Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503 ... 1262  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ruubiie schreef:
Zo'n 300mb aan early hardstyle ontvangen :loving: wat ben ik sinds zaterdag verkocht aan early hs zeg! :hearteyes:

20 nummers? :P


:lol: Nu je het zegt xd :lol: :lol: ff tellen! xd


Edit: 30 stuks om precies te zijn :P !
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 14:04 
 

genietmomentje hoe geruisloos mn toetsenbord weer klinkt na ik em grondig heb schoongemaakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

het Ziggodome :loving: het is de HMH aan steroids :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kut verkeerd topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 14:48 
 

Dakpan schreef:
Kut verkeerd topic.

genietmomentje
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaspers ava.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 15:33 
 

Fuzzylogic schreef:
Kaspers ava.

:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Fuzzylogic schreef:
Kaspers ava.

:cool:


das een mooie 2de plek voor jou :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Extra makkelijk te spotten wie er op dit forum te kort komen zo :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Extra makkelijk te spotten wie er op dit forum te kort komen zo :lol:


dat is wat jij er van maakt

teminste als je dat uitmaakt uit onze avatars

als je kijkt naar de jouwe kom jij waarschijnlijk een duim in je aars tekort :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 15:44 
 

tommetjeuh schreef:
Extra makkelijk te spotten wie er op dit forum te kort komen zo :lol:

Of mensen die weten hoe ze extra kunnen genieten na elke post die ze maken, en daarmee ook erg lief zijn voor de rest van het forum ;)
Er zijn ook nog sociale mensen op deze wereld he tom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ Bil avatar: mijn avatar is bedoeld om iedereen een extra steuntje in de rug te geven die hem toevallig ziet, zoals kasper beschrijft is dat mijn bijdrage aan deze sociale maatschappij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 15:48 
 

:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
tommetjeuh schreef:
Extra makkelijk te spotten wie er op dit forum te kort komen zo :lol:


als je kijkt naar de jouwe kom jij waarschijnlijk een duim in je aars tekort :P


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 16:21 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:


Schaamteloze Frontliner-ripoff, creeƫr lekker je eigen stijl :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 16:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Afbeelding

Deze op hebben staan :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 17:52 
 
Hardtraxxer

Dat mijn nieuwe boxen binnen zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ons mam die mij komt ophalen morgenvroeg om 05:00 uur na Inshock omdat ik per se wil blijven tot Radical klaar is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 19:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
tommetjeuh schreef:
Extra makkelijk te spotten wie er op dit forum te kort komen zo :lol:


als je kijkt naar de jouwe kom jij waarschijnlijk een duim in je aars tekort :P


:lol: haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Extra makkelijk te spotten wie er op dit forum te kort komen zo :lol:


Voor die types is er al een topic toch. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
tommetjeuh schreef:
Extra makkelijk te spotten wie er op dit forum te kort komen zo :lol:


Voor die types is er al een topic toch. :P

Waar die avatars ook veel terug te vinden zijn :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 01:49 
 
Hardtraxx Addict

Die nieuwe tracks van Zatox knalde er live lekker hard doorheen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 12:19 
 

er zijn gewoon mensen die die troep van afgelopen zaterdagnacht goed vonden



:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 13:03 
 
Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
er zijn gewoon mensen die die troep van afgelopen zaterdagnacht goed vonden



:lol: :lol: :lol:


Iedereen moet toch ergens beginnen :lol: je zal je maar bezig houden met wat anderen goed vinden zeg :aww:
Vorige  1 ... 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503 ... 1262  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic