Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509 ... 1262  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Heeft iemand een accuboor?
Ik wil een gat schieten maar ben mijn accuboor verloren! #dtv

Laat maar, de buurman had hem ff geleend!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 23:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Dan gebruik ik deze dubbelpost om te zeggen dat kaboem dat niet echt zei :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$

Had je er nou WEER een?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Daveytl schreef:
Dan gebruik ik deze dubbelpost om te zeggen dat kaboem dat niet echt zei :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$

Had je er nou WEER een?

Hoppa :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 23:35 
 

hardcoresjors schreef:
hardcoresjors schreef:
Heeft iemand een accuboor?
Ik wil een gat schieten maar ben mijn accuboor verloren! #dtv

Laat maar, de buurman had hem ff geleend!

gadverdamme sjors
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 23:41 
 

ja kaboem, je had gelijk, het album is lekker, en dit nr is een genietmomentje :bomb:

toch missen veel tracks toch een beetje power imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 23:42 
 

:nono:



Dit nummer is goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
toch missen veel tracks toch een beetje power imo


lol

Wat versta jij onder power? maximale distortion?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
KSwoosh schreef:
toch missen veel tracks toch een beetje power imo


lol

Wat versta jij onder power? maximale distortion?

Dansende negers met ieders één kippenpoot in de hand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen bucket?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat zou praktischer zijn, maar dat zou niet overeenkomen met de realiteit, want zij kunnen dat namelijk niet betalen van hun uitkering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 00:14 
 

blew me of my socks....
:bomb:

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 00:16 
 

Dakpan schreef:
KSwoosh schreef:
toch missen veel tracks toch een beetje power imo

Wat versta jij onder power? maximale distortion?

Ja, onder andere, ik heb het idee dat veel tracks een wat zachtere sound hebben.
Tis natuurlijk ook geen mainstream hc he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 00:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Geen bucket?

IB4tommetjeuh
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 00:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Dakpan schreef:
Geen bucket?

IB4tommetjeuh

Die vent jankt alleen over gated kicks en reverse bass. Early is bout en iedereen zou dat moeten accepteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 00:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
:nono:



Dit nummer is goed!


Crisis Situation is beter, hun beste imo.
En Fuck God.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 01:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
TiMOTHYb schreef:
Dakpan schreef:
Geen bucket?

IB4tommetjeuh

Die vent jankt alleen over gated kicks en reverse bass. Early is bout en iedereen zou dat moeten accepteren.

Ik heb op de vorige pagina geleerd dat maximale distortion harder is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 01:20 
 

tommetjeuh schreef:
Ik heb op de vorige pagina geleerd dat maximale distortion harder is!

Toch eens beter onderscheid leren maken tussen meningen en feiten, beste heer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 09:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Early is bout en iedereen zou dat moeten accepteren.

Ooooh you have crossed the line fatass!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 09:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Olijfboompje schreef:
Early is bout en iedereen zou dat moeten accepteren.

Ooooh you have crossed the line fatass!

Wooodeeee. Niet messen met de gespierde bodybuildbitch uit Zwiffa mattie! Deze fatass heeft armen like de hulk moannn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Mr Lellebel schreef:
Olijfboompje schreef:
Early is bout en iedereen zou dat moeten accepteren.

Ooooh you have crossed the line fatass!

Wooodeeee. Niet messen met de gespierde bodybuildbitch uit Zwiffa mattie! Deze fatass heeft armen like de hulk moannn!

Wat denk je mattie?! Hij gaat 2 keer per week naar sportschool hij is kastoe wollah?! Die boy uit Swinnadrecht is niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 10:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Aiii nah tantoe leipe takkie zet jij hier. Zaterdag ga jij down mattie, we rammen zo een inductieplaat tegen je kop!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 10:13 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 10:21 
 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Keerl rustig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Genietmomentje trouwens: een episch filmpje van Thrillogy tijdens Scary Noises :D
Vorige  1 ... 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509 ... 1262  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic