NIET WAAR SINTERKLAAS IS GODVERDOMME ECHT MAN HEB 'M TOCH MET EIGEN OGEN GEZIEN MAN!wrote:Sinterklaas is een fabeltje en zwarte piet is racisme!!!wrote:Black Ops II van de sint gekreg0n.
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
laatste op 3fm, kon zo'n meisje van 6 jaar met Sinterklaas praten via 3fm. vroeg ze: hoe oud ben je nou eigenlijk? wat zegt hij erop terug: geen ideewrote:NIET WAAR SINTERKLAAS IS GODVERDOMME ECHT MAN HEB 'M TOCH MET EIGEN OGEN GEZIEN MAN!wrote:Sinterklaas is een fabeltje en zwarte piet is racisme!!!wrote:Black Ops II van de sint gekreg0n.
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Oude fifa songs
(spam)
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Gefeliciteerd!wrote:Eindelijk mn propedeuse gehaald
Gefeliciteerd Robin.wrote:Eindelijk mn propedeuse gehaald
Is het een jongen of een meisje?wrote:Eindelijk mn propedeuse gehaald
Thanks boys
Jongen natuurlijk sterkere genen ben geen stiekeme flikkertje mattie.
Huh?wrote:Is het een jongen of een meisje?wrote:Eindelijk mn propedeuse gehaald
G
wrote:Is het een jongen of een meisje?wrote:Eindelijk mn propedeuse gehaald
C
25 euro shop tegoed gekregen bij Bol.com van mijn meid...

F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Zozo, vetpot.
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
View on YouTube
Sowieso de meeste Counterstrike platen zijn echt genieten. Eerste keer dat ik ze luister though.
Sowieso de meeste Counterstrike platen zijn echt genieten. Eerste keer dat ik ze luister though.
wrote:View on YouTube
![]()
En dit
View on YouTube
Cubic Nomad - Earth 2 album die vandaag binnen is gekomen, 7 dagen voor de release date 
Noisj is daar niet zo moeilijk in, kreeg toen ook dat Embrionyc album eerder omdat ik hem anders niet op vakantie kon luisteren.wrote:Cubic Nomad - Earth 2 album die vandaag binnen is gekomen, 7 dagen voor de release date
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026