Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501 ... 1262  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 00:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

http://www.youtube.com/watch?v=MBmB85tWfuw&t=40s ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 08:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.youtube.com/watch?v=V7kogvvvjMo
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 09:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oh lol, nja het leek erop..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 09:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zei ook meteen Chronic Disorder ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 10:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Soulmate. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 10:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 13:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb het nog wel voor de grap geprobeerd met die kick van Chronic Disorder, maar klinkt voor geen meter :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 14:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Iron Maiden - Run To The Hills :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 18:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker



:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 18:52 
 
Hardtraxx Veteran

Haha ja bazig, even weer alle filmpjes terugkijken :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 18:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Haha ja bazig, even weer alle filmpjes terugkijken :P.

Haha ja ik ook. Keek ze eerst altijd terug op delamas.nl, maar daar staan ze niet meer op.... Dan wordt je doorgelinkt naar de BNN site. Maar daar kan ik ze ook niet vinden. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 19:26 
 
Hardtraxx Veteran


De twee tracks aan het einde; 3:36 en 4:14

En ik had alle hoop op Zatox al opgegeven. Dit klinkt veelbelovend. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 22:44 
 
Hardtraxx Addict

chicken schreef:

De twee tracks aan het einde; 3:36 en 4:14

En ik had alle hoop op Zatox al opgegeven. Dit klinkt veelbelovend. :loving:


Ah maximaal kippenvel als dat terugziet :) :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 00:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vet om te zien, zatox ook een keer vrolijk! die op 3.36 is trouwens neit echt origineel! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 08:38 
 

chicken schreef:

De twee tracks aan het einde; 3:36 en 4:14

En ik had alle hoop op Zatox al opgegeven. Dit klinkt veelbelovend. :loving:

zatox weer zoals ie was :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 11:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vind er nog steeds geen hol aan maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap ook geen klote van dat "zoals hij was" verhaal, omdat de kick minimaal is aangepast is t meteen back to the golden days? wat een onzin... Sowieso lijkt het gebruik van sounds ook veel meer op nieuwe NC en Heady platen door bijv het geknip in de sounds op de skrillex manier (hoor je veel in mid intro's). Dus in welke zin is dat "zoals hij was" ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 12:36 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Vind er nog steeds geen hol aan maar goed.

Dat mag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Snap ook geen klote van dat "zoals hij was" verhaal, omdat de kick minimaal is aangepast is t meteen back to the golden days? wat een onzin... Sowieso lijkt het gebruik van sounds ook veel meer op nieuwe NC en Heady platen door bijv het geknip in de sounds op de skrillex manier (hoor je veel in mid intro's). Dus in welke zin is dat "zoals hij was" ?

Slaat idd nergens op :/ Is gewoon de Zatox die we al 3 jaar zo kennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Snap ook geen klote van dat "zoals hij was" verhaal, omdat de kick minimaal is aangepast is t meteen back to the golden days? wat een onzin... Sowieso lijkt het gebruik van sounds ook veel meer op nieuwe NC en Heady platen door bijv het geknip in de sounds op de skrillex manier (hoor je veel in mid intro's). Dus in welke zin is dat "zoals hij was" ?

Godverdomme!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Knaker boos gvd grrr kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Deze net aangeschaft :D Godverdomme wat episch :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 15:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die nieuwe kick is gewoon op een andere manier kut..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 17:01 
 
Hardtraxx Veteran



Dit nummer is echt geniaal! :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 17:35 
 
Hardtraxx Veteran


xd
Vorige  1 ... 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501 ... 1262  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic