Rijles ging weer dikke prima!
Half Oostzaan deaud. 
is er nog een ambulance nodig of zal ik maar gelijk de lijkenvrachtwagen voor laten rijden?
hahahhahahahahhhahahawrote:![]()
is er nog een ambulance nodig of zal ik maar gelijk de lijkenvrachtwagen voor laten rijden?
Gelukkig is Oostzaan niet zo grootwrote:Rijles ging weer dikke prima!Half Oostzaan deaud.
jij mag geen grappen maken totdat jij die post weer opnieuw post!wrote:![]()
Ging kapot omdat City zo domineerde maar Ajax toch voor stond. Prachtig!wrote:Toen stonden ze nog 2-0 voor denk ik.
Dat was toch dat jaar met Luna & Deepack? Setje heb ik nog best vaak opstaan, erg gaaf namelijk. Was er zelf niet bij, dus weet niet hoe het daar was.wrote:jammer van de afsluiter op de main toen, dat was echt ruk
Op het moment zelf was het echt kut, de sets van TBY & Dana daarvoor waren echt epic. Hun set was echt zooooo saaiwrote:Dat was toch dat jaar met Luna & Deepack? Setje heb ik nog best vaak opstaan, erg gaaf namelijk. Was er zelf niet bij, dus weet niet hoe het daar was.wrote:jammer van de afsluiter op de main toen, dat was echt ruk
wrote:Iedereen die zit te huilen om tentamens en ik zit thuis te chillen. Filmpje erbij. Geniet ik van ja.
+100wrote:wrote:Iedereen die zit te huilen om tentamens en ik zit thuis te chillen. Filmpje erbij. Geniet ik van ja.
wrote:Windows 8
Niet met mense lache die snelheid niet gewoon zijnwrote:wrote:Windows 8