Bijna weekend. 
B
Hardtraxx Addict
1622 posts member since 2012
last seen Jan 2014
G
dat kaboem hier geen trieste reacties meer kan plaatsen en dat nu op facebook gaat doen

C
Algemene houding Kaboem: Triestwrote:dat kaboem hier geen trieste reacties meer kan plaatsen en dat nu op facebook gaat doen![]()
Jij bent triest dat je overal zo serieus op in gaat, het is fucking internet jankbalwrote:Algemene houding Kaboem: Triestwrote:dat kaboem hier geen trieste reacties meer kan plaatsen en dat nu op facebook gaat doen![]()
C
Je doet het zelf nu ook.... jankiewrote:Jij bent triest dat je overal zo serieus op in gaat, het is fucking internet jankbal
Jij bent terug en het gedonder is weer gangs.wrote:Je doet het zelf nu ook.... jankiewrote:Jij bent triest dat je overal zo serieus op in gaat, het is fucking internet jankbal![]()
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Iddwrote:Jij bent terug en het gedonder is weer gangs.wrote:Je doet het zelf nu ook.... jankiewrote:Jij bent triest dat je overal zo serieus op in gaat, het is fucking internet jankbal![]()
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Mama die met een verontwaardigd gezicht aan me vraagt: 'zeg hoeveel zijn die kaarten van Hardbass' want uhh op marktplaats waren ze 100 euro das wel veel he. 
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Huh, is het al uitverkocht dan?wrote:Mama die met een verontwaardigd gezicht aan me vraagt: 'zeg hoeveel zijn die kaarten van Hardbass' want uhh op marktplaats waren ze 100 euro das wel veel he.
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Nee, maar toch verkopen mensen kaarten alwrote:Huh, is het al uitverkocht dan?wrote:Mama die met een verontwaardigd gezicht aan me vraagt: 'zeg hoeveel zijn die kaarten van Hardbass' want uhh op marktplaats waren ze 100 euro das wel veel he.Nee toch?
G
deze melo
View on YouTube
View on YouTube
wrote:dit nummer
View on YouTube
G
Mijn baas die me 3 uur eerder laat gaan van het werk zodat ik naar VVV-Heerenveen kan.
E
Als je op 4-4 zit, en je ziet wat beveiligers staan doe ze de groeten van me. Had ze gister verteld dat jij naar VVV ging en dat ze jou in de gaten moesten houden 
Last edited by En-er-gy on , edited 1 time in total.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Jouw wat?wrote:Als je op 4-4 zit, en je ziet wat beveiligers staan doe ze de groeten van me. Had ze gister verteld dat jij naar VVV ging en dat ze jouw in de gaten moesten houden
E
you did it wrong...wrote:Jouw wat?wrote:Als je op 4-4 zit, en je ziet wat beveiligers staan doe ze de groeten van me. Had ze gister verteld dat jij naar VVV ging en dat ze jouw in de gaten moesten houden
4-4?wrote:Als je op 4-4 zit, en je ziet wat beveiligers staan doe ze de groeten van me. Had ze gister verteld dat jij naar VVV ging en dat ze jou in de gaten moesten houden
Dat is geen vak, ik sta op vak O3 zoals elke thuiswedstrijd
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Het is hier een
en al genietmoment
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012