Wat een baas

Gefeliciteerd!wrote:Geslaagd voor auto theorie
staat in de voorwaarden als je het kaartje koopt dat videobeelden van je kunnen worden opgenomen en kunnen worden gebruiktwrote:waarom maken dj's eigenlijk videoclips![]()
enige wat je ziet in al die filmpjes zijn slomo beelden van party'ende mensen![]()
en heeft niks met t nummer te maken![]()
+ ik zou sowieso een schadevergoeding vragen als meneer propje je ongevraagd in 1 van zijn 'clips' laat zien
staat vet op hyveswrote:waarom maken dj's eigenlijk videoclips![]()
enige wat je ziet in al die filmpjes zijn slomo beelden van party'ende mensen![]()
+ ik zou sowieso een schadevergoeding vragen als meneer propje je ongevraagd in 1 van zijn 'clips' laat zien
en als ze wel een of ander gare clip laten zien over de tekst, zoals My Life, dan is et ook niet goed.wrote:waarom maken dj's eigenlijk videoclips![]()
Die van Coone - Chapter 20.12 en Zany - Underwater waren wel heel gaaf. Maar ik vind die sfeerbeelden van feesten ook altijd leuk om te zien hoor. Alleen heb het niet op van die TMF clips zoals My Life of Never Break Mewrote:en als ze wel een of ander gare clip laten zien over de tekst, zoals My Life, dan is et ook niet goed.wrote:waarom maken dj's eigenlijk videoclips![]()
Wat moeten ze dan doen? waveforms showen? oh wait...
psyko punkz zijn anders wel echt hardwrote:mensen die boos op je worden als je zegt dat psyko punkz de slechtste anthem ooit gemaakt hebben
Wat is er dan zó slecht aan?wrote:mensen die boos op je worden als je zegt dat psyko punkz de slechtste anthem ooit gemaakt hebben
Doet Fusion toch ook?wrote:Beter dan de hele dag waveforms en logo's van labels te kijken inderdaad. Theracords lost het nog het beste op door het allebei te doen vind ik.