Laat maar, de buurman had hem ff geleend!wrote:Heeft iemand een accuboor?
Ik wil een gat schieten maar ben mijn accuboor verloren! #dtv

Laat maar, de buurman had hem ff geleend!wrote:Heeft iemand een accuboor?

Had je er nou WEER een?wrote:Dan gebruik ik deze dubbelpost om te zeggen dat kaboem dat niet echt zei![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoppawrote:Had je er nou WEER een?wrote:Dan gebruik ik deze dubbelpost om te zeggen dat kaboem dat niet echt zei![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gadverdamme sjorswrote:Laat maar, de buurman had hem ff geleend!wrote:Heeft iemand een accuboor?
lolwrote: toch missen veel tracks toch een beetje power imo
Dansende negers met ieders één kippenpoot in de hand.wrote:lolwrote: toch missen veel tracks toch een beetje power imo
Wat versta jij onder power? maximale distortion?
Ja, onder andere, ik heb het idee dat veel tracks een wat zachtere sound hebben.wrote:Wat versta jij onder power? maximale distortion?wrote: toch missen veel tracks toch een beetje power imo
Die vent jankt alleen over gated kicks en reverse bass. Early is bout en iedereen zou dat moeten accepteren.wrote:IB4tommetjeuhwrote:Geen bucket?
Crisis Situation is beter, hun beste imo.
Ik heb op de vorige pagina geleerd dat maximale distortion harder is!wrote:Die vent jankt alleen over gated kicks en reverse bass. Early is bout en iedereen zou dat moeten accepteren.wrote:IB4tommetjeuhwrote:Geen bucket?
Toch eens beter onderscheid leren maken tussen meningen en feiten, beste heer.wrote:Ik heb op de vorige pagina geleerd dat maximale distortion harder is!
Ooooh you have crossed the line fatass!wrote: Early is bout en iedereen zou dat moeten accepteren.
Wooodeeee. Niet messen met de gespierde bodybuildbitch uit Zwiffa mattie! Deze fatass heeft armen like de hulk moannn!wrote:Ooooh you have crossed the line fatass!wrote: Early is bout en iedereen zou dat moeten accepteren.
Wat denk je mattie?! Hij gaat 2 keer per week naar sportschool hij is kastoe wollah?! Die boy uit Swinnadrecht is niks.wrote:Wooodeeee. Niet messen met de gespierde bodybuildbitch uit Zwiffa mattie! Deze fatass heeft armen like de hulk moannn!wrote:Ooooh you have crossed the line fatass!wrote: Early is bout en iedereen zou dat moeten accepteren.