Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 1261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 22:39 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
Banaanslak schreef:
Hm, die kan ik me niet meer herinneren :P Vind het wel zo mooi dat hij en Robin super dik worden wanneer ze een relatie hebben

Haha ja, die is ook echt epic :P

Ik vind het altijd geniaal blijven wanneer Ted terugblikt op de incidenten met de geit :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 22:52 

Hardtraxx Veteran

Lekker eten mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm al 4e keer dat ik opschep en nog steeeds honger :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 22:55 

Hardtraxx Veteran

Skrillex :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 23:00 

Hardtraxx Addict

katamaran schreef:

Hiermee ben ik het oneens. Scary Monster & Nice Sprites is puur afval IMO, maar ik vind Reptile's Theme wel geniaal. Hoewel ik de Sadowick reconstruction beter vind dat het origineel.

Skrillex is beetje wisselvallig. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 23:03 

Hardtraxx Veteran

hidde schreef:
katamaran schreef:

Hiermee ben ik het oneens. Scary Monster & Nice Sprites is puur afval IMO, maar ik vind Reptile's Theme wel geniaal. Hoewel ik de Sadowick reconstruction beter vind dat het origineel.

Skrillex is beetje wisselvallig. :P

Ben totaal geen kenner van de stijl, maar tussen alle (early) hardstyle door vind ik elk nummer wel geniaal. :P Reptile's Theme is toch wel m'n favoriet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 23:43 

Iris93 schreef:
tommetjeuh schreef:
Doe mij maar family guy, southpark, my name is earl enzo :worship:

Oke hier sluit ik me ook bij aan.
en the simpsons!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 23:54 

Hardtraxxer

Married with children is juist geniaal, Al Bundy :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 23:55 

de chocoladereep die ik net opgegeten heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 00:51 

Bierkoning

Giel H schreef:

Ik vind het ook geniaal, het is zó slecht dat het goed is xd
Scrubs vind ik ook altijd wel leuk maar dat is er ook nooit meer

Maar idd, South Park & Family Guy blijven gewoon het mooiste van allemaal :worship:

En elke aflevering waarin Randy of Quagmire de hoofdrol hebben is bij voorbaat al epic :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 08:25 

Artiest

Pommer schreef:
Giel H schreef:

Ik vind het ook geniaal, het is zó slecht dat het goed is xd
Scrubs vind ik ook altijd wel leuk maar dat is er ook nooit meer

Maar idd, South Park & Family Guy blijven gewoon het mooiste van allemaal :worship:

En elke aflevering waarin Randy of Quagmire de hoofdrol hebben is bij voorbaat al epic :P

Scrubs komt anders nog vaak genoeg, gister nog 2 afleveringen. Alleen beginnen ze opnieuw, de nieuwe episodes komen net als Family Guy en South Park alleen op zondag. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 09:12 

Hardtraxxer

robkuh1990 schreef:
Inemiene schreef:
Heb vandaag mijn rijbewijs gehaalt.. :cool:

Kun je mooi naar feestjes verder in NL komen xD

Dank je :D

Sorry :D ik moet echt vaker op HT komen ! :O ben alleen altijd zo druk bezig :D haha

Ja ik wil wel naar feestjes in NL komen :D die zijn volgens mij veel vetter, die NL'ers gaan meer los :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 09:15 

Artiest

Nee hoor, zeker de NL'ers hier, die krijgen allemaal buikkrampen als er een DBSTF plaat ofzo langs komt en dan weigeren ze stil te staan omdat het niet hard genoeg gaat. >.<
De feesten zijn natuurlijk wel beter, maar dat krijg je als je het land bent v.d. Hardstyle en Hardcore ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 09:22 

Hardtraxxer

Skedoedelefloeps schreef:
Nee hoor, zeker de NL'ers hier, die krijgen allemaal buikkrampen als er een DBSTF plaat ofzo langs komt en dan weigeren ze stil te staan omdat het niet hard genoeg gaat. >.<
De feesten zijn natuurlijk wel beter, maar dat krijg je als je het land bent v.d. Hardstyle en Hardcore ^^

Haha :D
Ik was naar Black geweest in ethias arena, viel me echt op dat grotendeels van alle bussen die er stonden een geel met zwarte nummerplaat hadden..

