamd over vrouwen
Haha, was trouwens niet bedoeld om stoer mee te doen ofzo. :pKSwoosh wrote:Idd, stoere manBanaanslak wrote:Boef!hidde wrote:Ik op zich wel maar you know, fuck it. Bijna vakantie, geen zin meer in school. Skip ATM toch de helft.
-
G
I know, maar ik had weer even post behoefte dus moest er iets van makenhidde wrote:Haha, was trouwens niet bedoeld om stoer mee te doen ofzo. :p
-
C
Sunlounger op hebben staan.... wordt ik zoooo rustig van!