Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504 ... 1262  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 13:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Je weet toch, hij bepaald wat jij leuk moet vinden! Zo werkt dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 13:45 
 
Hardtraxx Addict



Pure .... Porno .. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De afgelopen 4 dagen. What the fuck was dit voor epische week!?

Woensdagavond avondje kalm aan naar de kroeg totdat we met paar man uitgenodigd werden om bij zo'n meisje thuis te komen waarvan de ouders op vakantie waren. Allemaal fucking dronken mooie meisjes en een paar stronken gasten. 1 gast schoof met zijn handen zijn eigen kots in een emmer. Nog nooit zoiets gezien, prachtig xd

Donderdagavond stappen in Nijmegen was ook briljant. Eerst hasj gerookt en daarna bierspellen gedaan en toen de stad in. 2 gasten van ons zijn nog achtervolgd door een boze junk en 1 van die gasten werd 7 keer afgewezen door 7 verschillende dames :lol:

Vrijdagavond verjaardag van 2 maten van me gevierd die om 0.00 jarig werden. Daarna nog naar de kroeg gegaan om het daar ff chill door te vieren.

Gisterenavond verjaardag van een maat gehad. 19.00 begonnen met wat wiet en daarna wat biertjes gedronken.
Toen rond 1.00 weer wat wiet gerookt, ff naar de Turk geweest met Pete waar hij 9 frikandellen bestelde voor zichzelf ( :lol: ) en toen weer teruggegaan om wat biertjes en Bacardi Razz/ Fanta (raketje) te drinken.


En nu dus een veel te lang verhaal aan het typen dat nu zijn einde nadert. Wat een week :worship:
Nu 2 weken heel rustig aan doen zonder alcohol e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Nu 2 weken heel rustig aan doen zonder alcohol e.d.

Moeilijke tijden .. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 14:52 
 

Dat album van Headhunterz van gisteren. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

na 1,5 weer eindelijk voetballen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 16:16 
 

teupie schreef:
na 1,5 weer eindelijk voetballen :D

1,5 weer, is dat dan zon of regen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Daveytl schreef:
Nu 2 weken heel rustig aan doen zonder alcohol e.d.

Moeilijke tijden .. :(

Inderdaad. Wordt afzien :(

Haha nee, wordt een makkie als ik het echt aan mezelf beloof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
teupie schreef:
na 1,5 weer eindelijk voetballen :D

1,5 weer, is dat dan zon of regen?


1,5 regen en 3 zon
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 17:23 
 

Na regen komt zonneschijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Na regen komt zonneschijn.


in nederland komt na regen gewoon weer regen hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

en als we dan een keer zonneschijn hebben, komt er veel te snel alsnog regen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 18:44 
 

Niet op Decibel geweest dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 18:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daar had je regen van zweet
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

toch weer regen dus :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 21:40 
 
Hardtraxx Veteran

Peter :lol: nice
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://forum.fok.nl/topic/1884465/4/25
Citaat:
"Beste Robert,

ik ben een jongman van 30 die via deze weg een ipad wilt verdienen ik bied me aan bij mannen en vrouwen...jij hebt een ipad en lijkt het je wat ik ben voor veel in (geen plas en poep sex en geen harde sm)... Voor de rest is alles bespreekbaar...interesse ...stuur een berichtje..en ik zal reageren
Michiel
(Meer dan 7 jaar actief op Marktplaats)"

"Beste Robert,

Citaat:
Is de iPad er nog? Ik zou de iPad graag bij jouw willen ophalen. Ik ben student en kan hem goed gebruiken voor mijn mbo studie bloemist. Als dank kan ik je elke week een door mezelf gemaakt bosje bloemetjes geven.

Alvast bedankt! Kusjes Sisi
Sisi
(Meer dan 7 jaar actief op Marktplaats)"


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 23:33 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Pete waar hij 9 frikandellen bestelde voor zichzelf ( :lol: )

Wat een koning, hij besteld altijd verdomd veel frikandellen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 00:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

79. Frontliner.

Citaat:
Best known for: 'Spacer', 'Discorecord', 'Dream Dust', 'Symbols' and my long arms!

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 00:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

79. Frontliner.

Citaat:
Best known for: 'Spacer', 'Discorecord', 'Dream Dust', 'Symbols' and my long arms!

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 02:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zozo, een dubbelpost, zie je nog maar zelden tegenwoordig
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 04:32 
 

Daveytl schreef:
79. Frontliner.

Citaat:
Best known for: 'Spacer', 'Discorecord', 'Dream Dust', 'Symbols' and my long arms!

:lol:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 08:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Davey, jij verdient die 10042 posts helemaal niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 09:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Davey, jij verdient die 10042 posts helemaal niet :P


Het zijn er 5021 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 09:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Mr Lellebel schreef:
Davey, jij verdient die 10042 posts helemaal niet :P


Het zijn er 5021 :P

Precies! Cheater!
Vorige  1 ... 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504 ... 1262  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic