wrote:net zoals al dat gehaat op mensen hier te proberen te stoppen....onmogelijk met de kleine kindjes

wrote:net zoals al dat gehaat op mensen hier te proberen te stoppen....onmogelijk met de kleine kindjes

wrote:wrote:net zoals al dat gehaat op mensen hier te proberen te stoppen....onmogelijk met de kleine kindjes
Dat sommige mensen (waaronder jij dus) zo lekker kunnen huilen over een paar comments in een off-topic sectie op een random muziekwebsite.wrote:
okee....en wat is nu je punt?
Nee hoor, ben immers al 21 jaar en tik mooi de 2.00 meter aan, dus zou niet weten waarom.wrote:
of voel je je aangesproken omdat er kleine kindjes staat
Kan me herrinneren dat jij je mateloos irriteerde aan "een paar comments op een random muziekwebsite" van de heer Wout1997...wrote:Dat sommige mensen (waaronder jij dus) zo lekker kunnen huilen over een paar comments in een off-topic sectie op een random muziekwebsite.wrote:
Ik niet, kom maar met voorbeelden? En daarmee bedoel ik dus een concrete post van mij in dit topic die is toegewijd aan het uiten van mijn frustraties richting Wout1997 zijn uitlatingen.wrote:Kan me herrinneren dat jij je mateloos irriteerde aan "een paar comments op een random muziekwebsite" van de heer Wout1997...wrote:Dat sommige mensen (waaronder jij dus) zo lekker kunnen huilen over een paar comments in een off-topic sectie op een random muziekwebsite.wrote:
wrote:Dat sommige mensen (waaronder jij dus) zo lekker kunnen huilen over een paar comments in een off-topic sectie op een random muziekwebsite.wrote:
Nee hoor, ben immers al 21 jaar en tik mooi de 2.00 meter aan, dus zou niet weten waarom.wrote:
of voel je je aangesproken omdat er kleine kindjes staat
wrote:Als het je geen kut zou schelen zou je er geen comment over plaatsen.

Dat laat je goed merken jawrote:
Nee hoor, ben immers al 21 jaar en tik mooi de 2.00 meter aan, dus zou niet weten waarom.
Al besloten welke weg je op wil met je houding?wrote:Dat laat je goed merken jawrote:
Nee hoor, ben immers al 21 jaar en tik mooi de 2.00 meter aan, dus zou niet weten waarom.
Hij wil het liefst altijd kankeren op jou en wanneer er dan een mod komt kruipt hij daar heel diep in de anoeswrote:Al besloten welke weg je op wil met je houding?wrote:Dat laat je goed merken jawrote:
Biscuit heeft hem toch eens zien fietsen met een negerin in helmond?wrote:Heb jij een vriendin?wrote:Wakker worden, Vitesse - Twente en mijn meid die mooi voetbal mee kijkt...
Ja ik heb gekozen voor de Zeverstraatwrote:Hij wil het liefst altijd kankeren op jou en wanneer er dan een mod komt kruipt hij daar heel diep in de anoeswrote:
Al besloten welke weg je op wil met je houding?
Mogen ze niet meer van hun ouders nadat je er vorig jaar in je lange jas stond?wrote:Dit jaar weinig kinderen aan de deur voor snoep.
[Vind ik leuk] / button funct.wrote:Mogen ze niet meer van hun ouders nadat je er vorig jaar in je lange jas stond?wrote:Dit jaar weinig kinderen aan de deur voor snoep.
Jij vind alles leuk wat met seks/vrouwen/zeep of bier te maken heeft.wrote:[Vind ik leuk] / button funct.wrote:Mogen ze niet meer van hun ouders nadat je er vorig jaar in je lange jas stond?wrote:Dit jaar weinig kinderen aan de deur voor snoep.