Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513 ... 1262  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rijles ging weer dikke prima! :D Half Oostzaan deaud. :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 19:50 
 

:lol:


is er nog een ambulance nodig of zal ik maar gelijk de lijkenvrachtwagen voor laten rijden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
:lol:


is er nog een ambulance nodig of zal ik maar gelijk de lijkenvrachtwagen voor laten rijden?


hahahhahahahahhhahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 19:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:D :D :D :D :D :D :D :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 19:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
Rijles ging weer dikke prima! :D Half Oostzaan deaud. :evil:


Gelukkig is Oostzaan niet zo groot xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
:lol:


is er nog een ambulance nodig of zal ik maar gelijk de lijkenvrachtwagen voor laten rijden?

jij mag geen grappen maken totdat jij die post weer opnieuw post!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 20:56 
 

okay :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 21:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ajax :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Passie in de polder :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 01:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ajax :lol: :lol:


??
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 18:00 
 
Hardtraxx Veteran

Toen stonden ze nog 2-0 voor denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Toen stonden ze nog 2-0 voor denk ik.

Ging kapot omdat City zo domineerde maar Ajax toch voor stond. Prachtig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 11:05 
 
Hardtraxx Veteran

Dat was me toch een vet feest :worship: alleen jammer van de afsluiter op de main toen, dat was echt ruk

Eigen genietmomentje: Gisteren beoordeling gehad op stage, en daar kwam uiteindelijk uit dat als ik zo door ging en me bleef door ontwikkelen ik kans maak op een contract ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 15:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
jammer van de afsluiter op de main toen, dat was echt ruk

Dat was toch dat jaar met Luna & Deepack? Setje heb ik nog best vaak opstaan, erg gaaf namelijk. Was er zelf niet bij, dus weet niet hoe het daar was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 15:14 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Jurheinen schreef:
jammer van de afsluiter op de main toen, dat was echt ruk

Dat was toch dat jaar met Luna & Deepack? Setje heb ik nog best vaak opstaan, erg gaaf namelijk. Was er zelf niet bij, dus weet niet hoe het daar was.

Op het moment zelf was het echt kut, de sets van TBY & Dana daarvoor waren echt epic. Hun set was echt zooooo saai
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 18:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

alle drie tentamens heel dik gehaald. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 19:03 
 

2x PSV - Dnjepr kaarten gewonnen, Ere Noord.. ^^
En net 2x Xbox 360 games (WWE13 & Darksiders II)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 19:56 
 
Hardtraxx Veteran

Iedereen die zit te huilen om tentamens en ik zit thuis te chillen. Filmpje erbij. Geniet ik van ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 20:19 
 

JVDM schreef:
Iedereen die zit te huilen om tentamens en ik zit thuis te chillen. Filmpje erbij. Geniet ik van ja.

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
JVDM schreef:
Iedereen die zit te huilen om tentamens en ik zit thuis te chillen. Filmpje erbij. Geniet ik van ja.

:yes:

+100
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 01:45 
 

Project 141 schreef:
Windows 8

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 04:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Project 141 schreef:
Windows 8

:lol:

Niet met mense lache die snelheid niet gewoon zijn :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 10:54 
 

Weet je wat grappig is. Mensen die windows hebben zijn niet perse windows fanboys.

Mensen die een mac hebben, hebben ook een iphone ipod ipad apple tv en zo
Vorige  1 ... 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513 ... 1262  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic