haha kom je toevallig uit lauwersoog.wrote:de gekke friese invasie! haha lauwe actie gozers!!!
Officieel captain geworden bij Hot Networkz na slechts anderhalve maand dienstverband !
C
Hardtraxx Elite
2263 posts member since 2011
last seen Mar 2024
Hele dag gewerkt aan projecten voor school die morgen ingeleverd moeten worden, en toch erg tevreden met de projecten en dat ik het af heb!! 
Net deze plaat in de kroeg
View on YouTube
Dat daarna Gangnam style, Year of summer, Still Nr 1 & Epic kwamen boeide me al niet meer.
View on YouTube
Dat daarna Gangnam style, Year of summer, Still Nr 1 & Epic kwamen boeide me al niet meer.
Bazenplaat, was vroeger echt verliefd op dit nummer. Kon deze echt uren achter elkaar afspelenwrote:Net deze plaat in de kroeg![]()
View on YouTube
Trouwens echt een tering lekker wijf
Ik hoorde ook van de week een nummer op de radio waar ik vroeger helemaal gek van was. Heb echt een paar dagen moeten zoeken voordat ik em had, maar uiteindelijk toch gevonden gisteren
View on YouTube
Ik hoorde ook van de week een nummer op de radio waar ik vroeger helemaal gek van was. Heb echt een paar dagen moeten zoeken voordat ik em had, maar uiteindelijk toch gevonden gisteren
View on YouTube
Hardstyle Carnaval 2013 die toch doorgaat! 
Yes!!! ah nu zo fucking gelukkig.. aahh!!wrote:Hardstyle Carnaval 2013 die toch doorgaat!
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
haha ik ga stukwrote:Yes!!! ah nu zo fucking gelukkig.. aahh!!wrote:Hardstyle Carnaval 2013 die toch doorgaat!
Hahahahawrote:Yes!!! ah nu zo fucking gelukkig.. aahh!!wrote:Hardstyle Carnaval 2013 die toch doorgaat!
Dit bedoelde ik nou op FB Tom, etter 
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Gefeliciteerd!wrote:Auto theorie binnen!
C
Gewonnen vinyl collectie binnen! Denk dat ik de oude platenspeler maar ga zoeken..... wat een genotsplaatjes
Gefeliciteerd schatje xxxxwrote:Auto theorie binnen!
je had toch eentje besteld?wrote:Gewonnen vinyl collectie binnen! Denk dat ik de oude platenspeler maar ga zoeken..... wat een genotsplaatjes
C
die is nog niet binnen... mijn moeder had nog een hele oude staan maar die doet het soms maar half op die boxen van die oude akai set.wrote:je had toch eentje besteld?wrote:Gewonnen vinyl collectie binnen! Denk dat ik de oude platenspeler maar ga zoeken..... wat een genotsplaatjes
Dus heb eigen setje (boxen had ik al)
Hardstyle in de top40
Op dat er snel meer zullen volgen
wrote:Hardstyle in de top40![]()
Welk nummer?wrote:Hardstyle in de top40![]()