De afgelopen 4 dagen. What the fuck was dit voor epische week!?
Woensdagavond avondje kalm aan naar de kroeg totdat we met paar man uitgenodigd werden om bij zo'n meisje thuis te komen waarvan de ouders op vakantie waren. Allemaal fucking dronken mooie meisjes en een paar stronken gasten. 1 gast schoof met zijn handen zijn eigen kots in een emmer. Nog nooit zoiets gezien, prachtig
Donderdagavond stappen in Nijmegen was ook briljant. Eerst hasj gerookt en daarna bierspellen gedaan en toen de stad in. 2 gasten van ons zijn nog achtervolgd door een boze junk en 1 van die gasten werd 7 keer afgewezen door 7 verschillende dames
Vrijdagavond verjaardag van 2 maten van me gevierd die om 0.00 jarig werden. Daarna nog naar de kroeg gegaan om het daar ff chill door te vieren.
Gisterenavond verjaardag van een maat gehad. 19.00 begonnen met wat wiet en daarna wat biertjes gedronken.
Toen rond 1.00 weer wat wiet gerookt, ff naar de Turk geweest met Pete waar hij 9 frikandellen bestelde voor zichzelf (

) en toen weer teruggegaan om wat biertjes en Bacardi Razz/ Fanta (raketje) te drinken.
En nu dus een veel te lang verhaal aan het typen dat nu zijn einde nadert. Wat een week
Nu 2 weken heel rustig aan doen zonder alcohol e.d.