Vind ik trouwens niet erg :) Ik werk zelf in maastricht dus ik zit er wel midden in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 09:23 

Artiest

Inemiene schreef:
Nee hoor, zeker de NL'ers hier, die krijgen allemaal buikkrampen als er een DBSTF plaat ofzo langs komt en dan weigeren ze te bewegen staan omdat het niet hard genoeg gaat. >.<

Ik was naar Black geweest in ethias arena, viel me echt op dat grotendeels van alle bussen die er stonden een geel met zwarte nummerplaat hadden..

Vind ik trouwens niet erg :) Ik werk zelf in maastricht dus ik zit er wel midden in :D

Zo klopt ie, anders dan snap ik m'n eigen zin niet eens... agh het is nog vroeg >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 09:27 

Hardtraxxer

Inemiene schreef:
Nee hoor, zeker de NL'ers hier, die krijgen allemaal buikkrampen als er een DBSTF plaat ofzo langs komt en dan weigeren ze te bewegen staan omdat het niet hard genoeg gaat. >.<

Zo klopt ie, anders dan snap ik m'n eigen zin niet eens... agh het is nog vroeg >.<

Volgens mij moet die staan nog weg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 09:30 

Artiest

klopt... maar volgens mij maakt het nu al niets meer uit want iedereen snapt wat ik bedoel en inmiddels zijn we al weer veel verder in het gesprek.
Om on topic te blijven. Je rijbewijs hebben en niet drinken en dus gewoon nooit geld hoeven te betalen voor feesten bij mensen thuis voor drank en je lekker met de auto kan :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 09:59 

Hardtraxxer

Ik drink liever, laat iemand anders dan maar bob zijn !
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 10:00 

Artiest

Inemiene schreef:
Ik drink liever, laat iemand anders dan maar bob zijn !

Ja, maar dat is het hem dus, iedereen wilt drinken en nietmand wilt de Bob zijn. Dus ik citeer een bekend persoon:
"You need people like me." :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 10:03 

Hardtraxxer

Beurtrol afspreken kan toch ook? Die week is die hem, andere week die, en nog andere week die :) klaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 10:04 

Artiest

Inemiene schreef:
Beurtrol afspreken kan toch ook? Die week is die hem, andere week die, en nog andere week die :) klaar

Kan ook, maar als je vriendengroep toch iemand heeft die niet drinkt, is mooi meegenomen toch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 10:05 

Hardtraxx Veteran

Inemiene schreef:

Sommige mensen drinken niet meis :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 10:06 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
Inemiene schreef:

Sommige mensen drinken niet meis :P

Zo moet ik nog iemand tegenkomen met rijbewijs dan :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 10:08 

Artiest

Robin is de naam, aangenaam kennis te maken. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 10:10 

Hardtraxxer

Maar lust je het niet of heb je een verstandelijke kop en je zegt, alcohol is slecht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 10:13 

Artiest

Inemiene schreef:

Maar lust je het niet of heb je een verstandelijke kop en je zegt, alcohol is slecht?

Nou lang verhaal...
Ik lust het zeker wel, ik stond bekend namelijk als een giga zuipschuit, dronk niet vaak, maar als ik dronk dan was het veel.
Ben alleen gestopt met drinken sinds... bijna een jaar (in september zal het een jaar zijn denk ik).
Heeft te maken met eet en traingsschema dat ik heb en dan mag je 0.00 alcohol.
Mis het overigens niet, ik sta bekend als een gestoord persoon dus zonder alcohol kan ik het niveau van andere mensen met alcohol ook halen :lol:
Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 1261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic