Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502 ... 1262  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 18:09 
 
Hardtraxx Veteran

baas
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 18:22 
 

In Antwerpen zat ik op een terrasje bij een pleintje. Op dat pleintje was een halte van een treintje die de stad doorrijdt langs alle culturele hotspots, stapt er ineens een hele groep orthodoxe joden in zo'n trein. Ik kon mijn lach echt niet meer inhouden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
In Antwerpen zat ik op een terrasje bij een pleintje. Op dat pleintje was een halte van een treintje die de stad doorrijdt langs alle culturele hotspots, stapt er ineens een hele groep onorthodoxe joden in zo'n trein. Ik kon mijn lach echt niet meer inhouden :lol:


:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 19:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:

xd

Haha, mooi! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 20:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nu al weekend hebben :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 20:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Nu al weekend hebben :beer:

Hier nog een! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 20:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nu al vakantie hebben ^^ :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Nu al weekend hebben :beer:



Of je hebt gewoon vakantie ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 21:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
dennis schreef:
Nu al weekend hebben :beer:



Of je hebt gewoon vakantie ^^

Ik heb geen vakantie gehad :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
dennis schreef:
Nu al weekend hebben :beer:

Hier nog een! :D

Ik ook :D
Morgen Walibi :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 22:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het geeft mij nog steeds kippenvel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alisher Yakubov
Daniel Kandi 124 and some unknow DJ ADARO is 119 Not fare at all

Alisher Yakubov what? I listen to trance and ask people in trance community ADARO they will say the same what I said who is ADARO?

Alisher Yakubov what are you talking about? Kandi is much more productive compared to ADARO, i never heard about him in ASOT not even once, and ASOT is very big show

Alisher Yakubov what makes me wonder how come he is higher. Trance community much bigger than hard style community, I am sure about that. ASOT is the biggest show, and you call me and idiot without prove

https://www.facebook.com/djmagazine/pos ... 5450663796

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 14:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijk uit kateren op mijn zelfgemaakte tuinset!
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heerlijk nummer inderdaad ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zet ik daarvoor nou The Pressure af, wanne troep
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 15:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Morgen Oktoberfest + Q-Dance prs Headhunterz, moet wel een episch dagje worden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 22:24 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Nu al vakantie hebben ^^ :woot:


Friesland :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Morgen Oktoberfest + Q-Dance prs Headhunterz, moet wel een episch dagje worden :D


Hoe kom jij ooit bij Hhz aan na Oktoberfest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 23:25 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Pommer schreef:
Morgen Oktoberfest + Q-Dance prs Headhunterz, moet wel een episch dagje worden :D


Hoe kom jij ooit bij Hhz aan na Oktoberfest?


Dat wordt een lastige uitdaging ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 23:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Pommer schreef:
Morgen Oktoberfest + Q-Dance prs Headhunterz, moet wel een episch dagje worden :D


Hoe kom jij ooit bij Hhz aan na Oktoberfest?


Taxi :cool:

Nee ik ga zeg maar van 4 tot 8 naar dat oktoberfest, dan ff naar huis wat eten/douchen/omkleden en dan rond half 10 richting ziggo dome waar ik dan rond kwart over 10 aankom, dan is de drank alweer redelijk gezakt :P

Dat is vooralsnog het plan tenminste, als het daar veel te gezellig is blijf ik gewoon tot kwart over 9, en hoe het dan loopt zien we dan wel weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 06:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo'n 300mb aan early hardstyle ontvangen :loving: wat ben ik sinds zaterdag verkocht aan early hs zeg! :hearteyes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 11:09 
 
Hardtraxx Veteran

Case Dj schreef:
roberttt schreef:
Nu al vakantie hebben ^^ :woot:


Friesland :worship:

:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De magische grens van 10.000 posts bereikt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 12:32 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Zo'n 300mb aan early hardstyle ontvangen :loving: wat ben ik sinds zaterdag verkocht aan early hs zeg! :hearteyes:

20 nummers? :P
Vorige  1 ... 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502 ... 1262  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic