Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507 ... 1262  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit kanaal: http://www.youtube.com/user/TheWaterwhi ... ture=watch
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 02:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:


Holy allemachtige :worship: :worship:

HOLY MOZES MOTHER OF GOD! Jezus die plaat, wat heerlijk :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 15:42 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:


lol wtf xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 16:34 
 
Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:


Haha dat fluisteren klinkt op een of andere manier wel fijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 18:32 
 
Hardtraxx Veteran

Cartman :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
D-Nemacyst schreef:
frenchcore

kaboem schreef:
tokkiemuziek.


:yes:

Zo'n onzin dit. Waar baseer je dit op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 12:54 
 

Afbeelding




frenchcore svp vorige keer
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 12:55 
 
Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
Cruelty schreef:
D-Nemacyst schreef:
frenchcore

kaboem schreef:
tokkiemuziek.


:yes:

Zo'n onzin dit. Waar baseer je dit op?


kaboem vond laatst een frenchcore nummer van angerfist leuk dus hij spreekt zichzelf tegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 16:04 
 
Hardtraxx Veteran



Als je het origineel inmiddels zat bent, is dit een heerlijke andere variant :loving:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 18:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een verkrachting van het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 18:41 
 

kaboem schreef:
frenchcore svp vorige keer

jij bent echt veel beter ja :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 18:53 
 

KSwoosh schreef:
kaboem schreef:
frenchcore svp vorige keer

jij bent echt veel beter ja :lol:



Duidelijk wel ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 01:56 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:

wtf, kut wijf
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 08:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Dakpan schreef:

wtf, kut wijf


Hoezo is zij een kut wijf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 12:05 
 


Deze man. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 13:03 
 
Hardtraxx Veteran

Entourage schreef:

Deze man. :worship:

:lol: :lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Hele tijd tijdens het kijken van Dexter vocals herkennen uit tracks :P Laatste was 'Camouflage is nature's craftiest trick', nooit geweten dat die van Dexter was :P

Haha ik ook niet :P Altijd vet bij het kijken van films/series dat je dat opeens opmerkt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Project 141 schreef:
Hele tijd tijdens het kijken van Dexter vocals herkennen uit tracks :P Laatste was 'Camouflage is nature's craftiest trick', nooit geweten dat die van Dexter was :P

Haha ik ook niet :P Altijd vet bij het kijken van films/series dat je dat opeens opmerkt :D

Inderdaad, altijd vet. Andersom heb ik dat eigenlijk zelden, dat ik er bij nadenk dan. Ergste was nog bij Tropic Thunder, die halve film zit inmiddels in track xd en mooiste momentje was random Street Kings kijken, en opeens de vocals uit Hellsystem - Set Me Up herkennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Hele tijd tijdens het kijken van Dexter vocals herkennen uit tracks :P Laatste was 'Camouflage is nature's craftiest trick', nooit geweten dat die van Dexter was :P

Welk seizoen/ welke aflevering/ welk deel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 22:13 
 

nieuwe muis hebben, en eindelijk weer kunnen scrollen :D
alleen kan ik niet meer opzij klikken met me scroll wiel :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 22:29 
 

KSwoosh schreef:
nieuwe muis hebben, en eindelijk weer kunnen scrollen :D
alleen kan ik niet meer opzij klikken met me scroll wiel :(

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 22:40 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
nieuwe muis hebben, en eindelijk weer kunnen scrollen :D
alleen kan ik niet meer opzij klikken met me scroll wiel :(


dat is zo chill he, heb het ook :D fucking handig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 22:57 
 

The Venator schreef:
KSwoosh schreef:
nieuwe muis hebben, en eindelijk weer kunnen scrollen :D
alleen kan ik niet meer opzij klikken met me scroll wiel :(


dat is zo chill he, heb het ook :D fucking handig.

ja idd , alleen moet ik het nu doen met 2 knopjes aan de zijkant van me muis :P ben van de Logitech G5 naar de G400 gegaan :P godzijdank weinig verschil hehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat houdt opzij klikken met muis in?
Vorige  1 ... 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507 ... 1262  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic