Komt alleen maar door die achterlijke gladiool van een Biscuit...
Last edited by Chris Two on , edited 1 time in total.
dit vind ik een vreemde reactie op dit topic.wrote:Hahaha k hep sojuist haaren op men balsak gehat jahahaha
Je vergeet grt. of lauwwrote:dan moet je reactie : jooo waddap gasten bevatten. of garp. of meme's gebruiken
Biscuit leest volgens mij actief mee, krijg net dit binnen via de PBwrote:Wát een zooi komt er uit jouw toetsenbord gerold
Hoe krijg je zoveel onzin uit je toetsenbord?
tering he. en daarvoor pak jij nog de moeite?
dat die chick jordy kent wist ik niet. maar goed. jij bent een geil aandachtshoer. ik zal je echt een in belangstelling zetten.
Ik ga t echt niet vergeten.
Weet je dat PB voor Prive Bericht staat? Goedzo, prive. Nobody careswrote:Biscuit leest volgens mij actief mee, krijg net dit binnen via de PBwrote:Wát een zooi komt er uit jouw toetsenbord gerold
dat die chick jordy kent wist ik niet. maar goed. jij bent een geil aandachtshoer. ik zal je echt een in belangstelling zetten.
wrote:Biscuit leest volgens mij actief mee, krijg net dit binnen via de PBwrote:Wát een zooi komt er uit jouw toetsenbord gerold
Wanner gaan wij meeten man. Je lijkt echt een brute gozer.wrote:volgens mij is ie janken in zn kussen
Hij is een anabool vol tattoo's, en hij is zonnebrank-bruin.wrote:Wanner gaan wij meeten man. Je lijkt echt een brute gozer.wrote:volgens mij is ie janken in zn kussen
wrote:Hij is een anabool vol tattoo's, en hij is zonnebrank-bruin.wrote:Wanner gaan wij meeten man. Je lijkt echt een brute gozer.wrote:volgens mij is ie janken in zn kussen