View on YouTubewrote:Sjors, wanneer ga ik jou ooit een keer meeten?wrote:Je zet jezelf goed voorschut met dit soort gare reacties Rob, goed bezig!wrote:Ah, dankje Almachtige...
toevallig familie van Evan Almighty? Want Bruce was je broer toch niet?
H
Hardtraxxer
115 posts member since 2012
last seen Dec 2012
Jij bij een bloemencorso, ieder zijn ding toch?wrote:Almighty, ik raad je aan om naar een Explosive Cartuning meeting te gaan. Sjors is daar altijd...wrote:Sjors, wanneer ga ik jou ooit een keer meeten?
C
Wrong....wrote:Jij bij een bloemencorso, ieder zijn ding toch?wrote:Almighty, ik raad je aan om naar een Explosive Cartuning meeting te gaan. Sjors is daar altijd...wrote:Sjors, wanneer ga ik jou ooit een keer meeten?
Het is een vraag he... anders had ik het vraagteken wel weggelaten 
Nee, "Jij bij een bloemencorso" is een zin op zich, wat neergezet is als een feit.wrote:Het is een vraag he... anders had ik het vraagteken wel weggelaten
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
C
True that, maar je deelt de zin in 2 door het gebruik van de komma.wrote:Het is een vraag he... anders had ik het vraagteken wel weggelaten
Maar goed, ieder z'n ding...
A
ZIEK harde diss. What.. The..Fuck!wrote:True that, maar je deelt de zin in 2 door het gebruik van de komma.wrote:Het is een vraag he... anders had ik het vraagteken wel weggelaten
Klopt, maar er komt een vraag achteraan, dus dat eerste is idd een feit, maar door dat vraagteken is het gevraagd ipv dat het daadwerkelijk een feit is. Althans zo zie ik hetwrote:Nee, "Jij bij een bloemencorso" is een zin op zich, wat neergezet is als een feit.wrote:Het is een vraag he... anders had ik het vraagteken wel weggelaten
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Mag niet.
het internet is hier niet voor bedoeld
heeft die chris twee nu niet door dat iedereen met hem lacht door zijn reacties? 
Zeg maar!wrote:Sjors, wanneer ga ik jou ooit een keer meeten?wrote:Je zet jezelf goed voorschut met dit soort gare reacties Rob, goed bezig!wrote:Ah, dankje Almachtige...
toevallig familie van Evan Almighty? Want Bruce was je broer toch niet?
A
Ik ga wel een keer naar een Hardcore iets alleen om met jou te meeten. Serieus.
Haha, laat maar wetenwrote:Ik ga wel een keer naar een Hardcore iets alleen om met jou te meeten. Serieus.
G
ga je nu ineens wel?wrote:Sjorsjenggggg!!! Thunderdome f meeten denk?
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
wrote:Almighty, ik raad je aan om naar een Explosive Cartuning meeting te gaan. Sjors is daar altijd...wrote:Sjors, wanneer ga ik jou ooit een keer meeten?

100%wrote:Sjorsjenggggg!!! Thunderdome f meeten denk?
Black Ops II van de sint gekreg0n.
Heb wat goede gesprekken gehad met mn vriendin. We zijn gewoon aanwezigwrote:ga je nu ineens wel?wrote:Sjorsjenggggg!!! Thunderdome f meeten denk?
Sinterklaas is een fabeltje en zwarte piet is racisme!!!wrote:Black Ops II van de sint gekreg0n.