Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505 ... 1262  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha zo fucking veel dubbelposts hé, en ik doe niks geks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hé.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Hé.

:$


Wat een baas :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Wat een baas :loving:


Zieke spits! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 17:22 
 

hardstyle-releases/agami-mosh-truly-matters-t30390.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tha Playah - Clockwork :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 22:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Henk-Jan schreef:
Hé.

:$


Wat een baas :loving:


Is nr 2 niet keihard buitenspel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 23:13 
 
Hardtraxx Veteran

Is de herhaling niet duidelijk genoeg? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 05:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf D-Nem xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 08:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Is nr 2 niet keihard buitenspel?

Are...are...you a woman?!?!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 10:16 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Held, jammer dat ie volgend jaar waarschijnlijk gewoon bij Chelsea ofzo speelt :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 11:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Hahaha zo fucking veel dubbelposts hé, en ik doe niks geks :P

Jij doet áltijd gek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 13:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Wtf D-Nem xd


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 13:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Endymion houd van mij :love: :love: :love: :love: :love:

in 2011 won ik kaartjes voor Qore van de beste mannen.. En dit jaar weer :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 14:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Endymion houd van mij :love: :love: :love: :love: :love:

in 2011 won ik kaartjes voor Qore van de beste mannen.. En dit jaar weer :worship: :worship:


Nu moeten wij nog van Endymion houden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 14:09 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 14:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
roberttt schreef:
Endymion houd van mij :love: :love: :love: :love: :love:

in 2011 won ik kaartjes voor Qore van de beste mannen.. En dit jaar weer :worship: :worship:


Nu moeten wij nog van Endymion houden :P


Ik hou al van hun :love:

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 14:19 
 

roberttt schreef:
D-Nemacyst schreef:
roberttt schreef:
Endymion houd van mij :love: :love: :love: :love: :love:

in 2011 won ik kaartjes voor Qore van de beste mannen.. En dit jaar weer :worship: :worship:


Nu moeten wij nog van Endymion houden :P


Ik hou al van hun :love:


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Ik hou al van hun :love:



Reken die maar vooral aan Ruffneck toe :P Hoewel ik wel wat synths van Endymion nog terug hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 15:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jaah, klopt.. Maar ze maken opzich nog wel leuk spul :)





Deze vind ik zelf ook wel gaaf
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 22:13 
 
Hardtraxx Veteran

Davey met zijn dubbelposts :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Held, jammer dat ie volgend jaar waarschijnlijk gewoon bij Chelsea ofzo speelt :(

Lijkt mij juist mooi als hij bij een grote club komt. Zou zo geweldig zijn als hij bij Arsenal komt :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 22:23 
 

Genieten
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 23:26 
 
Hardtraxx Veteran

Hoezo dom? Is toch een vrij normale reactie :')

Dat jij nou volk met dat niveau op je FB heb staan, ik heb al die statussen niet eens gezien.
Vorige  1 ... 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505 ... 1262  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic