Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515 ... 1262  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 10:51 
 
Hardtraxx Veteran

Windows is underpriced?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 12:05 
 
Hardtraxx Veteran

tommetjeuh schreef:
me gusta schreef:
Apple tv is het grootste drama apparaat ooit, alleen goed om ramen mee in te gooien.

Nee hoor want windows>appleSNAPJEEEE?!?!?!?!?!?!?RAMEN!!!!!

HHAHAHAHAAHAHHAHAAHHAAHAHAHAHAHA

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 13:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

M'n laatste herkansing met een voldoende afgesloten. Heb nu het hele 2e jaar afgerond ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 13:13 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

wootum schreef:
M'n laatste herkansing met een voldoende afgesloten. Heb nu het hele 2e jaar afgerond ^^

Congrats :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 13:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Thanks! Kan ik straks gelukkig, zonder me over andere vakken druk te maken, aan m'n minor beginnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ritsurt schreef:


En deze in de set van Nosferatu afgelopen zaterdag :worship:


Ja allebei :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Die eerste is mijn nummer 1 track op het moment :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 13:44 
 
Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
kijk hij kan er nog om lachen ook. helemaal mooi man

nja eigenlijk niet. Ik probeer het met een geintje een beetje weg te werken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
mrazura schreef:
Hij wilt er gewoon goed bijlopen. Wout :worship:


maar hoe kan je dan zo focked op hebben dat je chaos in scorro heb


Leraren en boys zijn jaloers dat hij doekoe heeft dus gaan ze maar hate. Wout moet gewoon naar ze toelope en zegge eey kk sukkel niet hate deze broek is echte gucci. Een gezonde jongen moet zich gewoon goed verzorgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 19:14 
 
Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
teupie schreef:
mrazura schreef:
Hij wilt er gewoon goed bijlopen. Wout :worship:


maar hoe kan je dan zo focked op hebben dat je chaos in scorro heb


Leraren en boys zijn jaloers dat hij doekoe heeft dus gaan ze maar hate. Wout moet gewoon naar ze toelope en zegge eey kk sukkel niet hate deze broek is echte gucci. Een gezonde jongen moet zich gewoon goed verzorgen.

Pwah, wat een lulkoek xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 20:20 
 

nielstil schreef:
Firetrap schreef:
Makkelijk hoor, steeds dezelfde pakken.

jouw kleren zijn overpriced

daarom heeft ie ook steeds dezelfde pakken aan he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
nielstil schreef:
Firetrap schreef:
Makkelijk hoor, steeds dezelfde pakken.

jouw kleren zijn overpriced

daarom heeft ie ook steeds dezelfde pakken aan he.


Deze vond ik toch wel geniaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 00:53 
 

mijn nieuwe avatar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 01:01 
 

KSwoosh schreef:
mijn nieuwe avatar :D

Haha, episch!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 13:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Koffie en Topgear op je brakke zondagmorgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 15:10 
 
Hardtraxx Veteran

Blackburn - Be Aware
Blackburn - It's You
Blackburn - Without Warning
Blackburn & Geck-o Ft. Drivium - Pan-Demic
Phrantic & Blackburn - In Your What
Phrantic - Drift Away
Phrantic - Let Go

Blackburn :worship: :worship: :loving:
Phrantic mainstream :worship: :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 15:11 
 

Wakker worden, Vitesse - Twente en mijn meid die mooi voetbal mee kijkt...
:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Wakker worden, Vitesse - Twente en mijn meid die mooi voetbal mee kijkt...
:)


Drinkt ze ook bier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 15:26 
 
Hardtraxx Addict

Chris Two schreef:
Wakker worden, Vitesse - Twente en mijn meid die mooi voetbal mee kijkt...
:)

Heb jij een vriendin? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 16:29 
 

M-arijn schreef:
Chris Two schreef:
Wakker worden, Vitesse - Twente en mijn meid die mooi voetbal mee kijkt...
:)

Heb jij een vriendin? xd

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 16:47 
 

M-arijn schreef:
Chris Two schreef:
Wakker worden, Vitesse - Twente en mijn meid die mooi voetbal mee kijkt...
:)

Heb jij een vriendin? xd


Waarom kan ik geen vriendin hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteravond en nacht voor, tijdens en na VVV-Willem II :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
M-arijn schreef:
Chris Two schreef:
Wakker worden, Vitesse - Twente en mijn meid die mooi voetbal mee kijkt...
:)

Heb jij een vriendin? xd


Waarom kan ik geen vriendin hebben?


is gewoonweg onmogelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 17:54 
 

Niks is onmogelijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

net zoals al dat gehaat op mensen hier te proberen te stoppen....onmogelijk met de kleine kindjes :D
Vorige  1 ... 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515 ... 1262  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic