Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511 ... 1262  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 22:53 
 
Hardtraxx Veteran

Komt omdat jij er woont, dan stijgt de woningwaarde explosief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 22:57 
 
Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Komt omdat jij er woont, dan stijgt de woningwaarde explosief.

Ik vind hem leuk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

alleen rijke bitches wonen in oostzaan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
Rik schreef:

voor zo'n huis ben in Oostzaan al minstens 3 ton kwijt... :oh:

Het is enkel beneden he...

"groot" appartement.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 14:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

op facebook overal tegenin gaan in een discussie over een afschaffing van de stufi en shit. heerlijk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb in een heeele lange tijd niet zo smakelijk gelachen als toen dit live te volgen was.
gekke belgen :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Coonuh!!!!!!!!!

Anywayz, mijn genietmomentje: volgende week waarschijnlijk een weekje vakantie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een 7 halen voor m'n hertentamen van een P-vak waar ik onnoemelijk veel uren in heb gestoken. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Coonuh!!!!!!!!!

Anywayz, mijn genietmomentje: volgende week waarschijnlijk een weekje vakantie :)

Yep, bevestigd. Onverwachts lekker een weekje vakantie in een warm bed! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 19:23 
 
Hardtraxx Veteran

Geen Ardennen meer? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Geen Ardennen meer? :P

Speciaal afgezegd voor de finale van WIDM!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Geen Ardennen meer? :P

Speciaal afgezegd voor de finale van WIDM!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 20:53 
 
Hardtraxx Veteran

Zoals het hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 11:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

toetsweek voorbij, vanavond werken bij de librije. vetttttttttttt :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 15:07 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 15:20 
 
Hardtraxxer

Eindelijk klaar met m'n tentamens. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 15:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker



:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 15:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Afbeelding

110 kilo? Dat is veel te zwaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Organisatiekunde en Algemene Economie gehaald :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 16:45 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Afbeelding

Die gast lijkt op jou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 16:57 
 
Hardtraxx Veteran

Relaxed :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hij heeft een kop als een ui
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Relaxed :cool:

Maar wie is het :$ ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 02:03 
 
Hardtraxx Addict

Die nieuwe track van Frontliner met Nikkita die me doet denken aan het oude Headhunterz stijltje :thumbsup:
Vorige  1 ... 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511 ... 1262  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic