Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514 ... 1262  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 12:15 
 

kaboem schreef:
Weet je wat grappig is. Mensen die windows hebben zijn niet perse windows fanboys.

Mensen die een mac hebben, hebben ook een iphone ipod ipad apple tv en zo

tja, als je eenmaal iets hebt dat goed werkt, wil je dat al je spullen goed werken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
kaboem schreef:
Weet je wat grappig is. Mensen die windows hebben zijn niet perse windows fanboys.

Mensen die een mac hebben, hebben ook een iphone ipod ipad apple tv en zo

tja, als je eenmaal iets hebt dat goed werkt, wil je dat al je spullen goed werken xd

En dan tóch een iPhone kopen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 12:25 
 

Apple tv is het grootste drama apparaat ooit, alleen goed om ramen mee in te gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

me gusta schreef:
Apple tv is het grootste drama apparaat ooit, alleen goed om ramen mee in te gooien.

Nee hoor want windows>appleSNAPJEEEE?!?!?!?!?!?!?RAMEN!!!!!

HHAHAHAHAAHAHHAHAAHHAAHAHAHAHAHA
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 12:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bijna weekend :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 14:51 
 
Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
Weet je wat grappig is. Mensen die windows hebben zijn niet perse windows fanboys.

Mensen die een mac hebben, hebben ook een iphone ipod ipad apple tv en zo


Ik heb een windows, een macbook (met windows erop), een iphone, een ipod, een ipad en we hebben ook nog eens een apple tv :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 17:36 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Project 141 schreef:
Windows 8

:lol:

Ik snap niet wat iedereen zit te bashen op Windows 8?
Niks mis mee hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 17:50 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jonge je weet toch Apple is voor de eckte eckte :love: :woot: :drool: :bomb: (L) :yay: :loving: :worship: :clap: :cool: :beer:

En al het andere is kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 17:52 
 
Hardtraxx Veteran

Apple is overpriced. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 18:18 
 
Hardtraxx Addict

Wout1997 schreef:
Apple is overpriced. -.-

Jouw kleren zijn overpiced.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 18:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

http://lsdb.nl/set/112788/the-machine-b ... 06-12.html

Deze set van The Machine op hebben staan :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 18:23 
 
Hardtraxx Veteran

M-arijn schreef:
Wout1997 schreef:
Apple is overpriced. -.-

Jouw kleren zijn overpiced.

Dat heeft toch niets met apple te maken?
Doe niet zo raar en ga niet iemand op alles proberen te pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 18:33 
 
Hardtraxx Addict

Wout1997 schreef:
M-arijn schreef:
Wout1997 schreef:
Apple is overpriced. -.-

Jouw kleren zijn overpiced.

Dat heeft toch niets met apple te maken?
Doe niet zo raar en ga niet iemand op alles proberen te pakken.

oke sorry
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 18:44 
 

Wout1997 schreef:
M-arijn schreef:
Wout1997 schreef:
Apple is overpriced. -.-

Jouw kleren zijn overpiced.

Dat heeft toch niets met apple te maken?
Doe niet zo raar en ga niet iemand op alles proberen te pakken.

Jouw kleren zijn overpriced.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 18:54 
 
Hardtraxx Veteran

Makkelijk hoor, steeds dezelfde pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Makkelijk hoor, steeds dezelfde pakken.

jouw kleren zijn overpriced
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 19:23 
 

nielstil schreef:
Firetrap schreef:
Makkelijk hoor, steeds dezelfde pakken.

jouw kleren zijn overpriced

:lol: en bij wout is het waar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij wilt er gewoon goed bijlopen. Wout :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jullie kleren zijn allemaal overpriced.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 21:25 
 
Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Firetrap schreef:
Makkelijk hoor, steeds dezelfde pakken.

jouw kleren zijn overpriced


Good boy
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Hij wilt er gewoon goed bijlopen. Wout :worship:


maar hoe kan je dan zo focked op hebben dat je chaos in scorro heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 00:01 
 
Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
mrazura schreef:
Hij wilt er gewoon goed bijlopen. Wout :worship:


maar hoe kan je dan zo focked op hebben dat je chaos in scorro heb

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kijk hij kan er nog om lachen ook. helemaal mooi man
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 00:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

jullie zijn zelf overpriced
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 01:03 
 
Hardtraxx Addict



En deze in de set van Nosferatu afgelopen zaterdag :worship:
Vorige  1 ... 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514 ... 1262  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic