South Park 
Pommer wrote:South Park
Same here.Daveytl wrote:Vanmiddag hele middag op het strand gelegen![]()
Nu nog werken aan mijn beachbody, want dat laat nog te wensen over
Kheb er ook best wel schijt aan. Ben van mezelf lang, vrij slank en niet super breed ofzo en kheb ook geen sixpack. Niet echt een beachbody dus maar ook niet echt dat je denkt van ''poeh wat is die in slechte conditie zeg''. Boeit me ook niet echt verder, net alsof er dan ineens 800 meisjes achter je aanrennen.Olijfboompje wrote:Same here.Daveytl wrote:Vanmiddag hele middag op het strand gelegen![]()
Ik heb gewoon schijt.
Volgende keer zes blokjes tekenen op mijn buik.
Heb ik ook een sixpack
Achja, ik vind het maar een kansloze bedoeling.hidde wrote:Kheb er ook best wel schijt aan. Ben van mezelf lang, vrij slank en niet super breed ofzo en kheb ook geen sixpack. Niet echt een beachbody dus maar ook niet echt dat je denkt van ''poeh wat is die in slechte conditie zeg''. Boeit me ook niet echt verder, net alsof er dan ineens 800 meisjes achter je aanrennen.Olijfboompje wrote:Same here.Daveytl wrote:Vanmiddag hele middag op het strand gelegen![]()
Ik heb gewoon schijt.
Volgende keer zes blokjes tekenen op mijn buik.
Heb ik ook een sixpack
Wat een rare dames, het is natuurlijk algemeen bekend dat gespierde mannen een kleinere piemel hebbenOlijfboompje wrote: Achja, ik vind het maar een kansloze bedoeling.
Maarja, je hebt nou eenmaal meisjes die er echt gek op zijn.
Zegt meestal ook wel wat over het niveau van meisjes![]()
Gelukkig zijn er ook vrouwen die het werkelijk waar niks boeit.
Nouja, het merendeel van de vrouwen.
Ik maak ook niet voor lul onderscheid tussen meisjes en vrouwenBanaanslak wrote:Wat een rare dames, het is natuurlijk algemeen bekend dat gespierde mannen een kleinere piemel hebbenOlijfboompje wrote: Achja, ik vind het maar een kansloze bedoeling.
Maarja, je hebt nou eenmaal meisjes die er echt gek op zijn.
Zegt meestal ook wel wat over het niveau van meisjes![]()
Gelukkig zijn er ook vrouwen die het werkelijk waar niks boeit.
Nouja, het merendeel van de vrouwen.
JaIris93 wrote:Daniel, je beseft je nu wel dat je mij een meisje noemt?
Je bent gewoon jaloersOlijfboompje wrote:JaIris93 wrote:Daniel, je beseft je nu wel dat je mij een meisje noemt?
Dat soort dingen moet je hier niet zeggenIris93 wrote:
En dat gespierde mannen kleintjes zouden hebben is niet waar![]()
Dat ookIris93 wrote:
Je bent gewoon jaloers
Daarom zette ik het ook KLEIN neer meneer..Olijfboompje wrote:Dat soort dingen moet je hier niet zeggenIris93 wrote:
En dat gespierde mannen kleintjes zouden hebben is niet waar![]()
FuuuuuIris93 wrote:En toen was het stil
Té afgetraind is ook niet lekkermrazura wrote:Zo goed afgetraind vind ik hem eigenlijk niet. Hij heeft het iedergeval niet allemaal even gelijk bijgehouden.
AgussieeeeeeOlijfboompje wrote:FuuuuuIris93 wrote:En toen was het stil
Echt fuuuuuu
Je hebt mij aan het huilen gemaakt
Gewoon naar mij googlen, dûhhh...Iris93 wrote:Té afgetraind is ook niet lekkermrazura wrote:Zo goed afgetraind vind ik hem eigenlijk niet. Hij heeft het iedergeval niet allemaal even gelijk bijgehouden.![]()
Maar zn buik bevalt me wel.
Tis best moeilijk lekker foto's van mannen vinden op google hoor
Preciesdawasiknie wrote:Olijfboompje maakt zn gebrek aan een sixpack wel weer goed met hele andere dingenOuwe knuffelbeer