Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506 ... 1262  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Compilatie cd van Hans Zimmer binnen gehaald :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 23:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Pommer schreef:
Held, jammer dat ie volgend jaar waarschijnlijk gewoon bij Chelsea ofzo speelt :(

Lijkt mij juist mooi als hij bij een grote club komt. Zou zo geweldig zijn als hij bij Arsenal komt :loving:

Ja bij een mooie grote club idd, maar dat is Chelsea dus niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 01:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

[01:49] kaboem: vette plaat
[01:49] Entourage: waarom zolang geleden kaboem
[01:49] kaboem: 36. Angerfist - Pissin' Razorbladez

Daniel die zowaar een frenchcoreplaat vet vind :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 09:47 
 
Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
[01:49] kaboem: vette plaat
[01:49] Entourage: waarom zolang geleden kaboem
[01:49] kaboem: 36. Angerfist - Pissin' Razorbladez

Daniel die zowaar een frenchcoreplaat vet vind :yay:


Haha en maar zeiken over Frenchcore die gast xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 09:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is ook echt teringherrie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 10:14 
 

Mr Lellebel schreef:
Is ook echt teringherrie :D


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 13:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Maar stiekem waardeert hij het gewoon, want frenchcore haten is kewl!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 16:51 
 
Hardtraxx Elite

Vier van de zes tentamens al gehaald! En van de andere twee nog geen uitslag. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 16:58 
 

D-Nemacyst schreef:
Maar stiekem waardeert hij het gewoon, want frenchcore haten is kewl!



Nee ik heb gewoon echt een hekel aan die tokkiemuziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 17:42 
 

Cruelty schreef:
D-Nemacyst schreef:
frenchmuziek

kaboem schreef:
tokkiecore.


:yes:

??
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 18:21 
 

Onthafloorx schreef:
Vier van de zes tentamens al gehaald! En van de andere twee nog geen uitslag. :D

gefeliciteerd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.powned.tv/nieuws/media/2012/ ... rreus.html

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 18:34 
 

En-er-gy schreef:
Onthafloorx schreef:
Vier van de zes tentamens al gehaald! En van de andere twee nog geen uitslag. :D

gefeliciteerd!

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
Onthafloorx schreef:
Vier van de zes tentamens al gehaald! En van de andere twee nog geen uitslag. :D

gefeliciteerd!




Een genietmomentje op zich :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bier drinken en ajax kijken :thumbsup:

stuntje zal er niet in zitten maar oke
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
bier drinken en ajax kijken :thumbsup:

stuntje zal er niet in zitten maar oke

kleine tekst is wel kanker hip de laatste tijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[youtube]http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=jW7EnJL9hLY[/youtube]

Deze gozer is zo baas :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 19:32 
 
Hardtraxx Veteran

Ik dacht eerst dat het kleine streepje een laag streepje was xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=jW7EnJL9hLY[/youtube]

Deze gozer is zo baas :worship:

Ze houdt eigenlijk ook helemaal niet van me maarja..
Mag niet vreemdgaan dusja :lol: Baaaas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 19:57 
 

tommetjeuh schreef:
teupie schreef:
bier drinken en ajax kijken :thumbsup:

stuntje zal er niet in zitten maar oke

kleine tekst is wel kanker hip de laatste tijd

Ook knaker irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 20:16 
 
Hardtraxx Veteran

Jij bent irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 20:16 
 

chicken schreef:
Jij bent irritant.

Jij bent een kip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Jij bent irritant.

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Holy allemachtige :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 21:25 
 
Hardtraxx Veteran

XtD schreef:


Holy allemachtige :worship: :worship:

Zelfde andere 2 anthems zijn ook heel vet. Meander steekt er toch heel ver bovenuit.
Nu maar Tainted audio luisteren. Dreams of salvation klonk iig goed
Vorige  1 ... 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506 ... 1262  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic