Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508 ... 1262  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 23:09 
 

teupie schreef:
wat houdt opzij klikken met muis in?

je scrollwiel naar links kunnen bewegen, wat telt als klik

ik gebruikte dat om Vorige en Volgende uit te voeren, super handig in Explorer/Finder en internet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 23:26 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 23:44 
 
Hardtraxx Addict

Project 141 schreef:


:yay: :yay:

Flogging Molly!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

agkaglahlahaalk :loving: :loving: :loving: :drool: :drool: :drool:

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 11:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Toen de tijd supervet nummer maar bijna elke mainstream artiest gebruikte dat nummer van toen hij uit kwam tot recent als afsluiter.
Jammer ben m wel flauw nu >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 12:01 
 

afgelopen vakantie :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 13:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

m'n tentamen van net :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 19:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Slapen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oren op 4mm gestretcht net na anderhalve maand gewacht te hebben :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 21:08 
 

Fuzzylogic schreef:
Oren op 4mm gestretcht net na anderhalve maand gewacht te hebben :D

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Oren op 4mm gestretcht net na anderhalve maand gewacht te hebben :D

Dat is echt vet!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 21:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
Afbeelding


waar haal jij die irritante kut-gifjes vandaan joh xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 21:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja mooi die heeft echt voor alles een GIFje xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Fuzzylogic schreef:
Oren op 4mm gestretcht net na anderhalve maand gewacht te hebben :D

Afbeelding


Haha tof dat de tekst ontbreekt :cool:

Oke om die van oostzaner moest ik wel lachen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 22:27 
 

Fuzzylogic schreef:
Oren op 4mm gestretcht net na anderhalve maand gewacht te hebben :D

dafuq you talking about nigga
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze lelijke tyfus troep:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 22:28 
 

KSwoosh schreef:
Fuzzylogic schreef:
Oren op 4mm gestretcht net na anderhalve maand gewacht te hebben :D

dafuq you talking about nigga


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Deze lelijke tyfus troep:
Afbeelding

Ik ben helemaal verkocht, ga d'r direct 1 schieten! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 22:53 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind dat best gaaf, als ze maar niet belachelijk groot worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft iemand een accuboor?
Ik wil een gat schieten maar ben mijn accuboor verloren! #dtv
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

om een gat te schieten kan je het beste een handpistool gebruiken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 23:25 
 

tommetjeuh schreef:
Deze lelijke tyfus troep:
Afbeelding

Dan zijn wij het met elkaar eens tom.

way to go on het verneuken van je oren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Dan zijn wij het met elkaar eens tom.

way to go on het verneuken van je oren.

kaboem schreef:
Frenchcore?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan gebruik ik deze dubbelpost om te zeggen dat kaboem dat niet echt zei :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$
Vorige  1 ... 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508 ... 1262  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic