Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510 ... 1262  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Dakpan schreef:
KSwoosh schreef:
toch missen veel tracks toch een beetje power imo

Wat versta jij onder power? maximale distortion?

Ja, onder andere, ik heb het idee dat veel tracks een wat zachtere sound hebben.
Tis natuurlijk ook geen mainstream hc he ;)

Youtube euveltje, zaterdag zul je dat niet meer zeggen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 12:51 
 

Fuzzylogic schreef:
En-er-gy schreef:
:nono:



Dit nummer is goed!


Crisis Situation is beter, hun beste imo.
En Fuck God.


Zijn beste*
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 13:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoe zijn de foto's van Pommer op jouw camera?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Hoe zijn de foto's van Pommer op jouw camera?

Heb je het tegen mij? Zo ja, niet bestemd voor het internet :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 13:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahahaha dat idee had ik ook bij het bekijken van de foto's op m'n tel ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 13:24 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Laten we dat ook maar niet doen dan :P Moet er wel bij zeggen dat 9 vd 10 met opzet zo waren hoor :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Laten we dat ook maar niet doen dan :P Moet er wel bij zeggen dat 9 vd 10 met opzet zo waren hoor :innocent:

Het valt ook reuze mee hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 14:00 
 

Steffnov schreef:
Youtube euveltje, zaterdag zul je dat niet meer zeggen ;)

tuurlijk, live klinkt bijna alles dik :P
ik weet nog wel toa op PH :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 14:39 
 

Havo diploma gehaald! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 14:42 
 

dellionNL schreef:
Havo diploma gehaald! :yay:

In Oktober?
Wel gefeliciteerd iig
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 14:47 
 

Almighty schreef:
dellionNL schreef:
Havo diploma gehaald! :yay:

In Oktober?
Wel gefeliciteerd iig


Haha, die reactie hoorde ik al vaker ja. Ik was ziek tijdens mondelinge examens, dus ik moest die op een later moment doen. En pas daarna kon ik herexamens doen, wat dus vandaag was :P

Maar thanks. Dat gaat gevierd worden vanavond! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 14:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Congrats daniel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 15:04 
 
Hardtraxx Veteran

Gefeliciteerd! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Fuzzylogic schreef:
En-er-gy schreef:
:nono:



Dit nummer is goed!


Crisis Situation is beter, hun beste imo.
En Fuck God.


Zijn beste*


Ik dacht altijd dat het er twee waren, don't ask me why xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 00:26 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Uit verveling ging ik net Reading - Arsenal kijken, denk je een random saaie wedstrijd te krijgen. Wordt het gewoon 5-7 voor Arsenal na een 4-0 voorsprong voor Reading xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 20:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Binnenkort samenwonen :D :D

http://www.funda.nl/koop/groningen/appa ... ialaan-47/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 21:40 
 
Hardtraxx Veteran

Jezus wat zijn huizen goedkoop in dat rare noorden. :O Wel mooi huisje hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 21:47 
 
Hardtraxx Veteran

Assassins Creed 3 :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 22:04 
 
Hardtraxx Veteran

Rik schreef:


Ziek man! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 22:09 
 
Hardtraxxer

eerste twee tentamens gehaald waarvan de eerste met een 5.5. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

3 keer posten? :lol:

Kom op zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:

voor zo'n huis ben in Oostzaan al minstens 3 ton kwijt... :oh:
Vorige  1 ... 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510 ... 1262  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic