Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512 ... 1262  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 12:16 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Maar wie is het :$ ?

Gerrie uit Passie In De Polder natuurlijk duh...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 13:34 
 
Hardtraxx Veteran

Cultheld Davey, cultheld ....
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"Ik ben dus uhm... zeg maar een filmproducent..."
Het was echt pijnlijk genant om te zien, maar wel heel erg grappig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

#DaveySWAG21

Godverdomme wat episch :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 20:26 
 
Hardtraxx Veteran



Keer op keer gruwelijk veel kippenvel :loving:
Hoe iemand zoveel emotie in een track kan leggen. Echt sprakeloos. Beste HC nummer ooit voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 04:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
User Centred Design en Understanding Design gehaald :)

:yay:


2e genietmomentje:
iPhone 5 eindelijk na 4 weken binnen gehad van Apple :D
Nieuwe iPod Touch 5G komt volgende week nog binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
urbandesigner schreef:
User Centred Design en Understanding Design gehaald :)

:yay:
.

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

blowtje gerookt sinds lange tijden, met als gevolg goeie lachkick :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 14:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Black Sunrise schreef:
urbandesigner schreef:
User Centred Design en Understanding Design gehaald :)

:yay:
.

:lol: :lol:

Wat is daar grappig aan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 20:02 
 
Hardtraxx Veteran

Beyond Limits is van start gegaan en dit maal 3 uur Hardstyle en een uur industrial.

Opener: KGB's - Channel KGB's
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Beyond Limits is van start gegaan en dit maal 3 uur Hardstyle en een uur industrial.

Opener: KGB's - Channel KGB's


Flikker eens op met je spam. Er is een subforum voor dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 20:18 
 
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Wout1997 schreef:
Beyond Limits is van start gegaan en dit maal 3 uur Hardstyle en een uur industrial.

Opener: KGB's - Channel KGB's


Flikker eens op met je spam. Er is een subforum voor dat.

oke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 01:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
urbandesigner schreef:
Black Sunrise schreef:
:lol: :lol:

Wat is daar grappig aan? :P

Dacht dat je met m'n username zat te kutten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 03:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:drool:

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 23:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Dacht dat je met m'n username zat te kutten :P

Hahahaha nee, maar was ook een leuke geweest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 00:37 
 
Hardtraxx Addict

Deze is zo fucking chill en laidback, heerlijk.

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Minus Is More shirt gewonnen. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nice! Hoe?

En m'n genietmomentje :bomb: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 17:54 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Minus Is More shirt gewonnen. :thumbsup:

Nice. Op Facebook? Wat had je eronder gezet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Parvuz schreef:
Minus Is More shirt gewonnen. :thumbsup:

Nice. Op Facebook? Wat had je eronder gezet?

Ja, de vraag was waarom je naar een Minus Is More feest zou gaan. Ik zei: Because that's called destiny...
Hoppaaa! Geen lange verhalen met tracknamen er in verwerkt! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 18:03 
 
Hardtraxx Veteran

Diepe shit. Gefeliciteerd :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 18:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Het is weer Saifam dag bij mij :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Diepe shit. Gefeliciteerd :thumbup:

Ja heel diepgaand. :P
Vorige  1 ... 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512 ... 1262  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic