gister na de bios me naar de klote gezopen 
wrote:gister na de bios me naar de klote gezopen
wrote:gister na de bios me naar de klote gezopen
Hitsig ventjewrote:Werken bij de helpdesk en een onwijs geil wijf aan de telefoon krijgen(Qua stem dan
)
wrote:Hitsig ventjewrote:Werken bij de helpdesk en een onwijs geil wijf aan de telefoon krijgen(Qua stem dan
)
:')wrote:Werken bij de helpdesk en een onwijs geil wijf aan de telefoon krijgen(Qua stem dan
)
Wil je vechten Kasper?! Of moet ik soms nsfw foto's van je online zetten?!wrote::')wrote:Werken bij de helpdesk en een onwijs geil wijf aan de telefoon krijgen(Qua stem dan
)
wrote:Wil je vechten Kasper?! Of moet ik soms nsfw foto's van je online zetten?!wrote::')wrote:Werken bij de helpdesk en een onwijs geil wijf aan de telefoon krijgen(Qua stem dan
)

wrote:ik wil overigens best vechten, maar niet met jouwrote:Wil je vechten Kasper?! Of moet ik soms nsfw foto's van je online zetten?!wrote: :')jij bent veel te sterk voor me, dat weet je toch ...

wow dat is wel heel relax iddwrote:De goeie service van HP
Ze komen mn laptop morgen gewoon bij mn huis ophalen, ik kan de reparatie volgen en ze droppen hem hier volgende week weer af![]()
En t kost niks.
maar die gaan nooit kapotwrote:Die HP servicepunten zitten overal, als je macbook kapot gaat, wat heel snel gebeurd dan gaat ie via China naar de US naar Tsjechië en dan ben je hem 4 maanden kwijt
Mijn Macbook Pro ging kapot halfjaar geleden. Heb toen meteen een nieuwe moeten kopen.wrote: maar die gaan nooit kapot![]()