Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498 ... 1262  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 19:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
15 en onervaren


Is jouw hobby mensen afkraken ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 19:24 
 
Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
Spablauw schreef:
15 en onervaren


Is jouw hobby mensen afkraken ofzo?

Hij houd het liever volwassen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 19:35 
 
Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:
D-Nemacyst schreef:
Spablauw schreef:
15 en onervaren


Is jouw hobby mensen afkraken ofzo?

Hij houdt het liever volwassen.

:list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 20:27 
 

D-Nemacyst schreef:
Spablauw schreef:
15 en onervaren


Is jouw hobby mensen afkraken ofzo?

Ik zei in dat andere topic toch ook niet dat het jou hobby is? Of waar doel je nu op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 21:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
D-Nemacyst schreef:
Spablauw schreef:
15 en onervaren


Is jouw hobby mensen afkraken ofzo?

Ik zei in dat andere topic toch ook niet dat het jou hobby is? Of waar doel je nu op?


Het valt me gewoon op dat je vaak mensen afkraakt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 21:54 
 

Alles mooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 06:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bacardi Oakheart met Cola ontdekt :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 08:26 
 
Hardtraxx Veteran

XtD schreef:
Bacardi Oakheart met Cola ontdekt :loving:

Ik ook sinds een paar weken, zo lekker hè :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holleeder die een aantal studenten aardig weet vast te lullen :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ashley Wallbridge - Inner Me album :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 16:58 
 

deze weer tegenkomen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 17:01 
 

Weekend hebben ! Morgen ben ik naar de tering :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 17:42 
 
Hardtraxx Addict

kaboem schreef:
Weekend hebben ! Morgen ben ik naar de tering :(


:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
Ashley Wallbridge - Inner Me album :loving:


Mwah Careful, World to turn en Mumbai traffic ( :love: ) zijn wel baas maar de rest vond ik niet zo boeiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 17:43 
 
Hardtraxx Veteran

Green Force Records :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond ongegeneerd woest hard tanken met onze verloren zoon. Gast uit de vriendengroep komt na 8 weken afwezigheid weer terug, dus dat gaan we ff goed vieren.

Regels: geen bier, iedereen neemt flessen sterke drank mee en dan gaan we drankspellen doen.
En daarna naar Radical Redemption in de Radstake ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 18:28 
 

Daveytl schreef:
Vanavond ongegeneerd woest hard tanken met onze verloren zoon. Gast uit de vriendengroep komt na 8 weken afwezigheid weer terug, dus dat gaan we ff goed vieren.

Regels: geen bier, iedereen neemt flessen sterke drank mee en dan gaan we drankspellen doen.
En daarna naar Radical Redemption in de Radstake ^^



Geen bier -1
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Daveytl schreef:
Vanavond ongegeneerd woest hard tanken met onze verloren zoon. Gast uit de vriendengroep komt na 8 weken afwezigheid weer terug, dus dat gaan we ff goed vieren.

Regels: geen bier, iedereen neemt flessen sterke drank mee en dan gaan we drankspellen doen.
En daarna naar Radical Redemption in de Radstake ^^



Geen bier -1

Keer wat anders. Normaal drinken we pils, nu alleen maar sterke drank :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 18:40 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Juuuuuuuist daniel! Je snapt 't wel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
kaboem schreef:
Daveytl schreef:
Vanavond ongegeneerd woest hard tanken met onze verloren zoon. Gast uit de vriendengroep komt na 8 weken afwezigheid weer terug, dus dat gaan we ff goed vieren.

Regels: geen bier, iedereen neemt flessen sterke drank mee en dan gaan we drankspellen doen.
En daarna naar Radical Redemption in de Radstake ^^



Geen bier -1

Keer wat anders. Normaal drinken we pils, nu alleen maar sterke drank :)

Dat ga je niet overleven :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En daarna nog Radstake waar Radical komt draaien :lol:
Dat wordt epic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 19:51 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ga geen babysitter spelen vanavond hoor :lol: kan je überhaupt nog normaal met me praten of wordt dat meer onverstaanbaar gebrabbel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Ik ga geen babysitter spelen vanavond hoor :lol: kan je überhaupt nog normaal met me praten of wordt dat meer onverstaanbaar gebrabbel :P

Ik heb geen idee.
Vorige  1 ... 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498 ... 1262  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic