baas
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 1 day ago
A
In Antwerpen zat ik op een terrasje bij een pleintje. Op dat pleintje was een halte van een treintje die de stad doorrijdt langs alle culturele hotspots, stapt er ineens een hele groep orthodoxe joden in zo'n trein. Ik kon mijn lach echt niet meer inhouden 
Last edited by Almighty on , edited 1 time in total.
wrote:In Antwerpen zat ik op een terrasje bij een pleintje. Op dat pleintje was een halte van een treintje die de stad doorrijdt langs alle culturele hotspots, stapt er ineens een hele groep onorthodoxe joden in zo'n trein. Ik kon mijn lach echt niet meer inhouden
Haha, mooi!
Hier nog een!wrote:Nu al weekend hebben
wrote:Nu al weekend hebben
Of je hebt gewoon vakantie
Ik heb geen vakantie gehadwrote:wrote:Nu al weekend hebben
Of je hebt gewoon vakantie
Ik ookwrote:Hier nog een!wrote:Nu al weekend hebben
Morgen Walibi
Het geeft mij nog steeds kippenvel!
View on YouTube
View on YouTube
Alisher Yakubov
Daniel Kandi 124 and some unknow DJ ADARO is 119 Not fare at all
Alisher Yakubov what? I listen to trance and ask people in trance community ADARO they will say the same what I said who is ADARO?
Alisher Yakubov what are you talking about? Kandi is much more productive compared to ADARO, i never heard about him in ASOT not even once, and ASOT is very big show
Alisher Yakubov what makes me wonder how come he is higher. Trance community much bigger than hard style community, I am sure about that. ASOT is the biggest show, and you call me and idiot without prove
https://www.facebook.com/djmagazine/pos ... 5450663796

Daniel Kandi 124 and some unknow DJ ADARO is 119 Not fare at all
Alisher Yakubov what? I listen to trance and ask people in trance community ADARO they will say the same what I said who is ADARO?
Alisher Yakubov what are you talking about? Kandi is much more productive compared to ADARO, i never heard about him in ASOT not even once, and ASOT is very big show
Alisher Yakubov what makes me wonder how come he is higher. Trance community much bigger than hard style community, I am sure about that. ASOT is the biggest show, and you call me and idiot without prove
https://www.facebook.com/djmagazine/pos ... 5450663796
Heerlijk uit kateren op mijn zelfgemaakte tuinset!

zet ik daarvoor nou The Pressure af, wanne troep
Morgen Oktoberfest + Q-Dance prs Headhunterz, moet wel een episch dagje worden 
Frieslandwrote:Nu al vakantie hebben![]()
Hoe kom jij ooit bij Hhz aan na Oktoberfest?wrote:Morgen Oktoberfest + Q-Dance prs Headhunterz, moet wel een episch dagje worden
Dat wordt een lastige uitdagingwrote:Hoe kom jij ooit bij Hhz aan na Oktoberfest?wrote:Morgen Oktoberfest + Q-Dance prs Headhunterz, moet wel een episch dagje worden
Taxiwrote:Hoe kom jij ooit bij Hhz aan na Oktoberfest?wrote:Morgen Oktoberfest + Q-Dance prs Headhunterz, moet wel een episch dagje worden
Nee ik ga zeg maar van 4 tot 8 naar dat oktoberfest, dan ff naar huis wat eten/douchen/omkleden en dan rond half 10 richting ziggo dome waar ik dan rond kwart over 10 aankom, dan is de drank alweer redelijk gezakt
Dat is vooralsnog het plan tenminste, als het daar veel te gezellig is blijf ik gewoon tot kwart over 9, en hoe het dan loopt zien we dan wel weer.
Zo'n 300mb aan early hardstyle ontvangen
wat ben ik sinds zaterdag verkocht aan early hs zeg! :hearteyes:
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
wrote:Frieslandwrote:Nu al vakantie hebben![]()
De magische grens van 10.000 posts bereikt