Mark With a K :') vroeger waren zijn platen lekker om een kwartier op los te gaan. Nu gaat het gewoon om clips op Jim tv te krijgen. De karaokebars kunnen zijn tracks ook al bijna gaan gebruiken...
Ik zal nooit de populariteit van die zooi begrijpen... Zo leeg dat het klinkt, alsof iemand net is begonnen in Fruity Loops met kloten. Maar goed, zal aan mij liggen.
Weekendje Qontinent. Wat een verzameling idioten van alles wat niet Nederlands is zeg.
nietus
Wellus
waarschijnlijk ben je gewoon zelf de meest idiote die daar rond loopt Ik erger me ook aan die junkies als ik feesten in NL doe, zeg ik toch ook ni mee dat alle nederlanders mongole zijn?
waarschijnlijk ben je gewoon zelf de meest idiote die daar rond loopt Ik erger me ook aan die junkies als ik feesten in NL doe, zeg ik toch ook ni mee dat alle nederlanders mongole zijn?
Rustig maar, niet zo snel op je teentjes getrapt De mensen die het hardst van de kaart zijn zijn vaak trouwens niet de Nederlanders maar de buitenlanders die denken 'Leuk! Nederland - Hardstyle/Hardcore - Feesten. Laten we ons volproppen met drugs.'
En mijn genietmomentje van deze nacht Ga alsjeblieft weer terug naar dit stijltje BH