Ow ja weenie nog niet gezien maar iig wel fijn wat bewegend beeld.
Wat geniaal
Dit terugkrijgen als stagerapport7. Algemeen en advies:
Scheidsrechter Timmer heeft in deze 2 stagewedstrijden laten zien dat hij bijzonder veel talent heeft. Hij bijzonder goed is in zijn handelingen. Goed te zien dat hij als junior scheidsrechter al wel enige ervaringen heeft maar zoals hij nu bij 2 senioren wedstrijden aan het werk is geweest was het een geweldige ervaring hem te zien fluiten.
Het advies is dan ook dat zo snel mogelijk moet worden opgepakt want deze scheidsrechter is een grote aanwinst voor de KNVB.
Verder luidt het advies indien mogelijk snel in de startgroep maar nog beter starten in een talentengroep.
Zit jij ook op pu.nl?wrote:thuiskomen en er ligt 2 pakketjes voor je klaar
1 met doom 3 en 1 met razer deathadder muis
Iwinning things
gewonnen via tweet v.d week..wrote:Zit jij ook op pu.nl?wrote:thuiskomen en er ligt 2 pakketjes voor je klaar
Iwinning things
Galbak. Doe dan niet mee met die actie.wrote: gewonnen via tweet v.d week..
Echter kan ik doom 3 niet installeren, kut
(psst, 20 eurie, te koop, normaal 33)
0 eurowrote:gewonnen via tweet v.d week..wrote:Zit jij ook op pu.nl?wrote:thuiskomen en er ligt 2 pakketjes voor je klaar
Iwinning things
Pardon? ik kan er toch ook niet iets aan doen dat mijn CD speler naar de klote is op mijn laptop? gebruik die nauwelijkswrote:Galbak. Doe dan niet mee met die actie.wrote: gewonnen via tweet v.d week..
Voor een game die 8 jaar oud is?wrote: gewonnen via tweet v.d week..
oh, meneer wordt boos om 1,85...wrote:Smerige oplichter:
http://www.budgetgaming.nl/game-profile ... on_PC.html
Een echte verkoper zet dat erbij. Neemt niet dat de 'update' zelf al belachelijk genoeg is dat je er voor moet betalen.wrote:BGF edition is eigenlijk sinds oktober uit... de doom 3 sinds 2004
Nee maar waarom zou iemand 2ehands iets van jou kopen wat nieuw goedkoper is.wrote:oh, meneer wordt boos om 1,85...wrote:Smerige oplichter:
Spel is 2ehands maar nieuw, 1x poging tot installatie maar cd speler deed niks. noem je dat 2e hands dan?wrote:Nee maar waarom zou iemand 2ehands iets van jou kopen wat nieuw goedkoper is.wrote:oh, meneer wordt boos om 1,85...wrote:Smerige oplichter:
Lees je zin nog een keer na.wrote:
Spel is 2ehands maar nieuw, 1x poging tot installatie maar cd speler deed niks. noem je dat 2e hands dan?
Maatschappijleer? Haha dat komt niet eens in de buurt van moeilijkwrote:9,8 voor het zwaarst mee tellende pta van maatschappijleer.
Gemiddelde van de klas was 5.9
waar zie jij het woord moeilijk staan dan? ik zeg alleen dat deze het zwaarste meetelt.wrote:Maatschappijleer? Haha dat komt niet eens in de buurt van moeilijkwrote:9,8 voor het zwaarst mee tellende pta van maatschappijleer.
Gemiddelde van de klas was 5.9