wrote:Hij is een anabool vol tattoo's, en hij is zonnebrank-bruin.wrote:Wanner gaan wij meeten man. Je lijkt echt een brute gozer.wrote:volgens mij is ie janken in zn kussen
Hij is een echte Guido.
wrote:Hij is een anabool vol tattoo's, en hij is zonnebrank-bruin.wrote:Wanner gaan wij meeten man. Je lijkt echt een brute gozer.wrote:volgens mij is ie janken in zn kussen
dan snap ik wel dat ie zoveel meidjes balt, zullen ook wel meisjes van niveau zijn!wrote:Hij is een anabool vol tattoo's, en hij is zonnebrank-bruin.wrote:Wanner gaan wij meeten man. Je lijkt echt een brute gozer.wrote:volgens mij is ie janken in zn kussen
Volgens mij zag ik hem dan in danzig lope gister. Ben jij daar nog is binnenkort?wrote:Hij is een anabool vol tattoo's, en hij is zonnebrank-bruin.wrote:Wanner gaan wij meeten man. Je lijkt echt een brute gozer.wrote:volgens mij is ie janken in zn kussen
wrote:Volgens mij zag ik hem dan in danzig lope gister. Ben jij daar nog is binnenkort?wrote:Hij is een anabool vol tattoo's, en hij is zonnebrank-bruin.wrote:Wanner gaan wij meeten man. Je lijkt echt een brute gozer.
Neen, slechte garp... niet lauw...wrote:volgens mij is ie janken in zn kussen
http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=& ... SQXlhvSyvA ?wrote:Neen, slechte garp... niet lauw...wrote:volgens mij is ie janken in zn kussen
Was een bord vla aan het scheppen.
grt.
wrote:http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=& ... SQXlhvSyvA ?wrote:Neen, slechte garp... niet lauw...wrote:volgens mij is ie janken in zn kussen
Was een bord vla aan het scheppen.
grt.

wrote:Deze toppa krijgt mijn:

Fixed... beetje leestekens en spelling kan geen kwaadwrote:Echt zo kut dat die op 3FM is. Nu kopen alle mensen die dat nummer vet vinden een kaartje voor alle toekomstige feesten. Potjandriedubbeltjes, Hardstyle is verpest, Potverdorrie kutzooi
Gaap.wrote:Fixed... Een beetje leestekens plaaten en op je spelling letten kan geen kwaad.wrote:Echt zo kut dat die op 3FM is. Nu kopen alle mensen die dat nummer vet vinden een kaartje voor alle toekomstige feesten. Potjandriedubbeltjes, Hardstyle is verpest, Potverdorrie kutzooi
Woon jij niet in Eindhoven?wrote:Ah, dankje Almachtige...
toevallig familie van Evan Almighty? Want Bruce was je broer toch niet?
Ik woon inderdaad niet in Eindhovenwrote:Woon jij niet in Eindhoven?wrote:Ah, dankje Almachtige...
dankje !!! echt !!! ik ben slecht in nederlands !! ! !!!! gearbox !!!wrote:Fixed... beetje leestekens en spelling kan geen kwaadwrote:Echt zo kut dat die op 3FM is. Nu kopen alle mensen die dat nummer vet vinden een kaartje voor alle toekomstige feesten. Potjandriedubbeltjes, Hardstyle is verpest, Potverdorrie kutzooi
Je zet jezelf goed voorschut met dit soort gare reacties Rob, goed bezig!wrote:Ah, dankje Almachtige...
Sjors, wanneer ga ik jou ooit een keer meeten?wrote:Je zet jezelf goed voorschut met dit soort gare reacties Rob, goed bezig!wrote:Ah, dankje Almachtige...
wrote:Almighty, ik raad je aan om naar een Explosive Cartuning meeting te gaan. Sjors is daar altijd...wrote:Sjors, wanneer ga ik jou ooit een keer meeten?